Huis te koop!

01-04-2012 21:14 2348 berichten
Alle reacties Link kopieren
Nu de Open Huizen Dag voorbij is, en we weer gewoon proberen ons huis te verkopen...dacht ik dat het misschien leuk was om een beetje op de hoogte te blijven van elkaars ontwikkelingen.
En mensen die een huis zoeken in jouw stad zoeken vaak ook op nwe huizen

(die ik nog steeds, man o man moet echt afkicken Van mijn dagelijkse Funda rondje)
Alle reacties Link kopieren
Ik ben al maanden geleden verhuisd, en ik kijk of nog regelmatig in het nieuwe woningen lijstje van mijn Funda .
Alle reacties Link kopieren
haha herkenbaar die Funda verslaafdheid! Elke dag even kijken wat er nieuw is en of er iets veranderd is aan je favorieten. Doen jullie mee aan de Open Huizendag volgende week?
Alle reacties Link kopieren
Wij hadden dat wel in de planning maar hebben vandaag ons huis verkocht!
Clap your hands everybody, and everybody clap your hands.
Snel gegaan pointdexter! Nu zelf iets zoeken?
Oh en gefeliciteerd natuurlijk!
Alle reacties Link kopieren
gefeliciteerd pointdexter!
Alle reacties Link kopieren
Bedankt! Ja, idd nu zelf meer bezichtigingen plannen. En volgende week open huizen dag, maar dan als bezoeker!
Clap your hands everybody, and everybody clap your hands.
Leuk!

Wij zijn vandaag op pad geweest voor de inrichting van ons nwe huis, zo leuk!
Alle reacties Link kopieren
Hier even flink de balen...! De kopers van onze kopers hebben moeite met het rondkrijgen van hun hypotheek: de vrouw heeft een BKR-registratie die nog van haar ex afkomstig blijkt te zijn (of zoiets) en die moet ze nu van haar naam af proberen te krijgen. We hadden al een week uitstel verleend aan onze kopers omdat hun ontbindende voorwaarden nog niet verlopen waren en ze vragen nu dus opnieuw 2 weken uitstel zodat hun kopers kunnen proberen het rond te krijgen. Onze makelaar heeft aangeraden wel uitstel te verlenen, maar in de tussentijd ook weer ons huis te koop te zetten. Dat gaan we maandag dus maar doen nu.
Oh jeetje flat, dat is balen!

Hoe zit het met jullie nwe huis? Is dat al definitief?
Alle reacties Link kopieren
We hadden gekocht onder voorbehoud van verkoop eigen woning en onder voorbehoud van financiering. Dat loopt tot 14 april, dus we gaan bij hen ook om uitstel vragen. Ik denk op zich wel dat we dat krijgen, dus in zoverre is het geen probleem. Ik heb er echter wel sterk mijn twijfels bij of de kopers van mijn kopers hun hypotheek nog rond gaan krijgen...
Wel een beetje vaag met die bkr registratie van een ex...

Hoop voor je dat het gaat lukken en je niet alle plannen moet bijstellen.
Alle reacties Link kopieren
Duimen maar ja. En net de open huizen dag geweest... die kunnen we dus niet meer meepikken. Maar goed, iemand die echt belangstelling heeft, komt toch wel kijken denken we dan maar.
Alle reacties Link kopieren
Wat klote flat! Ik hoop voor je dat het met een sisser afloopt.

Anna hoe is het met het shoppen voor de inrichting? Komen jullie er een beetje uit?

Wij hebben gisteren een bod gedaan. Hopelijk wil de verkoper onderhandelen.
Clap your hands everybody, and everybody clap your hands.
Ja, we zijn druk aan het uitzoeken.

Kwamen er wel achter dat de kledingkast niet past, dus daar moet een nwe voor komen.

Hadden we eigenlijk niet gepland dus dat is wel jammer.



Ben wel benieuwd naar je huis waar je een bod op hebt gedaan, Wil je een linkje via pb doen?
Alle reacties Link kopieren
Doe ik als we eruit zijn ok?

Vandaag een tegenbod gekregen en dat biedt mogelijkheden. Makelaar verwacht dat we wel op ons doel uitkomen.
Clap your hands everybody, and everybody clap your hands.
Alle reacties Link kopieren
@pointdexter: hoe is het afgelopen, zijn jullie er al uit?

Vrijdag hebben we een kijker, iemand die vorige keer te laat was en nu door onze makelaar is gebeld of ze alsnog willen komen kijken: ja dus!
@flatverkopen, dat biedt perspectief! Zijn je kopers nu definitief afgehaakt?



@pointdexter, ben benieuwd naar je linkje!
Alle reacties Link kopieren
@anna: ze zijn niet afgehaakt, ze hebben nog 2 weken de tijd om hun zaken rond te krijgen. Om geen tijd te verliezen, hebben we het huis wel alvast opnieuw in de verkoop gezet en mogen er kijkers komen. Als die zin hebben in het huis, gaan ze 'in de wacht'. Als onze kopers dan over 2 weken het niet rond hebben gekregen, gaan we direct met de volgende om tafel.
Alle reacties Link kopieren
We zijn er nog niet uit. Er kwam maandag een tegenbod waarna wij weer geboden hebben. Verkoper vond onze stap te klein (maar huis staat al vijf maanden te koop en waarschijnlijk zijn wij de eerste die een bod doen). Nu afwachten op hun tegenbod / reactie.
Clap your hands everybody, and everybody clap your hands.
Al weer wat gehoord pointdexter?

Spannend he? Hebben jullie zelf ook een makelaar?



Hier komt de oplevering dichterbij van ons nwe huis. Schrik wel van sommige (verbouwings)kosten.
Alle reacties Link kopieren
@pointdexter: en, al vorderingen?

@anna: van welke kosten schrik je? Dan kunnen wij ons vast voorbereiden :-). Wij hebben ook een offerte gekregen voor ons nieuwe huis (dat was al in gang gezet), en dat was wel wat we verwacht hadden.

Volgende week ook een kijker, een 'nieuwe'. Dat loopt dus gelukkig. Ondertussen toch maar duimen dat het gaat lukken met de huidige koper.
Die voor onze badkamer (ik pb je wel even ivm herkenbaarheid)
Alle reacties Link kopieren
Wauw, sorry voor de late reacties allemaal... heb een drukke periode gehad ( verjaardagen enzo ). Zal proberen wat vaker mee te schrijven ;)



Iemand vroeg ( kan het topic niet weer vinden ) welke Facebook-groepen ik mijn huis allemaal in promoot. Nou ja, alles wat je maar kan bedenken. Huis te koop inderdaad, maar ook lokale verkoopgroepen etc...



Afgelopen zaterdag natuurlijk de NVM Open Huizendag gehad... totaal 4 kijkers gehad, waarvan 2 echt geinteresseerd genoeg om de gegevens achter te laten. 1 iemand heeft alweer afgehaakt, vond de slaapkamers te klein :( Van de ander nog niks weer gehoord...



Gister slecht bericht gehad van de makelaar, het gaat waarschijnlijk langer duren om mijn woning te verkopen. Echt enorm balen! Dus besloten de vraagprijs maar omlaag te doen van 119500 naar 115000. En zelf weer een open huis te organiseren ( op 11 april ). Vandaag de woning ook maar op Marktplaats ( wil geen reclame maken hoor ;) http://link.marktplaats.nl/m915459971 ) gezet, wie niet waagt... wie niet wint, toch?

Heb ook mijn hypotheekverstrekker gevraagd of ik de woning mag gaan verhuren, het is gewoon zonde dat mijn mooie woning lang leeg staat...



Jeetje, denk je gelukkig te worden door samen te gaan wonen met je grote liefde, heb je dit "grote" euvel om op te lossen. Het vervelende is gewoon dat ik hier geen nieuw bestaan op kan bouwen, want ik heb nog steeds de woonlasten van mijn koopwoning.



Hoe is het met de rest hier?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven