Huis te koop!

01-04-2012 21:14 2348 berichten
Alle reacties Link kopieren
Nu de Open Huizen Dag voorbij is, en we weer gewoon proberen ons huis te verkopen...dacht ik dat het misschien leuk was om een beetje op de hoogte te blijven van elkaars ontwikkelingen.
Alle reacties Link kopieren
Kijker komt voor de 2e keer terug morgen vroeg! Spannend !
Alle reacties Link kopieren
Ik zal voor je duimen Vivacambridge........



Groetjes Suusje
Hallo!



Mag ik mee schrijven?

Wij zetten ons huis te koop. Morgen komt er een fotograaf om de foto's te maken voor op Funda.

Morgenochtend speciaal vrijgenomen om nog even extra te poetsen en op te ruimen, en dan gaan we er voor!



Wij hebben enkele weken geleden een huis gekocht onder voorbehoud verkoop eigen woning. Hele rare volgorde, ik weet het😊...

Toevallig zagen we dit huis te koop staan en na 2 bezichtigingen waren we er over uit! Bod is geaccepteerd en koopcontract is getekend door beide partijen.



Het wordt voor ons dus wel spannend of we ons huis zo snel kunnen verkopen. Hopen het heel erg!

Mocht het niet lukken dan is dit ook niet het einde van de wereld. We wonen met plezier in onze woning, maar willen graag meer ruimte in huis en meer tuin.

En ook een voordeel; ons huis is nog nooit zo opgeruimd en 'af' geweest
Alle reacties Link kopieren
Wauw Lanah, wat spannend! Hoeveel tijd hebben jullie om het huis te verkopen? Ik denk dat de vraagprijs in jullie geval cruciaal is (naast natuurlijk goede foto's en kloppende tekst op funda). Hopelijk heb je een beetje vlotte makelaar, zodat je huis snel op funda staat en je hopelijk snel bezichtigingen hebt!
We moeten ons huis voor 1 oktober verkocht hebben! Dus dat wordt heel spannend.

Zit nu met smart te wachten totdat de fotografe komt. Ben van half 9 tot 1 uur bezig geweest met non stop opruimen en poetsen. Viel me tegen eigenlijk😊... Maar ben er nu wel helemaal klaar voor!



Bedankt voor je berichtje flatverkopen!
Alle reacties Link kopieren
En Vivacambridge, wat vonden ze er de 2e keer van? En hoe is het met de foto's gegaan Lanah?



We hebben net bericht gehad dat we over 2 weken al de sleutel van het volgende huis krijgen, terwijl we dachten dat het eind juli/begin augustus zou worden! Ben nu dus maar meteen begonnen met verder inpakken.
Alle reacties Link kopieren
Morgen inspectie en maandag de sleutel!

Gaan jullie nog verbouwen? Komt de erkerbank er uiteindelijk?
Clap your hands everybody, and everybody clap your hands.
Alle reacties Link kopieren
Leuk pointdexter! Bij ons is dat trouwens op dezelfde dag, dacht dat dat gebruikelijk was.

We gaan zeker verbouwen, maar die erkerbank komt er niet
Lijkt me ook handig om voor de overdracht de inspectie te doen.

In Theorie is de inspectie goed, slopen ze vervolgens de keuken eruit en krijg je de sleutel van een totaal gesloopt huis...
Alle reacties Link kopieren
I know, ik had het ook liever op een dag maar de overdracht staat maandag om 8.30 gepland dus het is niet anders. We gaan maar van het beste uit dus.
Clap your hands everybody, and everybody clap your hands.
Alle reacties Link kopieren
Flatverkopen, het ging goed. Nu volop in spanning .
Alle reacties Link kopieren
Hmm.. Niks gehoord tot nu toe. Zal wel weer niks worden. Na hoeveel dagen na de bezichtiging hebben jullie een bod gedaan/ontvangen?
Alle reacties Link kopieren
Bod ontvangen binnen een paar dagen.

Bod gedaan ook binnen een paar dagen. Met de kanttekening dat we ons huis al verkocht hadden. Dus dat biedt wel prettiger...
Clap your hands everybody, and everybody clap your hands.
Alle reacties Link kopieren
Oke, dat idee had ik idd al. Geen goed teken dus.
Alle reacties Link kopieren
quote:Vivacambridge schreef op 16 juni 2015 @ 11:48:

Hmm.. Niks gehoord tot nu toe. Zal wel weer niks worden. Na hoeveel dagen na de bezichtiging hebben jullie een bod gedaan/ontvangen?Ik zelf altijd binnen een paar dagen, maar de koper van mijn huis nam ook de tijd. Eerst op Open Huizen dag geweest, drie weken later nog een keer komen kijken, en weer drie weken later een bod. Maar uiteindelijk dus wel verkocht.
Alle reacties Link kopieren
Het hangt af van zo veel dingen. De situatie van de koper, de huizenmarkt, hoe lang het huis al te koop staat...

Heb een beetje vertrouwen, die koper komt echt!
Clap your hands everybody, and everybody clap your hands.
Alle reacties Link kopieren
helaas, de geïnteresseerde heeft laten weten geen bod te doen. Een of andere domme reden waar we niks mee kunnen. Verdorie, ben er toch echt flink chagrijnig van. Zoveel bezichtigingen en steeds pakken ze niet door.
Alle reacties Link kopieren
Wat jammer zeg! Staan er al weer andere bezichtigingen in de planning?

Volgende week vrijdag krijgen we de sleutel, het huis staat vol met dozen. Super rommelig, maar ook wel weer leuk.
Alle reacties Link kopieren
Op een dag is het zover Vivacambridge.....ik dacht ook dat we ons huis nooit zouden verkopen. Zit nu toch echt te typen in ons nieuwe huis.

Hou vol,hoe lang staat jullie huis nu te koop?



Groetjes Suusje
Alle reacties Link kopieren
Helaas geen andere bezichtigingen gepland..
Balen, vooral als je het graag wil verkopen he? Dan kun je verder.

Is het geen geliefde omgeving? Misschien nog zakken in de prijs of evt opnieuw op funda zetten?
Alle reacties Link kopieren
Sushi,



Nou, het is geen krimpregio als bijv provincie Groningen maar wel een plaats waar de appartementen niet heel goed gaan. Er worden er gemiddeld 4-5 per maand verkocht daar waar er 100 te koop staan.



Prijs is al ruim 10% af. De rek is er wel een beetje uit. We zijn de grootste en 'mooiste' (kookeiland, netjes afgewerkt en neutrale inrichting) in de range. We moeten dus gewoon afwachten, het moet een keer lukken met zoveel bezichtigingen.
Alle reacties Link kopieren
Hier nog steeds niets:(

We hadden een bod... en na een tegenbod hadden deze mensen ineens een ander huis gekocht.

niet erg netjes!



we blijven duimen
Alle reacties Link kopieren
Hoe zit het met de verkoop van jullie huizen? zijn er al nieuwe vorderingen of hebben jullie extra stappen gemaakt om je huis toch weer onder de aandacht te brengen?



Ik ben benieuwd
Ons huis staat nu 2,5 jaar te koop. Vrijstaand huis, nieuwbouw in een wat hogere prijsklasse. We zijn al in prijs gezakt en de vraagprijs is aangepast naar "bieden vanaf".

Tot nu toe zijn er wekelijks nog steeds veel kijkers op funda. Ook het aantal bezichtigingen valt niet tegen. De meeste kijkers zijn erg positief maar ze zeggen allemaal hetzelfde. Nl dat ze eerst hun eigen huis moeten verkopen. We hebben ons huis nu te huur aangeboden en zijn in onderhandeling om het voor 8 maanden te verhuren

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven