huishoudelijke "blunders"

02-04-2014 22:17 1170 berichten
Alle reacties Link kopieren
Okay, ik ga dit "live" lekker tegen niemand zeggen natuurlijk. Geen getuigen, dus niks aan de hand qua reputatieschade. Maar ik heb het dus vandaag gepresteerd om een volgeladen vaatwasser aan te zetten, om er na de "wasbeurt" achter te komen dat het vaatwastabletje nog keurig verpakt in het plastic folie zat. Het helpt niet echt he, als je dat er niet eerst afhaalt.







Oftewel... vaatwasser maar weer opnieuw aan en poging nummer 2. Om vervolgens tot de conclusie te komen dat ik alle glazen rechtop had laten staan, waardoor alles vol met water stond na wasbeurt nummer 2.... Echt, waar zat ik met mijn hoofd?







Alstublieft, steun mij een beetje door me jullie huishoudelijke "blunders" op te biechten?!



You've got a real problem all right, and a banjo is the only answer!
Alle reacties Link kopieren
Toen ik eeuwen geleden de eerste vaatwasser verwelkomde heb ik echt de stomste vraag ooit gesteld. Namelijk of het fornuis er niet aftrilde als hij ging centrifugeren........
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Alle reacties Link kopieren
Toen ik de eerste keer zelf mijn was deed, dacht ik aan het eind dat alles verdwenen was door de afvoer. Ik had er nogal weinig ingedaan en door het centrifugeren zat alles aan de rand geplakt.
Don't waste your time on jealousy,
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.
Fame!
Alle reacties Link kopieren
Ik had ongeveer een maand geleden ongeveer 6 verpakte blokjes onderin liggen. Moge duidelijk zijn dat ik ze er gewoon in gooi. En ze bleken een niet oplosbaar plastikje te hebben. Hahaha
Een goed begin is het halve werk, maar een goed begin is maar de helft
Alle reacties Link kopieren
Ik neem aan dat er nog een beurt 3 kwam nadat je dat vieze water er uit heb gemikt?



Ik maak witte was wel eens roze maar goed, dat vind ik persoonlijk niet altijd heel erg. Meestal is het dan heel egaal roze en kan ik het dan gewoon nog gebruiken.
Alle reacties Link kopieren
Geweldig Fame en Susan! Die vraag over het trillende fornuis zou ik ook gesteld kunnen hebben haha!
You've got a real problem all right, and a banjo is the only answer!
Alle reacties Link kopieren
quote:Mies85 schreef op 02 april 2014 @ 22:21:

Ik had ongeveer een maand geleden ongeveer 6 verpakte blokjes onderin liggen. Moge duidelijk zijn dat ik ze er gewoon in gooi. En ze bleken een niet oplosbaar plastikje te hebben. HahahaHahahahaha! Geweldig!
You've got a real problem all right, and a banjo is the only answer!
Alle reacties Link kopieren
quote:Fame schreef op woensdag 02 april 2014 22:20 Toen ik eeuwen geleden de eerste vaatwasser verwelkomde heb ik echt de stomste vraag ooit gesteld. Namelijk of het fornuis er niet aftrilde als hij ging centrifugeren........



Die is wel echt heel komisch :Imao:



Wat zei de verkoper?
Alle reacties Link kopieren
quote:pimpelmeesje67 schreef op woensdag 02 april 2014 22:21 Fame!Echt. Ik heb mezelf nooit meer overtroffen.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Alle reacties Link kopieren
Mijn kookkunsten rechts



Alle reacties Link kopieren
quote:oogappeltje schreef op 02 april 2014 @ 22:22:

Ik neem aan dat er nog een beurt 3 kwam nadat je dat vieze water er uit heb gemikt?



Ik maak witte was wel eens roze maar goed, dat vind ik persoonlijk niet altijd heel erg. Meestal is het dan heel egaal roze en kan ik het dan gewoon nog gebruiken.



Inderdaad een beurt 3 ja haha!



En roze is cool!
You've got a real problem all right, and a banjo is the only answer!
Alle reacties Link kopieren
Aardappels opgezet

Na 15 min kijken hoe t ervoor staat. Had ik de verkeerde pit aangezet, waar dus niets op stond. Tja.
Alle reacties Link kopieren
quote:boerderijgeit028 schreef op 02 april 2014 @ 22:23:

Mijn kookkunsten rechts



[afbeelding]Ach, het gaat ook niet heel richting maag toch?
You've got a real problem all right, and a banjo is the only answer!
Alle reacties Link kopieren
Ik heb ook wel eens toen de blokjes op waren... Een sliert afwasmiddel erin gespoten. DOE DIT NOOIT!!



De hele keuken stroomde vol met sop
Een goed begin is het halve werk, maar een goed begin is maar de helft
Alle reacties Link kopieren
Oh, mogen kookblunders ook? Ik ging een keer een zalmmousse maken, daarvoor moest ik gerookte zalm fijnmalen in een gehaktmolen (die bij je staafmixer zit), alleen was ik vergeten om de kartonnetjes van de mesjes af te halen. Dat werd dus nieuwe gerookte zalm halen en daar heb ik toen weer teveel koksroom bijgedaan, waardoor het meer op Fristi leek dan op zalmmousse. De derde poging was gelukt, maar toen was het wel een duur gerecht geworden.



Ook een keer stoofpeertjes opgezet en vergeten. Toen zat ik letterlijk met de gebakken peren.
Don't waste your time on jealousy,
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb ooit mijn bank gesopt met chloor. Dat vond ik namelijk zo lekker ruiken
Alle reacties Link kopieren
Vriend heeft alle baby kleertjes van onze dochter licht blauw gemaakt.
Een goed begin is het halve werk, maar een goed begin is maar de helft
Alle reacties Link kopieren
quote:ikzegniks schreef op 02 april 2014 @ 22:24:

Aardappels opgezet

Na 15 min kijken hoe t ervoor staat. Had ik de verkeerde pit aangezet, waar dus niets op stond. Tja.En toen heb je de pizzakoerier gebeld?
You've got a real problem all right, and a banjo is the only answer!
Alle reacties Link kopieren
quote:Mies85 schreef op 02 april 2014 @ 22:25:

Ik heb ook wel eens toen de blokjes op waren... Een sliert afwasmiddel erin gespoten. DOE DIT NOOIT!!



De hele keuken stroomde vol met sopDit zou ook mijn oplossing zijn. Gelukkig hebben wij geen vaatwasser
Alle reacties Link kopieren
quote:Mies85 schreef op 02 april 2014 @ 22:25:

Ik heb ook wel eens toen de blokjes op waren... Een sliert afwasmiddel erin gespoten. DOE DIT NOOIT!!



De hele keuken stroomde vol met sophahaha! Goed om te weten!
You've got a real problem all right, and a banjo is the only answer!
Alle reacties Link kopieren
quote:Mies85 schreef op 02 april 2014 @ 22:25:

Vriend heeft alle baby kleertjes van onze dochter licht blauw gemaakt.Per ongeluk of expres?
You've got a real problem all right, and a banjo is the only answer!
Alle reacties Link kopieren
quote:Susan schreef op 02 april 2014 @ 22:25:

Oh, mogen kookblunders ook? Ik ging een keer een zalmmousse maken, daarvoor moest ik gerookte zalm fijnmalen in een gehaktmolen (die bij je staafmixer zit), alleen was ik vergeten om de kartonnetjes van de mesjes af te halen. Dat werd dus nieuwe gerookte zalm halen en daar heb ik toen weer teveel koksroom bijgedaan, waardoor het meer op Fristi leek dan op zalmmousse. De derde poging was gelukt, maar toen was het wel een duur gerecht geworden.



Ook een keer stoofpeertjes opgezet en vergeten. Toen zat ik letterlijk met de gebakken peren.Oh boy.... Wel dapper dat je het bent blijven proberen. Ik zou het allang hebben gegeven geloof ik.
You've got a real problem all right, and a banjo is the only answer!
Alle reacties Link kopieren
Ik ben vanavond bij het afgieten van de aardappels vergeten een vergiet in de gootsteen te zetten, gooide dus alles zo door het putje, zeg maar.
You know how I know? Because I reeaally think so!
Alle reacties Link kopieren
quote:MrsStanleyWalker schreef op 02 april 2014 @ 22:29:

Ik ben vanavond bij het afgieten van de aardappels vergeten een vergiet in de gootsteen te zetten, gooide dus alles zo door het putje, zeg maar.Ook de pizzakoerier?
You've got a real problem all right, and a banjo is the only answer!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven