Ideale extra slaapmatras?

17-11-2015 13:48 9 berichten
Alle reacties Link kopieren
Om loge's niet op de bank te hoeven laten slapen, ben ik op zoek naar dé ideale extra slaapplek. Een simpel opbergsysteem met ruimte voor een persoon. Ik wil geen slaapbank, want dat kost me teveel ruimte en vind ik zonde. Ik heb trouwens ook geen ruimte onder mijn eigen bed om iets op te bergen.

Hebben jullie ideeën? Lees/zie ze graag!
Alle reacties Link kopieren
Zo'n dik luchtmatras met electrische pomp.
Anarchie is leuk, maar je blijft van mijn kaas af
Alle reacties Link kopieren
Een opblaasbare matras. Zo'n dikkere.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb van die uitklapdingen (vouwen in drie tot een vierkant blok). Niet voor lange logeerpartijen maar voor een nachtje prima te doen.
Even if you are on the right track, you will get run over if you just sit there.”
Alle reacties Link kopieren
Opvouwbare bedden en stretchers liggen een stuk fijner dan een matras op de vloer.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
Is je bank niet groot genoeg?
Alle reacties Link kopieren
quote:retrostar schreef op 17 november 2015 @ 14:09:

Opvouwbare bedden en stretchers liggen een stuk fijner dan een matras op de vloer.Vind je? Ik vind stretchers echt niet fijn. En die opblaasdingen wel.
Anarchie is leuk, maar je blijft van mijn kaas af
Alle reacties Link kopieren
Ik slaap juist het liefst op een matras op de grond, als de andere keuzes een opblaasbed of een stretcher zijn. Smaken verschillen blijkbaar.
Dit is mijn uitspraak en daar moet u het mee doen.
Alle reacties Link kopieren
Wij hebben zoiets als dit: http://www.opklapbed-kopen.nl/inklapbaar-bed.html (niet exact deze, maar lijkt er erg veel op) en zijn daar tevreden over. Bij die van ons zit een waterdichte hoes zodat we het in de schuur kunnen stallen.

Erg handig, en alleen maar complimenten over gehad.

Wij hebben toen ook een goedkope scheidingswand gekocht (zoiets als dit maar dan goedkoop http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/70182191/ ) zodat de mensen nog een klein beetje privacy hadden met het wakker worden in de woonkamer zeg maar.
Correct me if I am wrong! (Nederlands is niet mijn moedertaal)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven