iemand ervaring met een elektrische scooter?

16-05-2014 09:54 6 berichten
Alle reacties Link kopieren
wil heel graag een scooter. wilde eerste een vespa kopen uiteindelijk niet gedaan en lees nu veel over de elektrische scooter. goed voor het milieu en weinig aan onderhoudt. wie o wie kan heeft er een thuis staan en kaan me eea over vertellen?



alvast bedankt!
Ik heb er geen, maar ik het er in China wel 'ns eentje gehuurd voor 'n tochtje. Ideaal!! Volkomen geluidsloos ipv die klereherrie die normale scooters/brommers produceren!
Alle reacties Link kopieren
Heel fijn! Trekt heel snel op, maakt geen herrie en je hoeft niet langs het tankstation! Wel ff opletten dat je er een koopt met een duurzame accu. Want zeker de eerste generaties hebben een accu van likmevestje.
Alle reacties Link kopieren
quote:elninjoo schreef op 16 mei 2014 @ 11:19:

Ik heb er geen, maar ik het er in China wel 'ns eentje gehuurd voor 'n tochtje. Ideaal!! Volkomen geluidsloos ipv die klereherrie die normale scooters/brommers produceren!



En ook niet de mega stank en luchtvervuiling die uit normale scooters komt.

Elektrische worden nu al door veel toeristenverhuurders aangeboden, super ontwikkeling!

(Wat mij betreft mogen ze al die stink lawaai scooters verbieden)
Alle reacties Link kopieren
-
moderatorviva wijzigde dit bericht op 27-11-2015 19:43
Reden: verwijderd ivm spam
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Ik heb er een! Ben er enorm blij mee. Inderdaad niet de herrie en de stank. Bij thuiskomst koppel ik hem aan de oplader en de volgende morgen rij ik er weer mee weg.

Bekijk wel even hoe ver je ermee kunt rijden. Dat wisselt nog weleens. En het weer heeft hier ook invloed op.



Overigens, dat hij geen herrie maakt is soms ook een nadeel. Mensen horen je niet aankomen dus, vooral fietser, slaan zo af omdat ze je niet verwachten.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven