Iets leuks doen thuis met oud en nieuw?

25-11-2016 09:44 39 berichten
Hoi hoi,



Wie heeft er leuke ideeen om te gaan doen met oud en nieuw? liefst in, om of nabij huis. (dus thuis)



Groetjes.
Alle reacties Link kopieren
Eten en drinken.



Dat is mijn planning
Spelletjes.



Sjoelen bijvoorbeeld of wie ben ik (zelf maken met post it memo's en zelf bedachte namen/dingen), daarmee heb ik met mijn gezelschap echt bijna drie uur vermaakt.

We hebben ons kapot gelachen.
Alle reacties Link kopieren
Eten, drinken, spelletjes, dansen, film kijken ...
Alle reacties Link kopieren
Wat wij meestal doen tegenwoordig: Eerst sushi laten komen, dan een hele salontafel vol lekkers en een filmmarathon doen, bijvoorbeeld alle Harry Potter films ofzo.
Alle reacties Link kopieren
Lekker eten en spelletjes spelen!
het is wat het is
Ik doe mee Leo!! Gezellig, spelletjes.
Alle reacties Link kopieren
Een moordmysterie! Een van je gasten heeft een moord gepleegd, maar wie???



Kun je kant en klaar kopen o.a. bij Bol.com of je kunt iets inhuren.
Wij maakten vaak een familiequiz. Vragen uit onze eigen geschiedenis. Was altijd een dikke hit, maar als je mensen van buiten je familie erbij hebt, is het niet zo'n aanrader
Wat ik leuk vind: op oudejaarsavond door het dorp / je wijk wandelen. Niet heel spectaculair, maar wel erg leuk om al die gezelligheid te zien bij anderen.
Alle reacties Link kopieren
Slapen
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
Matrassen in de woonkamer, Top2000 en veel en lekker eten. Eventueel nog een filmpje kijken of spelletje doen. En lekker drinken!

Niet heel indrukwekkend maar wel gezellig altijd.
Alle reacties Link kopieren
wij hebben een leuk idee
Wij vieren Nieuwjaar altijd met een groepje vrienden en iedereen moet een activiteit van een kwartiertje bedenken. Vanalles komt langs, van kennisspelletjes tot het zetten van neptattoo's en het sturen van een kaart naar je future self. Zo heb je een ontzettend gevarieerde avond.
quote:grenada schreef op 25 november 2016 @ 10:49:

wij hebben een leuk ideeen dat is???
veel eten, film avondje of ja idd spelletjes

mijn moeder ging altijd om 23.30 koken en dan gingen we 00.00 eten
Alle reacties Link kopieren
Hapjes, oliebollen, conference kijken, champagne drinken, vuurwerk afsteken/kijken.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
Hapjes op tafel, drankjes, harde muziek, spelletjes, vuurwerk kijken en evt. Feestje na 00.00
Alle reacties Link kopieren
Conference kijken is ook een goede, al ligt het er wel een beetje aan wie het doet
Wij hebben meestal het foute uur aanstaan, lekker meezingen met die hits..Heerlijk! Gewoon lekker gek doen

En ohja, de conference, maar ligt er ook inderdaad aan wie het doet hoor.
In joggingbroek op de bank! Lekker chill. TV kijken. En lekkere hapjes
Alle reacties Link kopieren
quote:miss_lipstick_83 schreef op 25 november 2016 @ 10:57:

[...]



en dat is??? er werd alleen gevraagd wie er een leuk idee heeft...
Alle reacties Link kopieren
quote:grenada schreef op 25 november 2016 @ 11:58:

[...]





er werd alleen gevraagd wie er een leuk idee heeft...
Alle reacties Link kopieren
Gangbangen

Coma zuipen
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
quote:grenada schreef op 25 november 2016 @ 11:58:

[...]





er werd alleen gevraagd wie er een leuk idee heeft...Ik dacht juist dat er gevraagd werd 'moeten we iets leuks doen met oud en nieuw?' en dacht 'nah, nee, zou ik niet doen'

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven