Ik erger me aan schotel op het balkon van nieuwe overburen

30-03-2015 19:02 102 berichten
Hoi allemaal,



Ik moet even wat kwijt, ik zit er namelijk erg mee en ik hoop dat het door het op deze manier uit een te zetten iets draaglijker wordt.



Wij hebben 2 jaar geleden een huis gekocht, 2 onder een kap, fijne ruimtes, voelde direct goed. Er was een nadeel: er staat een flat tegenover (op redelijke afstand) nu ziet die flat er keurig uit ( het zijn koopappartementen met VvE) en is maar 3 hoog. Bovendien staan er nog een aantal bomen tussen. Best acceptabel dus.



Nu is het zo dat het appartement recht tegenover ons onlangs van eigenaar is gewisseld. Nu zag ik al dat de nieuwe bewoners geen nederlandse achtergrond hebben. Eerlijk is eerlijk, dat was even slikken (hier komt vast een berg commentaar op, maar goed) Nu kwam ik gisteravond thuis en zag ik dat ze een enorme schotel op het balkon hadden gemonteerd. Ook even slikken. Nu komt hetgeen wat mij het meeste stoort. Ze hebben de kabel zo van het balkon over de voorkant van het gebouw naar het raam getrokken. Er loopt dus 3 meter kabel te bungelen vanaf het balkon opzij naar het raam, echt geen gezicht!



Nu maak ik me hier zo druk over dat ik er al om heb liggen huilen, voel me zo machteloos. Elke keer als ik ertegen aan kijk voel ik me rot.
Ja ja, geinig bedacht.
Alle reacties Link kopieren
Je er overheen zetten of verhuizen.. wat een gedoe om niets
Alle reacties Link kopieren
Huilen? Je machteloos voelen? Om een kabel?

God wat moet jij een goed leven hebben dat dit je zo raakt....
"Even if I knew that tomorrow the world would go to pieces, I would still plant my apple tree."
Alle reacties Link kopieren
Trol.
Gewoon niet tegen aan kijken dus. Problem solved!
Alle reacties Link kopieren
Huilen?

Om een kabeltje?

Maar goed, het zal je hoog zitten

Wat ga je doen om het op te lossen?
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Alle reacties Link kopieren
Jaaaa hoor, weer een rellerT.

Huilen omdat er een kabel aan een huis hangt. Je valt snel door de mand.
Ach ja, als mensen geen echte problemen hebben, dan verzinnen ze wel wat. Ik vind het niet zo gek bedacht ook. Zouden ze daar in Noorwegen nou ook last van hebben?
Alle reacties Link kopieren
Eigenlijk vind ik dat je geen leven hebt als je je hier zo aan ergert dat je er zelfs een topic voor moet aanmaken. Maar ergens snap ik het ook wel dat je het vervelend vind dat het zo slordig is 'weggewerkt'. Maargoed, ik begrijp dat de flat op enige afstand staat en dat er zelfs bomen tussen staan.... Hoevaak zie je die schotel nou dat je je er zo aan ergert. Kan me er geen beeld bij vormen, foto?
dit is je eerste post hier...geloof er geen zak van.
moderatorviva wijzigde dit bericht op 30-03-2015 20:55
Reden: verwijderd ivm trollhunten
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Jeetje meid wat een vreselijk probleem.

Logisch dat je er om hebt moeten huilen, kan me weinig voorstellen wat erger is dan dit.

Heel veel sterkte hoor!
Alle reacties Link kopieren
Jeetje meid wat een vreselijk probleem.

Logisch dat je er om hebt moeten huilen, kan me weinig voorstellen wat erger is dan dit.

Heel veel sterkte hoor!
Alle reacties Link kopieren
Jeetje meid wat een vreselijk probleem.

Logisch dat je er om hebt moeten huilen, kan me weinig voorstellen wat erger is dan dit.

Heel veel sterkte hoor!
Alle reacties Link kopieren
Erg voor je TO

Ik zag gisteren nog een vliegende schotel. Maar die had gelukkig geen kabel.
Wegens grote belangstelling ben ik momenteel verminderd beschikbaar. Dit kan tijdelijk zijn.
Tuurlijk.
Alle reacties Link kopieren
Huilen vanwege de schotel van de buren en een kabel....wauw prijs jezelf gelukkig als mens zonder echte problemen.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
Tjiezus....
Alle reacties Link kopieren
mijn god en ik dacht dat ik gek was.
Als je je hierover al zo druk maakt dat je er steeds van moet huilen, dan mag ik hopen dat je nooit échte tegenslagen gaat krijgen in je leven, ongelooflijk
Alle reacties Link kopieren
je stelt je enorm aan. Ga in een hutje op de hei wonen
quote:dubbeltje4 schreef op 30 maart 2015 @ 19:07:

Jeetje meid wat een vreselijk probleem.

Logisch dat je er om hebt moeten huilen, kan me weinig voorstellen wat erger is dan dit.

Heel veel sterkte hoor! Je doet je Nick wel eer aan
Werkelijk.....



Schrijf een mail aan de schoonheidscommissie.
Kun je je gordijnen niet dicht doen?
Alle reacties Link kopieren
Waar maak je je druk om? Mijn buurman heeft ook zo'n ding en nog zo'n 40 mensen hier, interesseert me geen hol.
.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven