Ik erger me aan schotel op het balkon van nieuwe overburen

30-03-2015 19:02 102 berichten
Hoi allemaal,



Ik moet even wat kwijt, ik zit er namelijk erg mee en ik hoop dat het door het op deze manier uit een te zetten iets draaglijker wordt.



Wij hebben 2 jaar geleden een huis gekocht, 2 onder een kap, fijne ruimtes, voelde direct goed. Er was een nadeel: er staat een flat tegenover (op redelijke afstand) nu ziet die flat er keurig uit ( het zijn koopappartementen met VvE) en is maar 3 hoog. Bovendien staan er nog een aantal bomen tussen. Best acceptabel dus.



Nu is het zo dat het appartement recht tegenover ons onlangs van eigenaar is gewisseld. Nu zag ik al dat de nieuwe bewoners geen nederlandse achtergrond hebben. Eerlijk is eerlijk, dat was even slikken (hier komt vast een berg commentaar op, maar goed) Nu kwam ik gisteravond thuis en zag ik dat ze een enorme schotel op het balkon hadden gemonteerd. Ook even slikken. Nu komt hetgeen wat mij het meeste stoort. Ze hebben de kabel zo van het balkon over de voorkant van het gebouw naar het raam getrokken. Er loopt dus 3 meter kabel te bungelen vanaf het balkon opzij naar het raam, echt geen gezicht!



Nu maak ik me hier zo druk over dat ik er al om heb liggen huilen, voel me zo machteloos. Elke keer als ik ertegen aan kijk voel ik me rot.
Alle reacties Link kopieren
quote:Soulcats schreef op 30 maart 2015 @ 19:08:

Erg voor je TO

Ik zag gisteren nog een vliegende schotel. Maar die had gelukkig geen kabel.
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Alle reacties Link kopieren
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Wil je het telefoonnummer van slachtofferhulp?
Alle reacties Link kopieren
De oplossing is simpel, verhuis naar Noorwegen.
Denk aan de egels en eekhoorns in de herfst en winter.
Alle reacties Link kopieren
Vreselijk, echt. Ik snap dat je dit erg vindt, zó ordinair, een schotel en een kabel. Ik denk dat de waarde van jouw huis nu ook wel flink zakt. Onverkoopbaar misschien zelfs wel. En dat is echt heel erg, want met zulke overburen móet je wel verhuizen nu!
Alle reacties Link kopieren
Ik begrijp je TO Is dit trouwens de buurt waar je woont?



Ik zou me overigens sowieso meer ergeren aan de gehele flat die zo vlak voor mijn neus staat dan dat ik me aan een hangende kabel zou storen.
Dit verhaal was er een jaar geleden ofzo ook al eens..

Jammer...
Alle reacties Link kopieren
(Vrij naar de familie Flodder)

Schoriemorrie is het! Ik zou bij het gemeentebestuur gaan klagen.
nog eventjes en de bomen hebben weer blaadjes, zie je er niks meer van
Alle reacties Link kopieren
Wat jouw buren kunnen, kun jij ook!



Alle reacties Link kopieren
Bijna geloofwaardig!
Ik ga voor kwantiteit.
Alle reacties Link kopieren
O jee wat erg voor je! Nou ga je zeker PVV stemmen. Dat zal ze leren!



En als 'dat soort mensen' zich nou ergert aan jou rotkop? En dan? Verhuizen optie?
Wat een gehuil is het vandaag op het forum ook zeg..

De ene na de andere forummer moet huilen,is dat de tijd van het jaar ofzo?
TO, als je deze plantjes ziet verschijnen op het balkon is het echt menens, dan wordt het oppassen geblazen en de deuren goed op slot doen.



Alle reacties Link kopieren
Dat is best een leuk idee trouwens. Die kop en schotel.



Over die andere schotel, traumaverwerking..
Alle reacties Link kopieren
Je lag te huilen omdat je buren een schotel hebben en nog erger......... (wait for it........)



ER HANGT EEN KABEL AAN!



Er zijn ergere dingen, echt waar. Als het je echt zo enorm stoort, vraag of ze het weg kunnen werken of netjes af kunnen plakken ofzo?
quote:Keausje schreef op 30 maart 2015 @ 19:23:

TO, als je deze plantjes ziet verschijnen op het balkon is het echt menens, dan wordt het oppassen geblazen en de deuren goed op slot doen.



[afbeelding]Aaah maggiplanten die ruiken zo lekker.!
Alle reacties Link kopieren
Is het forum weer aan het indutten? Kan het niet helpen, maar ik verdenk Sanoma er in dit soort gevallen van dat ze er weer even een goeie trol tegenaan gooien. Levert altijd leuke commentaren, snedige one liners en wat reuring op..
I have neither the time nor the crayons to explain this to you.
Alle reacties Link kopieren
quote:Vera8 schreef op 30 maart 2015 @ 19:24:

Is het forum weer aan het indutten? Kan het niet helpen, maar ik verdenk Sanoma er in dit soort gevallen van dat ze er weer even een goeie trol tegenaan gooien. Levert altijd leuke commentaren, snedige one liners en wat reuring op..Ik hoop het... want dit kan toch niet serieus zijn? Liggen huilen om een kabel... Je hebt dan echt wat meer drama nodig in je leven. Hihi!
Alle reacties Link kopieren
quote:ollekebollekeknolleke schreef op 30 maart 2015 @ 19:23:

Dat is best een leuk idee trouwens. Die kop en schotel.



Over die andere schotel, traumaverwerking..





Kop en SCHOTEL. Het kwartje valt bij mij nu pas. Over indutten gesproken



Ik ben weg...
I have neither the time nor the crayons to explain this to you.
quote:diamond-gloss schreef op 30 maart 2015 @ 19:24:

[...]



Aaah maggiplanten die ruiken zo lekker.!Maar het mag niet!
Alle reacties Link kopieren
Dat soort mensen kom je ook overal weer tegen!!Denk je een mooie twee onder 1kap te hebben,zijn zij er weer met die schotels en kabels.Mijn man heeft de kabel gelukkig nog weggewerkt wat zouden de buren er anders toch van denken!!
Alle reacties Link kopieren
Hoi, ik ben je nieuwe overburen ik erger mij eraan, dat je elke keer naar mijn kabel staart. Morgen is het overigens wasdag, dus bereid je maar voor op mijn onderbroeken aan het balkon.
Alle reacties Link kopieren
quote:renate73 schreef op 30 maart 2015 @ 19:31:

Hoi, ik ben je nieuwe overburen ik erger mij eraan, dat je elke keer naar mijn kabel staart. Morgen is het overigens wasdag, dus bereid je maar voor op mijn onderbroeken aan het balkon.



Heb je je er over liggen huilen? Je zult je wel machteloos voelen.



TO, wat een klotesituatie. Ik hoop dat ik nooit zoiets mee maak...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven