Ik krijg mijn vensterbank niet leuk

16-05-2015 21:14 171 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik hou van mijn huis en van interieurgedoe Mijn hele woonkamer is hartstikke mooi en ik geniet elke dag als ik er zit. Maar... die vensterbank. Man man man, ik krijg dat maar niet leuk. Nou is dat natuurlijk niet een probleem van wereldorde, maar wie weet heeft iemand hier een gouden stylingtip.



We wonen op een flat en de radiator loopt onder het raam door. De vensterbank is niet heel diep en het raam is wel heel groot en breed, waardoor het een groot gapend gat is.



Ik heb een abonnement op VT Wonen en kijk ook altijd trouw dat programma, maar ze laten daar dus nooit vensterbanken zien. Ook in het blad zoeken ze, als er al een raam in beeld is, van die industriële ramen zonder vensterbank uit of een schuifpui bijv. Op Google kom ik allerlei foeilelijke plaatjes tegen als ik zoek op vensterbank en decoratie.



In mijn omgeving heeft iedereen twee bloempotten, twee schemerlampen etc. Dat is niet helemaal mijn smaak. Ik hou wel van:

- Scandinavische stijl

- Sissy Boy

- Wit en grijs

- Natuurlijk en basic (glas, hout, wol)



Nu heb ik van die zongebruinde stylist van VT Wonen al wel geleerd hoe ik moet clusteren (veel spullen bij elkaar zetten, het werkt, de man is een genie), maar met een lap glas erachter lukt het me niet.



Help!
Hallo?!
Alle reacties Link kopieren
Kleinere potjes:

Alle reacties Link kopieren
En dan zul ik nu weer even ophouden met je topic volplakken met plaatjes
Alle reacties Link kopieren
quote:Enn schreef op 16 mei 2015 @ 22:12:

[...]



Het lijken wel Het zijn seksspeeltjes.
Alle reacties Link kopieren
Oh die laatste vind ik moooooi, probleem is dat ik echt hoge ramen heb en breed dus. Alles staat lullig.
Hallo?!
Alle reacties Link kopieren
quote:winkelfanaat schreef op 16 mei 2015 @ 22:21:

[afbeelding]Erg leuk!
Hallo?!
Alle reacties Link kopieren
quote:_Doortje_ schreef op 16 mei 2015 @ 22:22:

Oh die laatste vind ik moooooi, probleem is dat ik echt hoge ramen heb en breed dus. Alles staat lullig.Met een beetje grote hoge takken misschien wel niet?
Alle reacties Link kopieren
quote:Enn schreef op 16 mei 2015 @ 22:12:

[...]



Het lijken wel Het zijn seksspeeltjes.
Alle reacties Link kopieren
Of bedoelde je mijn laatste plaatje?



In dat geval kun je misschien wel iets hogere potjes nemen oid.
Alle reacties Link kopieren
En het raam op het plaatje is ook best wel groot toch?
Alle reacties Link kopieren
/
promethium wijzigde dit bericht op 16-05-2015 22:24
Reden: 2x hoeft niet
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het altijd één van de leukste dingen als ik wandel, naar de vensterbanken van mensen kijken.



Doortje is wel heel erg kritisch weet ik uit betrouwbare bron en vaak ga ik best met haar mee qua inrichting. Maar bij sansefuckingferia's haak ik af!
DTEEZ!
Alle reacties Link kopieren
quote:Enn schreef op 16 mei 2015 @ 22:03:

[...]



Ik ben nu al blij met jouw kritische houding want als dit de maatstaf van gemiddeld zou zijn dan ben ik samen met jou (van harte) uber-kritisch.







Ik hen de redactie van VT wonen gemaild dat ik graag een reportage over vensterbanken wil
Hallo?!
Alle reacties Link kopieren




Alle reacties Link kopieren
quote:Promethium schreef op 16 mei 2015 @ 22:23:

Of bedoelde je mijn laatste plaatje?



In dat geval kun je misschien wel iets hogere potjes nemen oid.



Nee, die wilde ik meteen clusteren



Djoels
Hallo?!
Alle reacties Link kopieren
quote:winkelfanaat schreef op 16 mei 2015 @ 22:25:

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]Die zwarte vogel vind ik echt heeeeel mooi
Hallo?!
Alle reacties Link kopieren
En die middelste van winkelfanaat zou je dan kunnen doen met die sanseveria's, Doortje.
Alle reacties Link kopieren
quote:_Doortje_ schreef op 16 mei 2015 @ 22:25:

[...]









Ik hen de redactie van VT wonen gemaild dat ik graag een reportage over vensterbanken wil







Maar misschien moet je eens los van de vt-wonen komen, het is net zo'n sekte als de action!
DTEEZ!
Alle reacties Link kopieren
Ik ga nu even wijn drinken met vriend, morgen check ik weer alle tips. Alvast erg bedankt en welterusten!
Hallo?!
Alle reacties Link kopieren
Ik ben dus niet zo heel erg thuis in het interieurgedoe, dus kan iemand mij misschien uitleggen wat clusteren precies is? Is dat gewoon dingen bij elkaar zetten of bijzonderder?
Alle reacties Link kopieren
quote:_Doortje_ schreef op 16 mei 2015 @ 22:25:

[...]









Ik hen de redactie van VT wonen gemaild dat ik graag een reportage over vensterbanken wil
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
quote:_Doortje_ schreef op 16 mei 2015 @ 22:29:

Ik ga nu even wijn drinken met vriend, morgen check ik weer alle tips. Alvast erg bedankt en welterusten!Dat zou ik ook moeten van al die vensterbank-problemen.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
Persoonlijk ben ik niet zo van dat kleine grut in de vensterbank. Ik heb 1 grote ronde grijze pot staan met een paar grove takken eruit en wat opgemaakt met dadeltakjes. Voor de rest staat er een groepje grote kandelaars, iets verschillend in materiaal en afmeting; maar toch zo'n 50 cm.

Ik ben er zelf erg blij mee
Alle reacties Link kopieren
quote:Promethium schreef op 16 mei 2015 @ 22:30:

Ik ben dus niet zo heel erg thuis in het interieurgedoe, dus kan iemand mij misschien uitleggen wat clusteren precies is? Is dat gewoon dingen bij elkaar zetten of bijzonderder?Groeperen. Je zet kleine eenheden van bij elkaar passende prullaria bij elkaar. En een eindje verderop begin je weer een ander groepje dat weer heel anders kan zijn.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren


Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven