Ik mis mijn kat

17-11-2013 21:37 155 berichten
Alle reacties Link kopieren
-
anoniem_171308 wijzigde dit bericht op 26-02-2014 22:27
Reden: -
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
De kat van mijn ouders bleef regelmatig een week weg om dan doodleuk weer voor het raam te zitten.



Sterkte hopelijk komt hij gauw terug.
Alle reacties Link kopieren
Als hij gechipt is, is de kans groot dat je hem weer ziet!
Alle reacties Link kopieren
Die van man mij, de eerste kat waar ik mee ben opgegroeid peerde hem ook wel eens. Zat ie na een week ook doodleuk voor het raam..al geeft het je behoorlijk wat stress. Sterkte xx
Alle reacties Link kopieren
Foto delen op FB?



Gemeentereiniging bellen of ze jouw kat misschien binnen hebben gekregen.
"De cursus rietdekken is afgelast".

"Riet is ziek"
Alle reacties Link kopieren
Mijn kat is zelfs 2,5 maand weggelopen en uiteindelijk sterk vermagerd en vol met wormen toch teruggekomen. Spreek mensen ook in je omgeving aan, dan letten ze er meer op.



Hou een kort lijntje met het asiel en ga ook regelmatig langs, niet alleen telefonisch contact. Er staan veel goede tips op www.katvermist.com



Sterkte!
Alle reacties Link kopieren
-
Alle reacties Link kopieren
Mijn eerste kat is ook ooit 8 weken weggeweest. En -ik verzin het niet- op de dag dat ik met dikke tranen de bak en etensbakje opruimde omdat ik er niet meer in geloofde dat-ie terug zou komen, liep ie binnen. Mager, maar verder gezond. Als hij toch een had kunnen zeggen waar hij al die tijd gezeten had... Sterkte!!!
Ow wat erg!

Ik weet hoe je je voelt. Een kat van mn moeder is ooit weggelopen en nooit meer teruggekomen. Het verdriet wat we daar nog steeds van hebben! Elke keer als we een rooie met witte pootjes zien maakt ons hart nog altijd een sprongetje.

Paar weken terug was ons kitten weg... God wat heb ik me zorgen gemaakt. Het idee dat ik dat grijze lijfje nooit meer zou aaien, of dat hyaterische gemauw niet mer zou horen...

Bah, sterkte!
Alle reacties Link kopieren
Ga zo weer even een rondje doen, naam roepen en paar brokjes mee
Pf succes.

Je zou versteld staan als je wist hoeveeeeeeel mensen er zijn die een onbekende kat bijvoeren. Het gaat vast goed met hem!

Mijn kater komt na zn gebruikelijke blokkie om 's avonds bij me op schoot, in mn gezicht ademen, en dan ruik ik overduidelijk gerookte zalm uit zn bekkie......
Alle reacties Link kopieren
En er zijn ook veel mensen die katten iets aan doen. Hier op het platteland zijn er al heel veel katten afgeschoten.
Ja gebeurt. Er zijn ook mensendie elkaar iets aandoen.

Er zijn ook mensen die voor een foto een leeuw afknallen.

And so on and so on!
Alle reacties Link kopieren
Ik denk dat er heel wat meer mensen zijn die katten afknallen, dan mensen die elkaar afmaken. Gewoon, omdat men met het eerste gemakkelijker weg komt dan met het tweede.



In de laatste 2 maanden ken ik ineens iets van 10 vermiste katten van mensen die ik ken. 10!!!!! Rara....

Hoe kan dat nou zo ineens? dat was hier eerst niet.
Alle reacties Link kopieren
-
Niks overdreven! Ik begrijp je gevoel zo goed....
Alle reacties Link kopieren
Klinkt helemaal niet overdreven hoor. Zo'n beestje wordt gewoon deel van je huishouden en als je eens wist hoeveel tranen ik erom heb gelaten....
quote:iones schreef op 17 november 2013 @ 22:39:

Ik denk dat er heel wat meer mensen zijn die katten afknallen, dan mensen die elkaar afmaken. Gewoon, omdat men met het eerste gemakkelijker weg komt dan met het tweede.



In de laatste 2 maanden ken ik ineens iets van 10 vermiste katten van mensen die ik ken. 10!!!!! Rara....

Hoe kan dat nou zo ineens? dat was hier eerst niet.



Wat probeer je nou te doen?

Bewijzen dat je het beter geregeld hebt dan TO?

Bravo!
Alle reacties Link kopieren
Ik hoef niets te bewijzen, ik heb niets geregeld, ik heb immers geen katten.



Het enige wat ik wil zeggen, is dat ik zó ontzettend vaak topics voorbij zie komen van mensen die zitten te simmen dat ze hun kat kwijt zijn, met verhalen daarin waar mensen beschrijven dat ook mee te hebben gemaakt, dat ik denk "je weet toch waar je aan begint". Dit is gewoon het risico als je hem laat lopen. Als je er dan zoveel van houdt, stel hem dan niet bloot aan dat risico. En ga achteraf dan niet zitten te simmen als je toch willens en wetens dat risico te hebben genomen. Wie z'n kont brandt moet gewoon op de blaren zitten, that's life!
Alle reacties Link kopieren
Ik weet heel goed dat het een risico is als je je kat naar buiten laat. Maar het is nou eenmaal een buitenbeest. Ik heb liever dat hij zijn leventje kan leven zoals hij dat wil dan dat wij hem met man en macht beschermen en binnen houden.

Ik ga nu even lopen
quote:iones schreef op 17 november 2013 @ 22:34:

En er zijn ook veel mensen die katten iets aan doen. Hier op het platteland zijn er al heel veel katten afgeschoten.Je kan het niet laten he. Denk toch eens na over wat je zegt.
quote:janna1986 schreef op 17 november 2013 @ 22:51:

Ik weet heel goed dat het een risico is als je je kat naar buiten laat. Maar het is nou eenmaal een buitenbeest. Ik heb liever dat hij zijn leventje kan leven zoals hij dat wil dan dat wij hem met man en macht beschermen en binnen houden.

Ik ga nu even lopen



Is ook goed, niets verkeerds aan. Heb je een tuin? Leg daar dan een kledingstuk van jezelf in, of een kussentje waar hij vaak op ligt, de geur kan werken.



Sterkte!!
Alle reacties Link kopieren
Ik sta echt op ontploffen door jou reactie iones! Ik ga er niet op reageren verder, kan geen manier bedenken om er beschaafd op te reageren.
Alle reacties Link kopieren
quote:iones schreef op 17 november 2013 @ 22:48:

Ik hoef niets te bewijzen, ik heb niets geregeld, ik heb immers geen katten.



Het enige wat ik wil zeggen, is dat ik zó ontzettend vaak topics voorbij zie komen van mensen die zitten te simmen dat ze hun kat kwijt zijn, met verhalen daarin waar mensen beschrijven dat ook mee te hebben gemaakt, dat ik denk "je weet toch waar je aan begint". Dit is gewoon het risico als je hem laat lopen. Als je er dan zoveel van houdt, stel hem dan niet bloot aan dat risico. En ga achteraf dan niet zitten te simmen als je toch willens en wetens dat risico te hebben genomen. Wie z'n kont brandt moet gewoon op de blaren zitten, that's life!TO vraagt om positieve berichten. Waarom reageer je eigenlijk als je geen katten hebt en toch alleen maar commentaar geeft?
Never give up hope.
En in elk kattentopic..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven