Ik moet mijn kat wegdoen

15-11-2014 16:58 231 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi,



Ik woon sinds kort half / half in Amsterdam bij m'n vriend, en liet voorheen mijn kat dan max twee dagen achter elkaar in Rotterdam, in mijn eigen huis. Dit vond ik echter zielig en nu woont de kat bij mijn vriend in Amsterdam.

Dit gaat helemaal niet goed. Het huis is te klein en mn vriend wordt helemaal gek van de korreltjes (bak) en de krasjes op de bank (leer). Hij is sowieso geen kattenliefhebber.



Wie heeft er tips voor het wegdoen van een kat in de regio Amsterdam OF Rotterdam? Of is er iemand geïnteresseerd in een verder ontzettend lieve, nette, aanhankelijke en gezellige kater?



Ik hoor het graag.
Alle reacties Link kopieren
Nou berg je maar!



Ik pak de popcorn.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
Ik zou je vriend weg doen dan kun je je kat houden.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Klapstoeltje bij?
Alle reacties Link kopieren
Wegdoen? Mijn god...
Prrrr, mauw miawwwww.
Alle reacties Link kopieren
Marktplaats zetten
Frankly my dear, I don"t give a damn
Alle reacties Link kopieren
Alle reacties Link kopieren
Wijntje iemand?



Life is short. Eat dessert first.
Hier op het forum zijn ze niet zo van katten wegdoen.



Het dierenasiel heeft misschien tips?
Alle reacties Link kopieren
Ik had ooit een vriend die niet van katten hield, hij was al snel ex. Geen haar op mijn hoofd die eraan denkt een huisdier weg te doen omdat een vriend niet van dieren houdt, dan rot hij maar op.
verba volant, scripta manent.
Alle reacties Link kopieren
Wat kansloos weer dit....
"Hey baby girl, you're on speaker so behave" (© Derek Morgan)
Alle reacties Link kopieren
Asiel, je betaalt dan wel kosten om afstand te doen, maar dat moet je er voor over hebben.

Maar wat als de relatie uit gaat? Ga je dan weer een nieuwe kat aanschaffen?
"De cursus rietdekken is afgelast".

"Riet is ziek"
Heb je ook borrelnootjes?
Vraag de plaatselijke chinees zou ik zeggen
Alle reacties Link kopieren
Relatie is toch belangrijker dan een kat?



Als zij een goed huisje vindt is iedereen tevreden



Asiel vind ik dan weer wel zielig
Frankly my dear, I don"t give a damn
Alle reacties Link kopieren
"De cursus rietdekken is afgelast".

"Riet is ziek"
Alle reacties Link kopieren
quote:catacarax schreef op 15 november 2014 @ 17:06:

Heb je ook borrelnootjes?
Life is short. Eat dessert first.
Ja natuurlijk tickel! Wat is daar gek aan? je doet de kat gewoon weg en als je een nieuwe vlam hebt. (echt dit?)
Alle reacties Link kopieren
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
Je moet je kat niet wegdoen, je kiest er zelf voor.



Moeten doe je bij allergie of omdat je het echt niet meer kan betalen.

Niet omdat je vriend een zak hooi is die de kat niet zo leuk vind.



Ik zou kijken voor een asiel. Zet oproepjes op fb, de plaatselijke supermarkt, baasje gezocht is geloof ik een site ( of dier zoekt huis iets in die trant).
All people have the right to stupidity. But some abuse the privilege.
Lekkah Doorn!
Alle reacties Link kopieren
quote:annavanandelle schreef op 15 november 2014 @ 17:07:

Vraag de plaatselijke chinees zou ik zeggen
Prrrr, mauw miawwwww.
Kat terug naar je eigen woning, daar iemand zoeken om dagelijks een uurtje gezellig te zijn met Poes. Buurmeisje van 12 ofzo, die dan bij jou een poosje tv kijkt bijvoorbeeld.



En mijn man moest in het begin ook niks van mijn kat hebben. Toen kwam er nog eentje bij, en nóg eentje. En een aanlopertje. Nadat alles binnen een jaar bij de dierenarts moest achterblijven (oud en krakkemikkig) en wij verhuisden, riepen we; geen katten meer.

Inmiddels zijn het er 8 . Vijf van onszelf, een aanloper die is gebleven en twee zwervers die niet blijven maar alleen komen eten.



Krasjes op de bank? Beetje overdreven, onze leren bank vertoont inderdaad krasjes, maar bepaald niet vanwege de katten, die bank is inmiddels gewoon 10 jaar oud. Korrels van de bak? Ja, akkoord. Even blik en veger erlangs en klaar. Een vent die niet tegen korreltjes kan, kun jij daarmee leven???
Waarom hou je je kat dan niet gewoon in Rotterdam en laat je bij het latten je vriend het merendeel van de tijd naar jou komen ipv dat jij naar hem gaat.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven