Ik moet mijn kat wegdoen

15-11-2014 16:58 231 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi,



Ik woon sinds kort half / half in Amsterdam bij m'n vriend, en liet voorheen mijn kat dan max twee dagen achter elkaar in Rotterdam, in mijn eigen huis. Dit vond ik echter zielig en nu woont de kat bij mijn vriend in Amsterdam.

Dit gaat helemaal niet goed. Het huis is te klein en mn vriend wordt helemaal gek van de korreltjes (bak) en de krasjes op de bank (leer). Hij is sowieso geen kattenliefhebber.



Wie heeft er tips voor het wegdoen van een kat in de regio Amsterdam OF Rotterdam? Of is er iemand geïnteresseerd in een verder ontzettend lieve, nette, aanhankelijke en gezellige kater?



Ik hoor het graag.
Alle reacties Link kopieren
Wel typisch. Je poes gaat jeuken en je kat mag het veld ruimen... Hoop voor jou dat de relatie standhoudt. Anders zit je daarna met een spreekwoordelijke kater.
"Hey baby girl, you're on speaker so behave" (© Derek Morgan)
Alle reacties Link kopieren
Koop een kruimeldief, ducktape, een grand foulard en een stroomstootwapen. Leg een grand foulard over de bank, tape de mond van je vriend met ducktape zodat hij niet meer kan zeuren, geef hem de kruimeldief zodat hij zelf de korrels kan opruimen en motiveer hem met een stroomstootwapen. Zo zijn alle problemen uit de wereld en kan poes blijven.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
Je vent klinkt als een aansteller.



Zo, ik heb het gezegd.



Dus.. na deze vent ook weer een nieuwe kat, inderdaad?
Why own a room when you can build a house?
quote:calvijn1 schreef op 15 november 2014 @ 17:09:

Relatie is toch belangrijker dan een kat?



Als zij een goed huisje vindt is iedereen tevreden



Asiel vind ik dan weer wel zieligSorry, ik ben dat niet met je eens, doe mij de kat en of de hond maar, HUISdier vind ik belangrijker dan aanlopende vriendjes, die vriendjes vinden vanzelf wel weer een asiel
Waarom ben je ooit aan een kat begonnen?
Je vriend is dus helemaal gek geworden van wat kattegrit en krasjes op de bank?



Nou, hoe denk je dat hij ooit gaat reageren op kinderen? Exit vriend lijkt me. Dat is geen relatiemateriaal want hij kan niet omgaan met kleine issues.
Alle reacties Link kopieren
Oh wat verschrikkelijk wat je doet . Is je kat niet meer waard dan een nieuwe liefde of op zijn minst kijken of de problemen opgelost kunnen worden?



Het is heel erg dit. Ik wil een vriendin van mijn vragen die vaak katten opneemt in dit soort nood, nou eigenlijk meer vanuit een asiel.

Wel zou ik dan moeten weten (via pb of email) hoe oud deze kater is, ingeent, kan die bij andere katten foto, enz. ...... .



Je kan of een PB sturen of mailen naar mylenevalerie@hotmail.com bij interesse .



groeten
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Ik moest wel een zak aan mijn mond zetten om krasjes op de bank Exces. Mijn God... de bank! Hoe durft het gespuis! Walgelijk volk die katten. Gelukkig doen mannen ons dat inzien. Je zal maar een korrel op de vloer hebben....
Alle reacties Link kopieren
Life is short. Eat dessert first.
Hm, weet je zeker dat je vriend niet gewoon jaloers is op de aandacht die je kat van jou krijgt?
Dat zijn behoorlijke kleine issues. Een 'krasje' op de bank, 'wat' kattenbakkorrels op de grond? Ik ben zelf ook een kattenliefhebber en heb er dus ook eentje, en persoonlijk... vind ik dit een beetje een non - issue. Ik zal niet oordelen als de kat de draden van de bank af krabt, de kattenbak sloopt of zowat mee naar buiten neemt, kijk, dan begrijp ik dat het voor iemand die niet van katten houdt, dit niet te behappen is.



In dit geval zou ik een matje aanraden voor onder de kattenbank (zo'n rubberen, dan ben je het grootste aantal korrels al kwijt voordat 'ie weer een stap buiten de mat zet) en een keep - off spray voor van de bank te blijven, of zoals Viva - Amber al aangaf, gooi er een grand foulard overheen.
Alle reacties Link kopieren
quote:viva-amber schreef op 15 november 2014 @ 17:20:

Koop een kruimeldief, ducktape, een grand foulard en een stroomstootwapen. Leg een grand foulard over de bank, tape de mond van je vriend met ducktape zodat hij niet meer kan zeuren, geef hem de kruimeldief zodat hij zelf de korrels kan opruimen en motiveer hem met een stroomstootwapen. Zo zijn alle problemen uit de wereld en kan poes blijven.



Hilarische reactie



Je MOET niets hoor TO
Sommige fouten zijn te leuk om maar een keer te maken...
Mijn kat heeft zes stoffen eetkamerstoelen op de stort gekregen en nog is hij er... da's toch ware liefde? Waarom doe je je maatje weg?
quote:StoraHuntur schreef op 15 november 2014 @ 17:25:

[img]http://static.fjcdn.com/gifs/Man+narrow ... 986713.gif[/img] De helden!
quote:fleetfox schreef op 15 november 2014 @ 17:34:

Mijn kat heeft zes stoffen eetkamerstoelen op de stort gekregen en nog is hij er... da's toch ware liefde? Waarom doe je je maatje weg? Niet iedereen is zo'n onvoorwaardelijk kattenliefhebber dat hij met liefde zijn inboedel laat verwoesten en in tranen uitbarst bij het idee dat iemand anders zijn kat weg doet.
Nou ja, sommige mensen zijn dus zo. Ik zou nooit mijn katten wegdoen voor een vent die niet tegen korreltjes kan. Een vent die van mij houdt die weet dat aan zijn sokken korreltjes kleven, dat er een kat op hem zit en dat dat gezellig is, dat gespuis, die maakt geen kans.



Ik heb een "weg doe kat". Die moest weg om hele goede redenen en ik heb haar nu en bij mij zijn die redenen er niet en ze gaat ook nooit meer weg. Geen vent die er iets over mag zeggen. Ze leeft hier prima en ik ben ook verknocht aan haar. Haar (ex) baasjes vragen mij ook vaak naar haar en zijn betrokken bij haar. Ze zijn eigenlijk nog haar baasje. Ik vang haar alleen maar op en daar zijn we allemaal blij mee. Maar geen vent in de weg.
Dat is geen aanval hoor Stora. Als een kat echt aanvalt hangt 'ie aan je been.



Die man achter de balie ligt in een deuk.
Alle reacties Link kopieren
Even kijken, de keuze is dus tussen a) een lieve, nette, aanhankelijke en gezellige kater die je al jaren hebt en b) een pietluttige, manipulatieve, drammerige, kathatende zak hooi die recent je leven binnengekachelt is? Moeilijk, moeilijk, moeilijk... Ik zou de kat wegdoen. Daarvan heb je namelijk nog best kans dat iemand 'm een goed tehuis gunt, met iemand die van 'm houdt en 'm liefheeft met haar, nagels, nukken en grillen en al. Voor je vriend daarentegen moet je de gegadigden waarschijnlijk met een lantaartje zoeken, hij klinkt niet bepaald sympathiek.



PS Jij ook niet, met je "wegdoen". Tis het vuilnis niet dat je buitenzet hoor. Arme kat!
quote:Ikbenanoniem schreef op 15 november 2014 @ 17:37:

Dat is geen aanval hoor Stora. Als een kat echt aanvalt hangt 'ie aan je been.



Die man achter de balie ligt in een deuk. Joh, ik weet niks van katten; ik plak alleen plaatjes
Alle reacties Link kopieren
quote:StoraHuntur schreef op 15 november 2014 @ 17:39:

[...]



Joh, ik weet niks van katten; ik plak alleen plaatjes +1
Life is short. Eat dessert first.
Alle reacties Link kopieren
Stora, ik moest ook lachen van je filmpje. Thx!
Prrrr, mauw miawwwww.
Alle reacties Link kopieren
Nog een heel lang en gelukkig leven gewenst. Voor de kat, ergens ver weg van jou en dat lot uit de loterij van je.
Wegens grote belangstelling ben ik momenteel verminderd beschikbaar. Dit kan tijdelijk zijn.
quote:StoraHuntur schreef op 15 november 2014 @ 17:39:

[...]



Joh, ik weet niks van katten; ik plak alleen plaatjes En dat doe je bijzonder verdienstelijk. Je bent me recent echt positief opgevallen.
quote:fleetfox schreef op 15 november 2014 @ 17:34:

Mijn kat heeft zes stoffen eetkamerstoelen op de stort gekregen en nog is hij er... da's toch ware liefde? Waarom doe je je maatje weg?



Na 2 leren bankjes aan gort gekrabd te hebben adoreer ik mijn kat nog steeds, dat is liefde, waaaaaare liefde en er zit ook geen chinees restaurant hier in de buurt :(

You have your cat and live with it

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven