Ik wil een massagestoel kopen, wie heeft daar ervaring mee?

21-10-2015 18:33 24 berichten
Alle reacties Link kopieren
Aan het einde van een lange werkdag heb ik vaak behoefte aan een nek/schouder massage. Manlief heeft daar helaas niet altijd zin in ( en als hij het doet dan knijpt hij meer dan dat hij masseert) Nu dacht ik dat een massagestoel misschien wel DE oplossing zou kunnen zijn. Lekker voor de buis in mijn grote massagestoel, maar waar zou ik op moeten letten bij het kopen van zo een stoel, e :worship:n heb je bij een massagestoel ook echt het effect alsof je bij een masseur vandaan komt? Alle tips zijn welkom.
Uiteindelijk kiest iedereen voor zichzelf
Ik word er misselijk in.

Eerst uitproberen dus!
Alle reacties Link kopieren
In ieder geval uitproberen. Man en ik hebben eens 2 euro in een stoel midden in een winkelcentrum in Koblenz gegooid. Het was dat mijn rugzak te klein was anders had ik hem meegenomen. Maar op de boot naar Engeland staan er een paar waar ik hoofdpijn van krijg. En dat kan voor jou net andersom zijn. Dus aan merkadvies heb je niet zo veel, kwestie van uitproberen.
Alle reacties Link kopieren
Heb geen massage stoel,maar wel een fiets zonder zadel,maar dat gaat hem ook niet worden,maar kan wel goed masseren.
No Mercy
Alle reacties Link kopieren
Zo'n stoel is heeeeeeeeeerlijk. Wilde dat ik hem kwijt kon. Let wel op dat je stroom nodig hebt. Dus of in de buurt van een stopcontact of een afdekstripje op de vloer.



Als wij in Amerika zijn loop ik elke winkel die er een verkoopt binnen en ga ik ze allemaal uitproberen. Zoooooooo lekker. Ik zou er nooit meer uitkomen. Je hebt stoelen waar je armen ook tussen 2 armleuningen gemasseerd worden. Probeer ze wel uit als het kan. Je kan ook op Marktplaats kijken maar zou uitkijken, liever met garantie.
Alle reacties Link kopieren
Op Schiphol staan ze ook. De moeite waard om iets eerder te komen....
Ik heb zo een die je op een stoel kunt leggen, bank kan ook. Voor mij is het de uitvinding van de eeuw, echt een uitkomst! Het help bij beginnende rugpijn en laatst waren mijn schouderspieren verkrampt waardoor een erg pijnlijke schouder en na 2 keer massage per dag was het weer over.



Die van mij kun je op verschillende standen zetten of een algehele massage, met of zonder warmte.
Dit lijkt mij wel wat. Wie weet, ooit als ik de loterij win...
Alle reacties Link kopieren
Ik zou naar een masseur gaan. Neem een ruime fysiotherapieverzekering en ga met je pijnen naar zo'n therapeut.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Ik heb er laatst bij de kapper 1 uitgeprobeerd en omdat ik daar mijn haar liet kleuren had ik vrij lang de tijd om te bepalen wat ik ervan vond. Ik vond het niet in de buurt komen van een echte massage. Het was wel lekker, maar ik denk dat je geen hoge verwachtingen moet hebben van het effect op je spieren.
Alle reacties Link kopieren
Als je man ook van massage houdt, zouden jullie een online cursus kunnen doen. Youtube heeft heel veel cursusjes. En dan om de beurt.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Wat is je lengte? Als je langer of korter bent dan gemiddeld zijn die dingen namelijk geen aanrader. Bij mij doet hij de rotaties die bij je schouders moeten altijd pijnlijk op de onderkant van mijn schouderblad. =-O:-) Zorg dus zeker dat je eerst kan uitproberen.
Alle reacties Link kopieren
Je hebt ook van die losse massage matrassen die je in een stoel kan gebruiken. Ik zou eerst eens zo'n matras kopen, evt. via MP, want die stoelen zijn volgens mij best wel duur.
Enjoy the little things in life
Ohhh ik wil dat ook!! Helaas geen geld en ruimte voor. Heerlijk lijkt me dat!
Alle reacties Link kopieren
Het voordeel van zo'n stoel is dat hij, in tegenstelling tot je partner, geen wederdienst verwacht. En soms wil ik dat.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb thuis een massagestoel van iJoy en die bevalt prima. Het is een klein model, dus de massage gaat vanaf je hoofd tot je billen. Inderdaad heerlijk ter ontspanning na een lange werkdag of als je last hebt van je rug. Die van ons is bijna 10 jaar oud en doet het nog prima. Hij was destijds in diverse kleuren verkrijgbaar en 750 euro.
Rare vraag, maar wat doet zo'n stoel precies? Heb je echt het idee dat iemand je lekker kneed?
Alle reacties Link kopieren
Ik ging bij een Wellness centrum wel eens in z'on stoel en ik vond hem soms redelijk hardhandig haha, we schoten er zelfs van in de lach zo hard ging hij soms tekeer...
Alle reacties Link kopieren
Ik ben onlangs in Alkmaar in een showroom geweest met massagestoelen. Je kan daar wekelijks terecht en tegen betaling eerst de stoel een tijdje uitproberen. Ik ga volgende week weer en dan neem ik ook mijn partner mee. Vooralsnog ben ik heel enthousiast. Ik voelde me heel licht na afloop. De voetmassage en zelfs teenmassage vond ik echt heerlijk. Ik hou jullie op de hoogte!
Alle reacties Link kopieren
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 24-03-2017 10:32
Reden: spam
% gewijzigd
quote:beetjegek schreef op 23 november 2015 @ 20:59:

Ik ging bij een Wellness centrum wel eens in z'on stoel en ik vond hem soms redelijk hardhandig haha, we schoten er zelfs van in de lach zo hard ging hij soms tekeer...Haha ja die dingen zijn echt hardhandig! Zat er eens in bij een kapper, schrok er gewoon van en gelijk gevraagd hoe dat martelwerktuig uit kon
Alle reacties Link kopieren
Mijn schoonvader heeft zo'n ding.

In onze ervaring is dat leuk als gadget maar wordt de massagefunctie na twee weken nooit meer gebruikt. En dan heb je gewoon een hele dure, matig comfortabele stoel.
668, the neighbour of the Beast
Alle reacties Link kopieren
Ik kan een belangrijke tip geven, ik heb eerder een massagestoel gekocht van Irest, deze heb ik aan mijn zwager gegeven omdat deze lomp was op sommige punten.
Kijk maar eens hoeveel stoelen er te koop staan op marktplaats, dat zijn bijna allemaal fijne stoelen ( vaak Chinees of slecht ander merk) om een paar keer te gebruiken, daarna ga je je ergeren aan de dingen die de stoel niet goed doet.

Spaar aub door voor een goede Japanse, deze zijn veel beter en geven een veel "menselijkere"massage. Dit omdat er een goed ( en echt) meet systeem in zit en de techniek beter en preciezer is. Uiteindelijk zijn deze veel goedkoper, want iets kopen wat net niet goed is, is weggegooid geld.
Ik ben gaan sparen voor een Japanse van RelexZ, trouwens fijne mensen en service. Komen ook nog bij je aan huis om te testen als je wilt.
Groet, Herman
Zo is het weer nationale 'trek eens topics van 3 jaar geleden omhoog' dag??? :facepalm:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven