Inbreker met mijn sleutel?

08-01-2016 21:28 350 berichten
Alle reacties Link kopieren
Nou hier komt hij dan. Een tijd geleden een sleutel gegeven aan een buurvrouw, omdat ik geen familie in de buurt heb en ik mij nogal eens buitensluit. Sta ik de ramen te wassen knalt de deur dicht en ligt de sleutel nog op het aanrecht, omdat ik even snel een nieuw sopje wilde maken.



Ik had echt geen enkel twijfel aan de betrouwbaarheid van deze buurvrouw, maar nu is er iets vreemds gebeurd. Ik had nog een volle kaart voor dat dure bestek van de AH. Wilde een scharenset gaan halen, maar dacht dat doe ik wel als ik terugkom in het nieuwjaar was een paar dagen weg.

Ik stop de volle kaart onder een boek en leg dat boek op de wasmachine. Echt ik ben er 100% zeker van dat ik die spaarkaart onder dat boek heb gestopt. Dit deed ik niet in een reflex, maar doelbewust. Natuurlijk begon ik aan mezelf te twijfelen en heb ik overal gezocht. Sindsdien voelt het soms alsof er iemand is binnen geweest. Die kaart kan ik niet meer terugvinden........

Je zou denken wat moet iemand nou met die volle spaarkaart.



Maar goed ik wil de sleutel niet terugvragen, want wat is mijn uitleg daarvoor. En een ander slot wil ik ook niet, dan maar een camera. Hij ligt al klaar ik ga hem morgen installeren, als dat lukt.......



Misschien ben ik aan het dementeren, maar verder ben ik redelijk 'normaal' .



Ik weet niet of dit een spannend verhaal gaat worden, heb eigenlijk liever niet dat de buurvrouw in mijn huis snuffelt als ik naar mijn werk of elders ben. Misschien kom ik vroeg of laat (waarschijnlijk als de actie over is.......) de kaart ergens anders tegen. Tot die tijd heb ik camera bewaking, misschien gewoon ook een 'veilig' idee.
Help iedereen een handje
Alle reacties Link kopieren
En en, heb je al wat gezien?
Alle reacties Link kopieren
quote:S0LEIL schreef op 15 januari 2016 @ 13:02:

En en, heb je al wat gezien?Nee....
Help iedereen een handje
Alle reacties Link kopieren
En heb je de kaart al op een hele domme plek terug gevonden ?

Ga je dat hier ook nog vermelden als dat gebeurt ?

Gewoon even nieuwsgierig
Als je goed gelezen had kun je zien dat ze allang toe heeft gezegd dat ze updates geeft Ikke.
Alle reacties Link kopieren
quote:ikke331982 schreef op 16 januari 2016 @ 22:02:

En heb je de kaart al op een hele domme plek terug gevonden ?

Ga je dat hier ook nog vermelden als dat gebeurt ?

Gewoon even nieuwsgierig



Domme plek? Nee, en ja dat zal ik zeker doen mocht dat zo zijn.

Is je nieuwsgierigheid hier mee bevredigd?

Prettige avond verder.
Help iedereen een handje
Alle reacties Link kopieren
quote:krullenbol1966 schreef op 15 januari 2016 @ 17:31:

[...]





Nee....



Dan vrees ik dat je binnenkort toch het hele huis overhoop moet halen om die kaart te vinden

Offffff.... het huis van de buurvrouw!
Alle reacties Link kopieren
quote:S0LEIL schreef op 16 januari 2016 @ 22:42:

[...]





Dan vrees ik dat je binnenkort toch het hele huis overhoop moet halen om die kaart te vinden

Offffff.... het huis van de buurvrouw!
Help iedereen een handje
Alle reacties Link kopieren
Ja voor nu .......

Joni heb ik inderdaad gelezen.

Maar toegeven dat je hem thuis vind en de buurvrouw vals beschuldigd is even wat anders.

Vandaar de vraag .
Er hoeft nog niks toegegeven te worden volgens mij, er is niks gevonden en de buurvrouw is tot nu toe niet onschuldig bevonden. Dus ik snap je post niet helemaal. Waarom heb je het over domme plek overigens? Weet jij waar de kaart is dan?
Topic van begin tot eind in één adem doorgelezen. En nog geen ontknoping!



TO, zie je de buurvrouw wel vaker een paar weken niet?
Alle reacties Link kopieren
"en de buurvrouw is tot nu toe niet onschuldig bevonden"



Ben ik even blij dat het echte rechtssysteem andersom werkt.
Ga je nou een post op het viva forum vergelijken met het rechtssysteem? De volgende keer zal ik mijn advocaat meenemen als ik hier een post doe, want alles wat je neerzet kan tegen je gebruikt worden.
Alle reacties Link kopieren
quote:tvp schreef op 17 januari 2016 @ 09:34:

Topic van begin tot eind in één adem doorgelezen. En nog geen ontknoping!



TO, zie je de buurvrouw wel vaker een paar weken niet?Ik zie haar vaker wel eens een poosje niet, maar heb haar nu nog steeds niet gezien . Zal wel toevallig zijn, denk ik.
Help iedereen een handje
Alle reacties Link kopieren
Shit lees net een mailtje van Ziggo, ze gaan werkzaamheden verrichten voor nog beter beeld, internet enz.

Ja leuk, maar dan zit ik dus morgen zonder camerabeeld
Help iedereen een handje
Ik vind het heel raar dat je je buurvrouw blijft beschuldigen, ondanks dat daar (nog) geen aanwijzingen voor zijn.

Heb je de kaart niet in een (boodschappen) tas gestopt? Of in een jaszak?
Alle reacties Link kopieren
quote:theamuts schreef op 17 januari 2016 @ 13:35:

Ik vind het heel raar dat je je buurvrouw blijft beschuldigen, ondanks dat daar (nog) geen aanwijzingen voor zijn.

Heb je de kaart niet in een (boodschappen) tas gestopt? Of in een jaszak?En ik vind het heel raar dat mensen een vraag stellen, die als ze de moeite hadden genomen het hele topic te lezen, al beantwoord hadden gezien...
Help iedereen een handje
Effe of topic Krullenbol, maar ik lees net dat jij ook je baarmoeder en baarmoederhals hebt laten verwijderen. Is dat allang geleden? Ik ben zomaar nieuwsgierig, ik ben er net van hersteld.
Alle reacties Link kopieren
quote:Joni_de_tweede schreef op 17 januari 2016 @ 13:52:

Effe of topic Krullenbol, maar ik lees net dat jij ook je baarmoeder en baarmoederhals hebt laten verwijderen. Is dat allang geleden? Ik ben zomaar nieuwsgierig, ik ben er net van hersteld.



Effe off topci terug. Ja, dat klopt, is alweer een jaar of 3 geleden. Ben er heel blij mee, was een en al ellende voorheen.

Gaat het goed bij jou? Stuur anders even een pb, als je meer wilt weten.
Help iedereen een handje
quote:krullenbol1966 schreef op 17 januari 2016 @ 13:50:

[...]

Aandachttrekker



En ik vind het heel raar dat mensen een vraag stellen, die als ze de moeite hadden genomen het hele topic te lezen, al beantwoord hadden gezien...
Ik vroeg het me zomaar af, het gaat prima met mij, kan er alleen maar positief over zijn.:-)
Alle reacties Link kopieren
Als je buurvrouw één dezer dagen met een duur mes op je afkomt weet je misschien waar die kaart gebleven is.
verba volant, scripta manent.
Alle reacties Link kopieren
quote:Joni_de_tweede schreef op 17 januari 2016 @ 14:08:

Ik vroeg het me zomaar af, het gaat prima met mij, kan er alleen maar positief over zijn.:-)Gelukkig
Help iedereen een handje
Alle reacties Link kopieren
quote:MarianneDavids schreef op 17 januari 2016 @ 14:13:

Als je buurvrouw één dezer dagen met een duur mes op je afkomt weet je misschien waar die kaart gebleven is.
Help iedereen een handje
Alle reacties Link kopieren
Zeg TO, heb je eigenlijk al in je keukenla gekeken? Misschien ligt daar een mooi mes dat je eerder nog niet had?
Mind the gap
Alle reacties Link kopieren
quote:krullenbol1966 schreef op 08 januari 2016 @ 23:41:

[...]





Was niet om te verstoppen maar om hem snel bij de hand te hebben. En boek erop om te voorkomen dat hij weg zou glijden, want de wasmachine rammelt nogal.



haha snap niet goed dat je 'm op de wasmachine legt. Blijkbaar vind je dat zelf ook geen handige plek want hij kan makkelijk wegglijden, dus daarom een boek erop. Boeken en spaarkaarten zijn bij mij niet op de wasmachine te vinden en als ik naar andere huishoudens kijk zie ik daar ook nooit boeken op wasmachines liggen Waarom niet gewoon in een keukenlade of kast ofzo leggen? Dan heb je 'm toch net zo bij de hand als wanneer ie bovenop de wasmachine ligt? En een boek wil je in lezen neem ik aan, dus ligt toch in de boekenkast, op/onder de tafel etc. Maar misschien ben ik te opgeruimd in die dingen hoor En waarom moet je die kaart snel bij de hand hebben? Je neemt zegels mee van AH en plakt ze thuis op. Hoef je de kaart toch niet snel bij je te hebben? Bij mij ligt ie in een keukenlade, heb ik 'm net zo snel bij de hand.

Haha sorry voor mn commentaar, maar vroeg 't me gewoon af waarom je zo'n plaats verzint voor een spaarkaart.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven