industrieel met metaal of hout?

11-02-2016 13:16 17 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb onlangs een hele gave industriële fauteuil gezien bij Lowik in Vriezenveen, deze https://www.lowikmeubelen.nl/product/cadillac-fauteuil/. Nu twijfel ik of ik hier een sidetabel met robuust hout of metaal aan zal toevoegen. Wat past het beste als je meer industrieel in je woonkamer wilt?
En dag niet gelachen is een dag niet geleefd
Alle reacties Link kopieren
WTF is industieel?
Jouw piemel in de sauna niet in ieder geval.
Alle reacties Link kopieren
industrieel zie je vaak met veel metaal, donkere kleuren en grote stukken hout
En dag niet gelachen is een dag niet geleefd
Alle reacties Link kopieren
Jee, wat een dure stoel. Je kunt deze stoel met heel veel combineren, zowel metaal als hout. Ik zou niet gauw een ander type/andere kleur metaal hierbij combineren, dus geen chromen tafeltje naast deze stoel. Verder kan er van alles bij, zou ik zeggen.
Gave stoel! Ik zou er een robuuste houten tafel bijzetten.
Alle reacties Link kopieren
Hout, om er wat warmte aan toe te voegen.
Alle reacties Link kopieren
Die is wel indrukwekkend, ja. Als je echt een industriële look wilt dan maakt een tafel van hetzelfde soort metaal (stevige balken, zichtbare lasnaad, donker grijzige kleur) de boel wel af, denk ik. Iets van hout in de kleur van het leer is denk ik ook mooi. Het hangt er natuurlijk ook een beetje vanaf welk aspect van dit design je verder wilt benadrukken in je interieur. Metaal haalt de robuustheid van het frame nog wat meer op, hout past wat beter bij de iets subtielere en luxere lederen bekleding.
Alle reacties Link kopieren
Kom op mensen, over 5 jaar is industrieel weer uit en zit je met die lijpe zooi.

Koop liever iets tijdloos zoals mahonie.
Alle reacties Link kopieren
Tja, je moet zoiets ook alleen kopen omdat je het mooi vindt, niet omdat het 'in' is. Zo'n stoel kan makkelijk 50 jaar mee. Misschien wel in combinatie met een stijlvolle side table in mahonie.
bijzettafel



Wat vind je van zoiets?

Mooie stoel trouwens!
Alle reacties Link kopieren
ik denk dat het toch een sidetable met een combi van hout met metaal gaat worden, foto
anoniem_270781 wijzigde dit bericht op 11-02-2016 14:19
Reden: pakt het plaatje niet
% gewijzigd
En dag niet gelachen is een dag niet geleefd
Alle reacties Link kopieren
Ik zou een combi nemen, dus bv houten blad met een metale poot.
Mooie stoel! Ik zou combineren met hout.




Zo iets?
Alle reacties Link kopieren
Wow die is gaaf kittens, waar heb je die gevonden?
quote:Orphan_Black schreef op 12 februari 2016 @ 08:02:

Wow die is gaaf kittens, waar heb je die gevonden?Ik dacht Trendhopper.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven