inrichting van huis

21-10-2014 22:46 35 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi iedereen!



Sinds afgelopen februari woon ik op mezelf in een zee container. Ja, dat klinkt misschien gek maar het is na mij idee het beste oplossing voor studenten! Alles lekker voor je zelf en ook in het centrum, perfect. Alleen waar ik echt tegen aanloop is de inrichting.. het heeft witte platen als muren, hele lichte laminaat en niet geweldige lichtinval. Ik kan dus niks aan de muren hangen, wat het erg lastig maakt. Verder is het 27 vierkante meter en is het echt een container, rechthoekig van vorm. Ik heb geen idee hoe ik mijn huisje met deze een warme tint kan geven. Ik heb nu witte en bruin gekleurde meubels en een grijze Slaap bank. Mijn spullen zijn wit, grijs en een paar accenten zijn roze. Ik wil niet teveel kleuren in mijn huis, maar het moet wel iets warmer worden. Heeft iemand tips, hoe ik mijn huisje een warme tint kan geven?



Liefs lisa
Alle reacties Link kopieren
Warme dikke stoffen, plaid op de bank, kussens dat soort dingen.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
Mag je ook geen poster met van dat plakgom ophangen?
Alle reacties Link kopieren
Wat grappig.



“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
Geweldige voorbeelden!
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Kun je ook niets aan het plafond hangen? Zo'n rail om schilderijen op te hangen?

Want hoe doe je dat anders met gordijnen oid?

Verder inderdaad een kleed, kussens, en dan in een wat warmere kleur. Wat je nu hebt klinkt licht, maar ook wat kil, qua kleuren.
Alle reacties Link kopieren




Kleur erin brengen?

“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
Een kleed op de grond, plaid en kussen doen al wonderen.



“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
Wat grappig. Die container met witte bank en donkere gordijnen, is dezelfde container waar ik in zit. Zo verschil al met die fijn mij haha. Ik heb inderdaad wel zo rails boven in. Dank voor al jullie reacties met ideetjes!
Alle reacties Link kopieren
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
Fluffy stof is hip en warm.



“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
God wat leuk googelen is dit en wat gaaf om in een zeecontainer te wonen zeg!
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Haha! Cool!
Alle reacties Link kopieren
Weer een andere stijl van accessoires
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
Haha, ja is echt gaaf! En als ik dan nu al die verschillen zie, doet echt ideeën op! Tnx! Vooral die laatste en die kleuren, dat is echt warm. Zoiets moet vast lukken..
Alle reacties Link kopieren
Of simpelweg gezellig volproppen, zoals het een echte student betaamt.



Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
Alle reacties Link kopieren
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
Dat is in elk geval allesbehalve kil!
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
Alle reacties Link kopieren
quote:Enn schreef op 21 oktober 2014 @ 23:13:

God wat leuk googelen is dit en wat gaaf om in een zeecontainer te wonen zeg!Ik vind het ook wel wat hebben! Maar ben wel heel benieuwd hoe (on)comfortabel het is. Word je niet gek van de herrie in zo'n stalen woning, to? Is het er een beetje warm te krijgen (hoe wordt zo'n container eigenlijk verwarmd) en kan er wel een raam open? Waar kun je koken, douchen en naar de wc?
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
Alle reacties Link kopieren
Een paar grillige grote planten en zo'n hoogslaper met bankje eronder. Kan je aan de achterkant van de hoogslaper een kleed in een warme kleur hangen om een muur kleur te geven. En natuurlijk een kleed op de vloer en desnoods plakband gebruiken om posters te plakken.
Nog steeds hopend op een beter leesbare vormgeving :(
Er was iets met 'een opgeruimd huis is een opgeruimd hoofd'? Of is dat erg retro?

(Retro is wel weer in, by the way)
Alle reacties Link kopieren
Toen ik je eerste zin las, moest ik gelijk aan spongs Bob denken! Ik weet ook niet waarom haha



Maar er zijn zo te zien al goede voorbeelden gegeven..
Alle reacties Link kopieren
quote:paresseuse schreef op 21 oktober 2014 @ 23:28:

Er was iets met 'een opgeruimd huis is een opgeruimd hoofd'? Of is dat erg retro?

(Retro is wel weer in, by the way)Daar heb ik maar 1 antwoord op...

Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven