Interieur dingen die je helemaal snapt

01-04-2016 17:43 183 berichten
Alle reacties Link kopieren
Als tegenhanger van het topic hiltje in "Interieur dingen waar je niets van snapt" over onlogische interieurdingen, hier het topic voor alles wat wel totaal logisch, hartstikke handig of gewoon geweldig mooi is.
Even een hele irritante Tvp! Ik kom later plaatjes plakken!
Alle reacties Link kopieren
Wonen in een industriele loft: totaal begrijpelijk:



Alle reacties Link kopieren
modern vormgegeven telefoonbankjes. Als je er ooit een ziet moet je hem meenemen.







Tvp!
:-]tvp
Ook van mij een TVP. Ik ben nog steeds druk bezig met mijn huis in te richten dus hoop hier goede ideeën op te doen
quote:hiltje schreef op 01 april 2016 @ 17:49:

modern vormgegeven telefoonbankjes. Als je er ooit een ziet moet je hem meenemen.





[afbeelding]zo mooi!
Alle reacties Link kopieren
Die bovenste is echt geweldig!
Alle reacties Link kopieren
Tvp
Tvp
Tvp!
Alle reacties Link kopieren
Dit is toch hetzelfde als je andere interieurtopic?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
Jaren 70 meubels of modern in heel klassieke huizen



















Alle reacties Link kopieren
quote:Nouschi schreef op 01 april 2016 @ 18:05:

Dit is toch hetzelfde als je andere interieurtopic?Nee, die ander is negatief: alles wat onbegrijpelijk, stom en lelijk is. Hier kun je posten wat helemaal geweldig is. Dat gingen mensen er daar natuurlijk ook wel een beetje doorheen doen, maar ik dsacht: ik splits het op.
Alle reacties Link kopieren
quote:hiltje schreef op 01 april 2016 @ 17:49:

modern vormgegeven telefoonbankjes. Als je er ooit een ziet moet je hem meenemen.



[afbeelding]



[afbeelding]Met een beetje handigheid kan je dit ook zelf maken, lijkt me zo?
Ik heb altijd al een een mooie, grote linnen wereldkaart willen hebben.



Een paar jaar geleden verhuisde ik naar mijn huidige appartement en de muur in mijn keuken bood precies de ruimte voor zo'n kaart. Ik heb hem toen als verjaardagscadeau gevraagd en gekregen. De duurste in zijn soort denk ik, hij is prachtig en ik ben er nog steeds iedere dag blij mee. Het voegt echt iets toe aan mijn interieur. Ik krijg er ook veel complimenten over trouwens.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb vorig jaar een dressoir gekocht en ben er nog elke dag blij mee. Lekker veel opbergruimte en rommel is uit het zicht. Doordat het geen hoge kast is, blijft de kamer ruim ogen en mooie dingen erop zijn juist goed zichtbaar.





(voorbeeldje, die van mij is traditioneler en groter).
What a nuanced anxiety
quote:hiltje schreef op 01 april 2016 @ 17:49:

modern vormgegeven telefoonbankjes. Als je er ooit een ziet moet je hem meenemen.



[img]https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/56 ... 43568d.jpg[/img]



[img]https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/56 ... a2c324.jpg[/img]Ooooohhhh...nu MOET ik dus een telefoonbankje hebben.
Alle reacties Link kopieren
Wat betekent in godsnaam tvp
Alle reacties Link kopieren
telefoooooooooonbankjeeeeeeh. Ik wist niet dat ze bestonden, maar nu wel, en nu moet ik er beslist één hebben.



Tevens: waar zit die poes nou op? een L-vormig dubbel leren kussen? Of is het toch een tafel die door het licht heel erg op de houten vloer lijkt?
Now then, then now, now then, then, then, then now. - Gen. Sir Anthony Cecil Hogmanay Melchett
Alle reacties Link kopieren
quote:NowThen schreef op 01 april 2016 @ 18:12:

telefoooooooooonbankjeeeeeeh. Ik wist niet dat ze bestonden, maar nu wel, en nu moet ik er beslist één hebben.



Tevens: waar zit die poes nou op? een L-vormig dubbel leren kussen? Of is het toch een tafel die door het licht heel erg op de houten vloer lijkt?Haha: die poes zit op een retro gymmat. Ik had hem ook gepost in het andere topic omdat een retro gymmat natuurlijk onbegrijpelijk is. Maar de rest van het interieur is zo mooi. Dus hier hoort hij ook thuis.
Alle reacties Link kopieren
Ik snap de tefoonbankjes niet. Dat zit toch niet lekker? En wie heeft er nog een vaste telefoon?
What a nuanced anxiety
quote:tyche schreef op 01 april 2016 @ 18:16:

Ik snap de tefoonbankjes niet. Dat zit toch niet lekker? En wie heeft er nog een vaste telefoon?het is meer n hebbeding
Alle reacties Link kopieren
Telefoonbankjes zijn meestal heel klassiek-versailles stijl. Deze kun je nog veel op marktplaats vinden. Maar de meer retro of moderne heb ik nog niet vaak gezien.

Als je een geschikt hoekje/nisje hebt in je huis, zijn ze helemaal geweldig.







Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven