Irritante buurman

26-10-2014 16:52 39 berichten
Alle reacties Link kopieren
Pff oke, ik heb een irritante buurman (nou ja woont bij mij in de flat) die continue briefjes onder mijn ruitenwisser van mijn auto stopt.



Even in het kort:



Van de zomer vond ik een briefje op mijn stoel van de auto met de tekst 'hoi ik ben 'blabla' er zat vannacht iemand aan je auto rommelen en wilde inbreken, toen ik aan kwam rijden ging hij weg. Je kan me bellen... 06- blabla met zijn nummer.



Ik dacht Huh oh oke dus ik belde hem. Ik geloofde dat want ik zag dus dat mijn raam op een kier stond (vandaar dat hij ook een briefje binnen had neergelegd denk ik)

Ik belde hem hoe dat zat etc maar toen bleef hij slap lullen aan de telefoon en bleek dat het eigenlijk een excuus was maar hij wilde mij graag een keer spreken en dit vond hij 'de' manier

Na een half uur kon ik eindelijk dat telefoongesprek Beëindigen want hij bleef maar kletsen over zichzelf en vond zichzelf uitermate geweldig.

Uiteindelijk begon hij een beetje te vissen en aansturen op afspreken dus dat kapte ik maar meteen af en blokte zijn nummer. Ik had daar niet zo'n trek in.



Paar weken terug vond ik wederom een briefje onder mijn ruitenwisser met de tekst 'hoeveel kost praten met jou?'

Ik wist meteen dat hij dat was maar ik heb gewoon geen interesse en ik vond hem irritant dus heb dat gewoon genegeerd en dacht hij snapt de hint vast wel. Het is een man van 34 met een zoon maar ik zit niet te wachten op dit soort kansloze acties.



Paar dagen daarna had ik nog een keer een briefje maar wat daar op stond weet ik niet meer.



Nu net ging ik weer met de auto weg, vind ik WEER een briefje met de tekst ' hoi, even kijken of je mij nog kent en mijn nummer nog weet. Hij geeft zijn adres daarin en zegt dat ik langs kan komen voor een kop koffie of thee en dat hij nog vrijgezel is en hoopt dat ik dat ook nog ben.



Goed, misschien geen wereld probleem maar zijn auto staat heel ergens anders dus hij zoekt ook echt mijn auto steeds op en stopt dan van die basisschool briefjes onder m'n ruitenwisser maar wanneer ik hem zie, kijkt hij strak voor zich uit en groet niet eens, dat durft hij kennelijk niet.

Ben een beetje klaar met die briefjes, ik dacht eraan om een briefje door z'n brievenbus te gooien en te zeggen dat ik een vriend heb en hij op moet houden met die kleuterbriefjes.





Wat vinden jullie? Ik vind het irritant dat hij de hints van het niet reageren niet begrijpt. Ik heb overigens al een vriend.
.
Alle reacties Link kopieren
Gewoon lekker negeren, ook als je m op straat tegen komt
Alle reacties Link kopieren
Zet een briefje onder de ruitenwisser bij je voorruit of anders binnen op je dashboard met de tekst: "stop met briefjes neerleggen, dat is stalken. Als je niet stopt, dan doe ik aangifte bij de politie en ik heb al je briefjes bewaard als bewijs. Dit is de enige en laatste waarschuwing."
Alle reacties Link kopieren
Leg een briefje onder zijn ruitenwisser dat hij moet stoppen met die briefjes. Je kunt er ook een bosje brandnetels bij doen.
"De cursus rietdekken is afgelast".

"Riet is ziek"
Alle reacties Link kopieren
Negeren, negeren, negeren.



Briefjes zou je kunnen bewaren voor dossiervorming, mocht die knakker in de toekomst nog opdringeriger en vervelender worden.
You know how I know? Because I reeaally think so!
Alle reacties Link kopieren
Ja negeren doe ik dus al sinds de zomer maar die kansloze briefjes blijven terug komen. Misschien iets onder zijn ruitenwisser leggen inderdaad. Ik vind hem gewoon irritant en vooral omdat wanneer hij mij ziet, hij ook niet groet dus dan hoeft hij ook niet van die hinderlijke briefjes neer te leggen. Zo kansloos en dat voor een volwassen man van 34.
.
Alle reacties Link kopieren
Zoals hierboven staat. Negeren en de briefjes bewaren als bewijs.
Ik vind het eigenlijk wel leuk dat hij moeite voor je doet. Jouw hints zijn voor jou duidelijk, hij interpreteert ze misschien wel als 'playing hard te get'.

Ik zou een briefje in zijn bus gooien met "hoi..., bedankt voor het aanbod voor de koffie en voor de complimenten. Ik heb echter geen behoefte om verder contact te onderhouden. Groet, Isa"



Duidelijk, kort, niet teveel uitleg en toch nog aardig.
Alle reacties Link kopieren
Ja of hem persoonlijk eens keihard op aanspreken als je hem weer eens tegenkomt. En aangeven dat jij geen interesse in hem hebt, niet nu of in de toekomst en dat je die briefjes als stalking ervaart, dus dat hij moet stoppen. En als hij niet stopt dat je dan aangifte gaat doen. Meteen afkappen die hap.
Weet je zeker dat de briefjes van hem komen? Vreemd namelijk dat hij je negeert als jullie elkaar tegen komen. Misschien wil iemand hem wel een loer draaien..?
Alle reacties Link kopieren
quote:LadyZiva schreef op zondag 26 oktober 2014 16:59 Ik vind het eigenlijk wel leuk dat hij moeite voor je doet. Jouw hints zijn voor jou duidelijk, hij interpreteert ze misschien wel als 'playing hard te get'.

Ik zou een briefje in zijn bus gooien met "hoi..., bedankt voor het aanbod voor de koffie en voor de complimenten. Ik heb echter geen behoefte om verder contact te onderhouden. Groet, Isa"



Duidelijk, kort, niet teveel uitleg en toch nog aardig.

Klopt maar na dat eerste telefoongesprek had ik aangegeven geen interesse te hebben, daarna bleef hij appen en toen blokkeerde ik zijn nummer.

Hij moet wel heel stupide zijn wil hij deze hints niet begrijpen.
.
Alle reacties Link kopieren
quote:patra schreef op zondag 26 oktober 2014 17:03 Weet je zeker dat de briefjes van hem komen? Vreemd namelijk dat hij je negeert als jullie elkaar tegen komen. Misschien wil iemand hem wel een loer draaien..?Nee, hij is het echt. Zelfde handschrift en bij de vorige 2 stond zijn naam er ook onder. En dit is zijn adres wat erop staat. Ik heb beneden bij de liften op het naamkaartje gekeken.
.
Alle reacties Link kopieren
quote:LadyZiva schreef op 26 oktober 2014 @ 16:59:

Ik vind het eigenlijk wel leuk dat hij moeite voor je doet. Jouw hints zijn voor jou duidelijk, hij interpreteert ze misschien wel als 'playing hard te get'.

Ik zou een briefje in zijn bus gooien met "hoi..., bedankt voor het aanbod voor de koffie en voor de complimenten. Ik heb echter geen behoefte om verder contact te onderhouden. Groet, Isa"



Duidelijk, kort, niet teveel uitleg en toch nog aardig.



Eens met LadyZ.

Rechtstreeks en duidelijk aanspreken.



Geen rare negeeracties ofzo, deze man heeft blijkbaar duidelijkheid nodig.



Briefjes zou ik wel even bewaren. Mocht ie hardnekkig blijken volhouden, dan heb je in ieder geval iets om zijn vasthoudendheid te bewijzen.
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
Alle reacties Link kopieren
En daarvoor groette hij wel gewoon maar sinds ik niet reageer doet hij alsof hij mij 'per ongeluk' niet ziet.



Nou ja ik blijf wel negeren dan maar het is gewoon vervelend. Plaat voor z'n kop.
.
quote:isa__88 schreef op 26 oktober 2014 @ 17:05:

[...]



Nee, hij is het echt. Zelfde handschrift en bij de vorige 2 stond zijn naam er ook onder. En dit is zijn adres wat erop staat. Ik heb beneden bij de liften op het naamkaartje gekeken.Dan nog kan een vriend of bijvoorbeeld een ex van hem die briefjes schrijven uit zijn naam, om (hem) te pesten of voor de lol.
Ik zou geen briefjes terug onder zijn ruitenwisser doen, dan branche net zo kinderachtig.

Gewoon volwassen een briefje door zijn brievenbus of face to face, dat je niet zit te wachten op zijn briefjes en of hij hier onmiddellijk mee wil stoppen.

En inderdaad de briefjes bewaren. Rare snuiter.
Alle reacties Link kopieren
Nee Ik weet zeker dat hij het is daar twijfel ik niet aan. Hij gaf zelf al aan dat hij mij niet durfde aan te spreken blabla.

Het is ook meer dat hij aan de telefoon toen al irritant was, eerste gesprek was dat. Begon hij al over dat hij vroeger gigolo was en over hoe hij vrouwen heeft behandeld en dat hij seks heeft gehad in de lift enzo. Echt een idioot gewoon dus ik vind het irritant dat ik hem achter mij aan heb. Vind het een ranskever.



Ja briefje terug is net zo kinderachtig, ik blijf wel negeren dan. Misschien als ik hem tegen kom dat ik het face to face zeg dan.
.
Alle reacties Link kopieren
Afspreken en samen met je vriend ernaar toe om hem in de kraag te vatten. Ik denk dat het dan wel op houdt.
Weet hij dat je een vriend hebt? Misschien is het dan wel duidelijk. Je vriend een keer duidelijk laten maken dat jullie dit niet leuk vinden, helpt misschien ook wel.
Samen met vriend hem opzoeken en hem zeggen dat je er niet van gediend bent. Als je vriend er bij is weet hij ook dat het geen 'smoesje' is maar gewoon de harde waarheid.



Wat vindt je vriend er overigens van? Mijn man zou daar heel snel klaar mee zijn!
Alle reacties Link kopieren
Ja, heb dit niet tegen mijn vriend gezegd. Ja hij weet van de eerste 2 briefjes maar toen begon hij al ' wat is zijn adres en hoe heet hij' etc. Hij is iemand die daar aan gaat bellen en dan niet zo vriendelijk dus dat wil ik liever niet.



Die man heeft ons trouwens ook wel samen gezien hoor dus ik weet niet wat hij denkt. Mijn vriend ziet er niet uit alsof het een broer van mij is ofzo en we lopen hand in hand. Beetje vreemd dus.
.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het wel een beetje een drammerige engerd met zijn sex in de lift als je in een flat woont (en naar ik aanneem de lift moet nemen om naar je huis te gaan en hem daar kunt tegenkomen).

Ik zou hem aanspreken met je vriend er bij en hem verzoeken op te houden.
Alle reacties Link kopieren
mannen begrijpen geen hints.



gewoon zeggen dat je niks in hem ziet ................kan ook in een briefje.



maar wel duidelijk
hoe ouwer, hoe gekker..............
Alle reacties Link kopieren
Ja beetje drammerig inderdaad en rare verhalen van de lift. Afknapper trouwens.

Ik sprak m'n vriend en had het gezegd, ik vroeg moet ik anders een briefje door de bus doen dat hij moet ophouden? Toen zei hij nee, spreek hem maar gewoon aan wanneer je hem ziet en zeg dat hij moet stoppen omdat je een vriend hebt, die niet zo aardig is.





ach wanneer ik hem tegen kom zal ik wel zeggen dat hij moet stoppen met z'n papiertjes.
.
Alle reacties Link kopieren
Oh verdorie waarom heb ik dit nou nooit...

Het lijkt me heerlijk om eens zo'n vilein briefje terug te kunnen schrijven Hahaha.
Ja en?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven