Is er een mooi zwembad bij station ergens?

03-06-2014 10:05 32 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mijn tieners gaan op tienertoer en willen een dagje in een mooi zwembad gaan vertoeven. Weet iemand een mooi zwembad in Nl, liefst ook met buitenbad bij een station?
Alle reacties Link kopieren
De Hoornse Vaart bij station Alkmaar-noord.
Alle reacties Link kopieren
Oh, ik lees nu dat het zwembad deze zomer groot onderhoud heeft en dus niet zo heel erg open.
Alle reacties Link kopieren
Tikibad?
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Ik zou dat echt door de tieners zelf laten uitzoeken. Was juist zo leuk aan tienertoer. Alles zelf bedenken!
Alle reacties Link kopieren
Is tikibad dicht bij station?
Alle reacties Link kopieren
Papiermolen in Groningen. Het is wel eventjes lopen, 15 - 20 minuten denk ik, maar hee.. dan zit je wel in Groningen
Later is nu
Alle reacties Link kopieren
De Scheg zit naast station Deventer-Colmschate.

(Heeft overigens alleen een heel klein buitengedeelte.)
Alle reacties Link kopieren
quote:intheheart, 13 minuten geleden

Is tikibad dicht bij station?Nope. Er is helemaal geen station in Wassenaar
I am surrounded by morons
quote:MilaDila schreef op 03 juni 2014 @ 10:10:

Ik zou dat echt door de tieners zelf laten uitzoeken. Was juist zo leuk aan tienertoer. Alles zelf bedenken!



Dit dus.



Als de mijne dit niet zelf zouden kunnen uitvogelen, dan mochten ze niet eens op tienertoer.
Alle reacties Link kopieren
Deventer colmschate - naast dat station ligt de Scheg.



Ook buiten ligbedjes etc, maar vooral een mooi zwembad.
Geniet van elke dag!
Alle reacties Link kopieren
quote:MilaDila schreef op 03 juni 2014 @ 10:10:

Ik zou dat echt door de tieners zelf laten uitzoeken. Was juist zo leuk aan tienertoer. Alles zelf bedenken!Dit dus... als zij willen reizen en als zij naar een zwembad willen, dan zoeken zij maar lekker uit hoe en wat. En als ze dat niet kunnen, dan zijn ze kennelijk nog niet volwassen genoeg om zelf zo'n tripje te maken.
Alle reacties Link kopieren
Als ze op tienertour kunnen, dan kunnen ze ook met al het andere Ov. De bus is net een soort van trein. Brengt je naar plaatsen.



Uren zaten we te puzzelen. Wat is leuk, hoe komen we daar.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Tikibad is slecht bereikbaar.

Trein naar Voorschoten of Leiden en dan met de bus.

In Amsterdam kun je vanaf RAI lopen naar het zwembad in de Rivierenbuurt. Kennedylaan geloof ik.
Alle reacties Link kopieren
quote:sinnombre schreef op dinsdag 03 juni 2014 10:34 Tikibad is slecht bereikbaar.

Trein naar Voorschoten of Leiden en dan met de bus.

In Amsterdam kun je vanaf RAI lopen naar het zwembad in de Rivierenbuurt. Kennedylaan geloof ik. Ik denk niet dat de tieners van to in Amsterdam naar een zwembad mogen.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
quote:Twisted schreef op dinsdag 03 juni 2014 10:27 <blockquote><div>quote:</div><div class="message-quote-div">intheheart, 13 minuten geleden

Is tikibad dicht bij station?</div></blockquote>Nope. Er is helemaal geen station in Wassenaar Maar je kunt makkelijk de bus vanaf Den Haag centraal nemen. En misschien ook wel vanuit Leiden.
Alle reacties Link kopieren
Leuk verhaal, tieners zelf uit laten zoeken, maar mama mag toch ook wel zo'n vraag even op het forum stellen? Wat maakt dat nou uit? Is een makkelijke manier om veel mensen te bereiken door heel Nederland. En de tieners mogen hier de vraag nou eenmaal niet zelfs stellen



Het is toch helemaal niet gezegd dat de tieners zelf niets aan het uitzoeken zijn?
Later is nu
Persoonlijk zou ik niet een dag van mijn tienertoer gebruiken om naar een zwembad te gaan. Zwemmen kun je overal, en als je nog geen idee hebt in welk zwembad je beslist nog eens zou willen zwemmen, zou ik gaan zwemmen op een plek waar je op de fiets kunt komen.



Kun je met je tienertoer dingen doen waar je niet op de fiets heen kunt. Mooi museum, pretpark, winkelen in een echt grote stad. Maar dat ben ik!
quote:sandt schreef op 03 juni 2014 @ 10:28:

[...]





Dit dus.



Als de mijne dit niet zelf zouden kunnen uitvogelen, dan mochten ze niet eens op tienertoer.Vraag me nu nog wel eens af, hoe ik het deed vroeger. Zo zonder gsm en Google ;)
Alle reacties Link kopieren
quote:MilaDila schreef op dinsdag 03 juni 2014 10:40 <blockquote><div>quote:</div><div class="message-quote-div"><b><a href="sandt in "Is er een mooi zwembad bij station ergens?"" class="messagelink">sandt schreef op 03 juni 2014 @ 10:28</a>:</b>

[...]





Dit dus.



Als de mijne dit niet zelf zouden kunnen uitvogelen, dan mochten ze niet eens op tienertoer.</div></blockquote>Vraag me nu nog wel eens af, hoe ik het deed vroeger. Zo zonder gsm en Google ;) Een ns dagjes uit boekje.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
quote:MilaDila schreef op 03 juni 2014 @ 10:40:

[...]





Vraag me nu nog wel eens af, hoe ik het deed vroeger. Zo zonder gsm en Google ;)



VVV kantoor, zo'n spoorboekje, en ter plekke. Ik nam de trein naar Rotterdam en moest daar nog uitzoeken met welke bus ik dan op de plaats van bestemming kwam. En voor terug op die gele borden zoeken van welk perron je weer moest vertrekken.



Heb ook wel eens op station gestaan waar vriendin met haar moeder mij zou ophalen. Vriendin in geen velden of wegen te bekennen. Ik geen idee van de richting waar ik naar toe moest.Heb heel wat kwartjes gebruikt om te bellen, uiteindelijk het nummer bemachtigd van haar moeders werk, en haar baas heeft mij toen opgehaald. Vriendin en haar moeder (die even uit haar werk was gebroken) stonden op het andere station in dezelfde plaats. Maar mobieltjes waren er ook nog niet, dus de baas bracht me daar!
quote:Fame schreef op 03 juni 2014 @ 10:43:

[...]





Een ns dagjes uit boekje.Oh jaaa! Zo'n boekje met kortingsbonnen voor Apenheul en pretparken die je goed moest bewaren. En dan door naar een oom en tante op de route om te logeren.
Alle reacties Link kopieren
Fame, als ik tiener was met een tienertoer dan zou ik juist naar Amsterdam willen. Al dan niet om te zwemmen.

Alle reacties Link kopieren
quote:Noah_ schreef op dinsdag 03 juni 2014 10:52 Fame, als ik tiener was met een tienertoer dan zou ik juist naar Amsterdam willen. Al dan niet om te zwemmen.Hahahaha.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
quote:Noah_ schreef op 03 juni 2014 @ 10:52:

Fame, als ik tiener was met een tienertoer dan zou ik juist naar Amsterdam willen. Al dan niet om te zwemmen.

Haha, Amsterdam zat ook altijd op m'n route. Heeeeel nieuwsgierig en beschaamd door de rosse buurt lopen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven