Kat kreeg vuurwerk in anus

02-01-2014 21:51 64 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wat een zieke mensen wonen er toch in ons land .

Ik hoop dat de idio(o)t(en) die dit geflikt hebben zelf een v.w.b. in hun/haar anus/penis/vagina gepropt krijgen.
zeg niet altijd wat je denkt , denk na wat je zegt ;-)
Ik vind het echt afschuwelijk.... Droom er zelfs over. Las vandaag dat er met oudjaar ook 2 ganzen zijn kapotgeslagen, daarna zijn opgeblazen en daarna wilden die idioten een vreugdevuur maken.

Ongelofelijk....... I hope karma comes back real hard!
Alle reacties Link kopieren
Vreselijk vond ik 't bericht, en ook 't bericht van roosv.



Ik kan me ook gewoon niet voorstellen, wat voor mensen dat zijn die zo sadistisch kunnen zijn.

Als ze nu nog jong zijn, wat zouden ze dan later nog meer gaan doen.



Ik denk oprecht dat er iets los zit in je bovenkamer als je zoiets doet.
Misschien klopt het niet allemaal, maar het is wel waar
Alle reacties Link kopieren
Wat voor mensen dat doen?

"Mensen" die later in het Pieter Baan centrum terecht komen.
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
Alle reacties Link kopieren
Ja, dat denk ik ook.



En ik snap 't niet, wil 't niet snappen en ben blij dat ik 't niet snap.
Misschien klopt het niet allemaal, maar het is wel waar
quote:Very__Cherry schreef op 02 januari 2014 @ 22:00:

Wat voor mensen dat doen?

"Mensen" die later in het Pieter Baan centrum terecht komen.Waarom later? Ik vind nu eigenlijk wel een goed moment....
Alle reacties Link kopieren
quote:LouisaVuitton schreef op 02 januari 2014 @ 22:01:

[...]





Waarom later? Ik vind nu eigenlijk wel een goed moment....Eens. Of gisteren. Met een hele lading lang droogstaande grootgeschapen homofielen als bewaking.
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
Alle reacties Link kopieren
Ik zat op de middelbare school bij een meisje in de klas dat tijdens Duits vol trots vertelde hoe zij ook een strijker bij een kat in de kont had gestopt, en dat de kat ontploft was. Ze lachte er bij.



Nu werkt ze op een creche en is het oh zo'n lieve meid.



Ik weet nog steeds niet of ze het verhaal toen verzonnen heeft, of dat het wel waar is en ze gewoon zo schijnheilig als wat is met die kinderen, en dat haar leven voor haar gewoon een soort rol is die ze speelt.

Raar hoe door bepaalde dingen je beeld over iemand gekleurd raakt en je bepaalde acties van iemand echt niet niet uit je hoofd kunt zetten, ook al is dat zo lang geleden.
Ja een buurjongen van vroeger deed dit met kikkers. Dat was een soort van hobby van m.

Ik kan er met mijn hoofd niet bij. Als je een dier irritant vindt, laat t dan gewoon met rust. Ergste is nog dat die dit met die kat in mijn buurt is gebeurt. Ofwel in mijn vorige buurtje, wellicht ken ik die idioot? Ik had het niet moeten zien, met gevaar voor eigen leven was ik erop afgestormd.....



Alle reacties Link kopieren
Gelijke monikken, gelijke kappen! Ook vuurwerk in zijn reet stoppen. Gewoon weg ziek diegene dit gedaan heeft.



Ik zat op school bij een meisje die ging voetballen met konijntjes op de boerderij en ze ophing met haar schoenveters. Geloof me zij had geen leuke schooltijd.
Alle reacties Link kopieren
In en in triest. Werd er echt verdrietig van toen ik het las en die foto van het arme beestje. Ik hoop dat ze de dader(s) snel oppakken en dat de politie klaarstaat met een groot assortiment zwaar vuurwerk of enorme dildo's met vlijmscherpe punten.
quote:roosv1989 schreef op 02 januari 2014 @ 21:54:

Ik vind het echt afschuwelijk.... Droom er zelfs over. Las vandaag dat er met oudjaar ook 2 ganzen zijn kapotgeslagen, daarna zijn opgeblazen en daarna wilden die idioten een vreugdevuur maken.

Ongelofelijk....... I hope karma comes back real hard!
Alle reacties Link kopieren
quote:girlpower29 schreef op 02 januari 2014 @ 22:08:

Ik zat op de middelbare school bij een meisje in de klas dat tijdens Duits vol trots vertelde hoe zij ook een strijker bij een kat in de kont had gestopt, en dat de kat ontploft was. Ze lachte er bij.



Nu werkt ze op een creche en is het oh zo'n lieve meid.



Ik weet nog steeds niet of ze het verhaal toen verzonnen heeft, of dat het wel waar is en ze gewoon zo schijnheilig als wat is met die kinderen, en dat haar leven voor haar gewoon een soort rol is die ze speelt.

Raar hoe door bepaalde dingen je beeld over iemand gekleurd raakt en je bepaalde acties van iemand echt niet niet uit je hoofd kunt zetten, ook al is dat zo lang geleden.Ik hoop van harte dat ze het verzonnen heeft. Maar dan nog, hoe verzin je zoiets? Zieke geest.
Alle reacties Link kopieren
Ik snap dit soort sadistisch dierenleed ook niet. Wil het ook niet snappen.

Vroeger, toen ik nog thuiswoonde, hadden we 5 katten. Een ervan werd vergiftigd door het voeren van gebakken spons door iemand uit de buurt. Dat gaat kennelijk naar vlees ruiken. Je wil niet weten hoe je je kat aantreft want het effect ervan is dat 'mijn' kat van binnen ontplofte. Vreselijk om dat aan te zien.
wij slapen nooit.
Wat freaks zijn dat zeg! Voor mij zijn dat geen mensen meer. Onschuldige dieren doodmartelen
Oh wat erg iceteapeach.....

Dit zijn geen mensen, maar zelf beesten.

Er ging een tijdje geleden een foto rond op FB van een groep jongens die een rode kat hadden gepakt en onthoofd. Ze hielden zn kop in de lucht en de rest aan zn staart, allemaal een grote grijns op hun gezicht, zoooo trots.

Ik trek me dit soort berichten altijd zo aan, dat ik er nachten van wakker kan liggen. Of ineens wakker schrik van een droom....

Misselijk gedrag...
Alle reacties Link kopieren
Ja, als iedereen nou zijn meegemaakte dierenleed uitgebreid gaat uitstallen schiet het zijn doel voorbij hier. Ik lees niet meer verder, houdoe
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
Oja en t bebloede mes werd ook trots in beeld gebracht
Alle reacties Link kopieren
Wat verschrikkelijk Iceteapeach en dat van de kat met het rotje in zijn kont. Echt zulke mensen zou ik echt willen opsporen en ze rotjes in hun kont stoppen, kijken hoe stoer en grappig ze dan zijn
We can do it!
Alle reacties Link kopieren
Ja, ik vind het zelf ook nogal erg afwijkend gedrag als je daar je kick vandaan moet halen.
wij slapen nooit.
Alle reacties Link kopieren
quote:Very__Cherry schreef op 02 januari 2014 @ 22:23:

Ja, als iedereen nou zijn meegemaakte dierenleed uitgebreid gaat uitstallen schiet het zijn doel voorbij hier. Ik lees niet meer verder, houdoe In welk opzicht schiet het zijn doel voorbij dan VC? De voorbeelden zijn er toch juist voor bedoeld wat voor zieke geesten er zijn? Of mis ik iets? Kan ook natuurlijk.
wij slapen nooit.
Alle reacties Link kopieren
quote:Very__Cherry schreef op 02 januari 2014 @ 22:23:

Ja, als iedereen nou zijn meegemaakte dierenleed uitgebreid gaat uitstallen schiet het zijn doel voorbij hier. Ik lees niet meer verder, houdoe + 100 + + Houdoe
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
quote:iceteapeach schreef op 02 januari 2014 @ 22:32:

[...]





In welk opzicht schiet het zijn doel voorbij dan VC? De voorbeelden zijn er toch juist voor bedoeld wat voor zieke geesten er zijn? Of mis ik iets? Kan ook natuurlijk.Ik hoef toch niet te lezen over de foto van de rode kat? Ik deel jullie afgrijzen en heb oprecht niet de behoefte om nog meer van die zieke verhalen te lezen.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Tja jullie zeggen zelf altijd dat iedereen vrij is om te posten, dat je reacties niet kunt uitsluiten. Dus iedereen is ook vrij om t topic te verlaten. Al lees ik er liever ook niet over, soms lucht t me op om er met anderen over te praten.
Alle reacties Link kopieren
quote:iceteapeach schreef op 02 januari 2014 @ 22:32:

[...]





In welk opzicht schiet het zijn doel voorbij dan VC? De voorbeelden zijn er toch juist voor bedoeld wat voor zieke geesten er zijn? Of mis ik iets? Kan ook natuurlijk.Ik vind meningen over dierenleed en suggesties mbt opsporen/ straffen van daders, gevoelens die je erbij krijgt, en wat we zouden doen, toch een andere (en zinvolle) discussie, dan nog meer en nog meer wanstaltige verhalen hier neerplempen. Dan haken mensen af, terwijl er juist aandacht voor moet zijn en blijven.
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven