Kat kreeg vuurwerk in anus

02-01-2014 21:51 64 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wat een zieke mensen wonen er toch in ons land .

Ik hoop dat de idio(o)t(en) die dit geflikt hebben zelf een v.w.b. in hun/haar anus/penis/vagina gepropt krijgen.
zeg niet altijd wat je denkt , denk na wat je zegt ;-)
Alle reacties Link kopieren
Vind dit wel een van de meest nare dingen die er gebeuren.

Van dieren blijf je af, die zijn weerloos en kunnen niets terugdoen.



Ik gun de daders geen rotje, dat is veel te min, schuif ze maar met de anus over zo'n carbit schieter heen.
Alle reacties Link kopieren
quote:roosv1989 schreef op 02 januari 2014 @ 22:38:

Tja jullie zeggen zelf altijd dat iedereen vrij is om te posten, dat je reacties niet kunt uitsluiten. Dus iedereen is ook vrij om t topic te verlaten. Al lees ik er liever ook niet over, soms lucht t me op om er met anderen over te praten.Dat laatste juich ik juist van harte toe Ik vind alleen het lukraak neerplempen van gedetailleerde horrorverhalen van iemands buurmeisje van 20 jaar geleden te demotiverend om hier te blijven meeschrijven. Maar je hebt gelijk, iedereen is daar vrij in.
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
Alle reacties Link kopieren
quote:Enn schreef op 02 januari 2014 @ 22:35:

[...]



Ik hoef toch niet te lezen over de foto van de rode kat? Ik deel jullie afgrijzen en heb oprecht niet de behoefte om nog meer van die zieke verhalen te lezen.



Dan is het aan TO o.a. om even toe te lichten met welk doel het topic is geopend. Zo gaat het toch vaak hier op het forum? Eigen ervaringen worden ook verteld. En nee, die zijn niet altijd even leuk om te lezen, dat klopt.

Het staat een ieder echter verder vrij om wel of niet te (blijven) lezen/reageren.



Ik ben nog steeds wel benieuwd waar het, in dit geval, zijn doel voorbijschiet.
wij slapen nooit.
Alle reacties Link kopieren
Vreselijk vind ik het wat die arme kat is overkomen.... Maar wat ik ook erg vreselijk vind en wat door niemand wordt genoemd is het feit dat de eigenaar van de kat de kat met al dat vuurwerk gewoon buiten laat!! Ik zeg niet dat hij de schuld heeft hoor, begrijp me niet verkeerd, maar een aandeel erin zeker wel...
Mee eens pip! Die van mij heb ik, zeker na dit nieuws, spastisch binnen gehouden..... volgend jaar begin ik daar al een paar dagen vantevoren mee
Alle reacties Link kopieren
Is ook weleens bij een mens gedaan, in Australië. Het slachtoffer is overleden omdat zijn hart het begaf. De daders zijn veroordeeld wegens moord. Verder kan ik me geen details meer herinneren / hoef niet te weten.
Alle reacties Link kopieren
quote:iceteapeach schreef op 02 januari 2014 @ 22:48:

[...]





Ik ben nog steeds wel benieuwd waar het, in dit geval, zijn doel voorbijschiet.

Dat legde ik al uit.

Een opsomming van gruwelijkheden is niet nuttig an sich, en schrikt mensen af. Een discussie over hoe te handelen, denken, voelen, doen, etc is wel zinvol.

Echter mensen die een zinnige of nuttige suggestie zouden kunnen leveren mbt bestrijden van dierenleed, worden afgeschrikt door de hier voorbij trekkende dierenleedparade en haken af. In die zin schiet het dan zn doel voorbij.

Maar goed, als een opsomming van gruwelijkheden, en een "ik weet ook iets heeeull ergs" juist het doel is, dan heb ik niks gezegd.
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
Alle reacties Link kopieren
Zelfs zijdelings hebben dieren last van vuurwerk, mijn hond loopt mank, spier verrekt omdat ze ontieglijk hard trok, het knalde al de hele dag en ze is doodsbang, speciaal een tuigje omgedaan omdat ze zich als ze schrikt met haar halsband wurgt. Dat tuig, de veiligheidsgordel die we in de auto gebruiken, zit onder haar "oksels" en daar verrekte ze die spier, nu loopt ze hartstikke mank. Vanmiddag heeft ze een pijnstillende injectie gekregen bij de DA en druppeltjes voor een paar dagen, dan moet het ook over zijn. Een buurhondje durft helemaal nog niet naar buiten, die kroop bij wijze van spreken onder de straattegels.
verba volant, scripta manent.
quote:roosv1989 schreef op 02 januari 2014 @ 22:56:

Mee eens pip! Die van mij heb ik, zeker na dit nieuws, spastisch binnen gehouden..... volgend jaar begin ik daar al een paar dagen vantevoren mee

Waarom pas een paar dagen van te voren? Die van mij mochten vanaf kerst niet meer naar buiten tot de scholen weer waren begonnen. Vonden ze niet leuk maar jammer dan. Waar ik woonde werd al vlak na kerst vuurwerk afgestoken. Ik riskeerde niks.



En ik vind het ook stom van die eigenaar. Maar daar hoor je niemand over. Idioot. Ik heb tenminste nog nergens gelezen dat kat ontsnapt is. Als dat wel het geval is sorry.
Maar ik haak ook af. Ik hoef al die vreselijke verhalen niet te lezen. Ook niet over de persoon die Groll aanhaalt in haar post. Dus fijne opsomming van gruwelijkheden nog. May the best (wo)man win.
Nouja ratteke, lekker zinvol jouw reactie ook. Je doet je naam wel eer aan zo.

Ja, mijn katten ontsnappen wel eens. Wist ik in t begin veel dat ze bijvoorbeeld zelf deuren konden openen? Kom op zeg, als ik zeg een paar dagen vantevoren binnen houd, dan doe ik dat toch? Hier beginnen ze niet na kerst daarmee. Vandaar die paar dagen.
By the way, niks idioot. Je moet je dieren gewoon los kunnen laten. Er staan ook paarden in de wei die verkracht worden, hoor. Just so you know....
Alle reacties Link kopieren
quote:Very__Cherry schreef op 02 januari 2014 @ 22:59:

[...]



Dat legde ik al uit.

Een opsomming van gruwelijkheden is niet nuttig an sich, en schrikt mensen af. Een discussie over hoe te handelen, denken, voelen, doen, etc is wel zinvol.

Echter mensen die een zinnige of nuttige suggestie zouden kunnen leveren worden afgeschrikt door de hier voorbij trekkende dierenleedparade en haken af. In die zin schiet het dan zn doel voorbij.

Maar goed, als een opsomming van gruwelijkheden, en een "ik weet ook iets heeeull ergs" juist het doel is, dan heb ik niks gezegd.



Ja, dat zag ik , ik was ook al bezig met een antwoord te typen en ook teruglezen welke antwoorden er nog bij waren gekomen. Dat gaat natuurlijk niet lekker samen .



Ik vind het zelf heel lastig. Om het kort bij huis te houden: zoon hoeft dit soort dingen dus echt niet te flikken. Misschien helpt het omdat we zelf een kat hebben (of huisdier in het algemeen) dat het dan al minder/niet in iemands gedachten voorkomt die kwaad te willen doen? Geen idee, het kan.



Daarnaast zijn er ook mensen die dieren gewoon stelselmatig mishandelen. Hoe je die kunt laten inzien dat dat not done is? Lijkt me een enorm ingebakken iets wat je er niet zomaar uitkrijgt. Denk zelfs dat die ook niet onder de indruk zullen zijn van de dierenleed reclames die er volop op TV te zien zijn.
wij slapen nooit.
Alle reacties Link kopieren
Op nieuwjaarsdag fietste ik ook langs een openbare dierenplek in het park bij ons. Met geiten en zo en pauwen. Naast het hek lagen allemaal rotjes en zelfs vuurpijlen in het hok. Mensen zijn soms zo raar..
Alle reacties Link kopieren
levenslang opsluiten
i want your loving and all your lovers revenge, you and me could write a bad romance
Alle reacties Link kopieren
Gewoon een duizendklapper anaal inbrengen bij de dader

en afsteken.

Ben een vredelievend mens,maar dit soort wanpraktijken mogen van mij met gelijke munt terug betaald worden.
Alle reacties Link kopieren
Dit is een paar dagen voor oud en nieuw gebeurd. Wanneer veel dieren dus nog gewoon buiten lopen. Je moet gewoon met je fikken van beesten afblijven.



Brrrr word er misselijk van dit soort berichten. Zou graag een kapotte fles met flinke scherven intern aan willen brengen in diegene zijn derrière.
Alle reacties Link kopieren
Met afschuw en verbazing heb ik gelezen wat dit katje (pas 8 maanden!) overkomen is. Ben zelf dol op onze twee poezen. Ik was er ook eentje kwijt op oudejaarsdag, maar vond haar gelukkig terug rond 14.30 uur. Wat een opluchting! Ik had haar om 8.30 uur nog even buiten gelaten, maar had me niet gerealiseerd dat het knallen al zo verschrikkelijk vroeg zou beginnen. Ontzettend stom van me. Ze kwam volledig in paniek binnen. Ik heb me rot gezocht naar haar. We waren zo blij dat ze er weer was.

Ik begrijp trouwens niet hoe men het voorelkaar heeft gekregen om vuurwerk bij dat katje in te brengen. Ik zou toch denken dat ze zich niet makkelijk laat pakken en in ieder geval tijdens zo'n actie stevig van zich af zou krabben en blazen. Dat snap ik echt niet. De dader (of iig 1 van hen) moet toch wel onder de krabben en uithalen zitten, lijkt me. Dat valt dan ook weer niemand op thuis?
Alle reacties Link kopieren
quote:roosv1989 schreef op 02 januari 2014 @ 23:12:

By the way, niks idioot. Je moet je dieren gewoon los kunnen laten. Er staan ook paarden in de wei die verkracht worden, hoor. Just so you know....

Daarom wil ik mijn paarden alleen in de wei aan huis. Elders hebben we ook grond, maar daar kan ik ze niet in het oog houden.



Het is te gek voor woorden dat ik zo moet redeneren maar ik heb geen vertrouwen in de mensheid.

Via paardennieuws (www.horses.nl) komen veel meer dergelijke berichtjes binnen dan via de gewone nieuwsbladen. Je hebt niet eens benul van de hoeveelheid van dergelijke voorvallen van wat jij hierboven benoemt.



Je moet je dieren beschermen tegen de beesten. Zo is het helaas.

Katten loslaten is katten vogelvrij verklaren. En al helemaal tijdens de vuurwerkperiode.



Degenen die dit bij deze kat aangericht hebben, wens ik alle leed van de wereld toe. Ik zou niet voor mezelf in kunnen staan als ik het zou zien.
Alle reacties Link kopieren
quote:kerriebredsjo schreef op 03 januari 2014 @ 06:59:

Gewoon een duizendklapper anaal inbrengen bij de dader

en afsteken.

Ben een vredelievend mens,maar dit soort wanpraktijken mogen van mij met gelijke munt terug betaald worden.Op het hondenforum zeggen ze dan "dat jij net zo erg bent". Niet te geloven gewoon.
Alle reacties Link kopieren
Afschuwelijk verhaal, arm beestje.



Toch blijf ik met een vraag zitten: iedereen die weleens een kat een pilletje heeft moeten laten slikken, weet dat dat deksels moeilijk is. Zelfs bij een kat die jou goed kent, duw je niet zomaar iets naar binnen; als het beestje zich echt gaat verzetten haalt hij je finaal open met zijn klauwen.

Hoe krijgt een onverlaat het dan voor elkaar om vuurwerk in de anus van een kat te duwen zodat het blijft zitten tot de lont is opgebrand ? Mij lijkt dat bijna onmogelijk. Ik vermoed daarom dat het misschien toch net anders is gegaan. Niet dat het voor de kat uitmaakt: het beestje was zwaargewond en kon niet meer worden gered.
Polygamie = intensieve vrouwhouderij
Alle reacties Link kopieren
quote:girlpower29 schreef op 02 januari 2014 @ 22:08:

Ik zat op de middelbare school bij een meisje in de klas dat tijdens Duits vol trots vertelde hoe zij ook een strijker bij een kat in de kont had gestopt, en dat de kat ontploft was. Ze lachte er bij.



Nu werkt ze op een creche en is het oh zo'n lieve meid.



Ik weet nog steeds niet of ze het verhaal toen verzonnen heeft, of dat het wel waar is en ze gewoon zo schijnheilig als wat is met die kinderen, en dat haar leven voor haar gewoon een soort rol is die ze speelt.

Raar hoe door bepaalde dingen je beeld over iemand gekleurd raakt en je bepaalde acties van iemand echt niet niet uit je hoofd kunt zetten, ook al is dat zo lang geleden.



Dat kan dus gewoon niet.

Een strijker heeft geen lontje, je moet het ding afstrijken langs een luciferdoosje. Dat geef ik je te doen als er een kat aan vast zit.

En eerst de strijker aansteken en daarna anaal inbrengen bij de kat is een garantie voor het verlies van een paar vingers.

Broodje aap verhaal.
Polygamie = intensieve vrouwhouderij
Alle reacties Link kopieren
Als ik dit soort dingen lees staan de tranen in me ogen.

Ik kan het gewoon niet begrijpen wat er in die mensen omgaat, ik krijg hier echt moordneigingen van.. Ook niet goed natuurlijk maar kan er niks aan doen!



Mocht ik zoiets ook te zien krijgen dan weet ik nu al dat ik niet voor mezelf in sta..
quote:roosv1989 schreef op 02 januari 2014 @ 23:12:

By the way, niks idioot. Je moet je dieren gewoon los kunnen laten. Er staan ook paarden in de wei die verkracht worden, hoor. Just so you know....



Nee, je hoort je dieren niet op straat te laten slenteren. Period!

Hartstikke sneu dat dit dieren overkomt met oud en nieuw, en te ranzig voor woorden dat er dit soort idioten bestaan, maar er worden duizenden dieren per jaar aangereden, en da's niet minder sneu. En daarnaast hoeft een ander geen last te hebben van je huisdier.
Alle reacties Link kopieren
De betreffende kat (Noa heette ze) heeft een eigen FB pagina gehad, na het ongeval, maar die heeft de eigenaar toch maar laten verwijderen uit angst dat mensen voor eigen rechter zouden gaan spelen.

Zo hoog lopen de gemoederen dus op, blijkbaar.
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven