Kat misschien zo inslapen

13-02-2017 15:35 126 berichten
Alle reacties Link kopieren
Gisterenavond met mijn lieve lieve lieve kat naar dierenarts geweest vanwege raar gedrag en indruk van pijn. Ze heeft hem bekeken en denkt dat hij een groot gezwel in zijn buik heeft. Niets meer aan te doen. Een echo moet uitwijzen of het echt zo is.

Ik heb het dierenziekenhuis gebeld en we hebben om 17:00 een afspraak voor een echo. Ik ben zo bang. Vandaag voelt als een afscheid. Ik zie dat hij erg moe is en dat zijn brutaliteit weg is. Hij eet als ik het neerzet maar komt zelf niet meer naar zijn bakje.

Hij is 16 jaar en ik heb hem al van kleins af aan. We hebben zoveel meegemaakt en ik houd zoveel van hem.

Ik hoop dat hij met wat medicatie nog even door kan gaan en kan genieten van fricandeau en vis en al het lekkers dat ik maar voor hem kan bedenken.



Hij was zo vitaal... ik dacht echt dat hij wel 20 zou worden. En nu dit...
Alle reacties Link kopieren
Natuurlijk wil ik hem niet laten inslapen maar als de kanker door zijn hele lijf zit wn hij pijn lijdt... dat wil ik niet...! Maar ik wil hem ook niet kwijt. Tranen blijven maar rollen. Ben zo bang
Wat naar, je gaat toch van zo'n beestje houden. Maar zorg dat ie geen pijn gaat lijden omdat jij hem niet kan missen.



Ach jee wat erg zeg! Hopelijk komt het nog goed. Dikke en veel sterkte
Alle reacties Link kopieren
Ik heb woensdag mijn kat van 16 in laten slapen had haar al 13 jaar ben nog steeds intens verdrietig over sterkte!
where ever you go, go with your heart
quote:Skawa schreef op 13 februari 2017 @ 15:38:

Ik heb woensdag mijn kat van 16 in laten slapen had haar al 13 jaar ben nog steeds intens verdrietig over sterkte!Ook een voor jou Skawa.
Moeilijk en pijnlijk!!!
16 jaar is een mooie leeftijd voor een kat. Neemt niet weg dst het heel pijnlijk is voor je. Ik hoop dat de echo mee valt, en er mischien nog wat aan te doen is. Veel sterkte straks om vijf uur.
Alle reacties Link kopieren
Wat sneu! Vorig jaar heb ik mijn kat ook moeten laten inslapen. Was vreselijk en ik mis hem nog, maar het was beter voor dat beestje. Sterkte!
Ik hoop dat het meevalt, maar mocht het niet zo zijn, dan is het laatste wat je voor hem kunt doen hem een rustig einde geven. Liefde is op tijd loslaten. Heel veel sterkte.
Ach, veel sterkte! Je wilt ook niet dat hij moet lijden. Zo te lezen heeft hij een prachtig leven bij je gehad!
Alle reacties Link kopieren




Ik heb mijn hond 2 weken geleden in laten slapen. Ik weet dat hij dood is, maar voor mij voelt het nogsteeds alsof hij even op vakantie is. Sterkte vanavond, hopelijk is het minder ernstig.
''The sea, once it casts its spell, holds on in its net of wonder forever.''
Ah zielig! Veel sterkte!
Ach gos.. Heel veel sterkte
Alle reacties Link kopieren
Veel sterkte TO
Alle reacties Link kopieren
Niet dat het het beter maakt voor je, maar je klinkt als een superlief baasje. Zelfs als het einde oefening blijkt, dan heeft hij een heel goed leven bij je gehad



Het is en blijft pijnlijk, afscheid nemen
Alle reacties Link kopieren
Heel veel sterkte, ik denk aan je. Kan me helemaal indenken dat deze situatie heel zwaar is voor je. Bah, wat rot!
Alle reacties Link kopieren
Sterkte, verschrikkelijk is zoiets.
Alle reacties Link kopieren
Heel veel sterkte!
''Then let amorous kisses dwell
On our lips, begin and tell
A Thousand, and a Hundred, score
an Hundred, and a Thousand more''
Alle reacties Link kopieren
Heb het vorig jaar helaas ook meegemaakt. Ik heb er veel verdriet van gehad en denk nog regelmatig aan haar, er viel toch een gezinslid weg....

Heel veel sterkte in deze verdrietige tijd...
Alle reacties Link kopieren
Heel veel sterkte. Vorige maand zijn twee van mijn katten in 1 week tijd overleden. Zomaar opeens. Het is een groot gemis.
Alle reacties Link kopieren
Jeetje, wat zijn er de laatste een hoop dieren in moeten slapen



Sterkte to, ik hoop dat het meevalt.



Mijn kat, die ik ook al vanaf kitten had, heb ik laatst moeten laten inslapen. Had was de beste keuze, maar jee wat verdrietig. Gevoelsmatig kan hij nog iedere keer op de bank liggen. Meestal weet ik dat het niet zo is, maar als ik het heel druk heb, vergeet ik het nog wel eens.
Alle reacties Link kopieren
aaah jeetje!!, ik hoop ergens nog op goed nieuws! sterkte

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven