Kat poept op de wc.

28-08-2015 17:16 63 berichten
Alle reacties Link kopieren
Zijn vandaag met de andere kat bij de dierenarts geweest.

Wou deze vraag stellen maar ben het vergeten. En er nou om terug te gaan.



Onze kat doet zijn behoefde op de wc.

Hoe dit komt weten we niet. Hij deed het al toen we hem in huis namen.

(Heb eerst een week lang vriend de schuld gegeven dat hij niet doorspoelde. )



Is niet echt smakelijk als je naar de wc gaat en de voorganger heeft niet door gespoeld. Maken wij dus dagelijks mee!



Als we verjaardagen hebben dan gaat de kat vaak uit logeren. Is ons al iets te vaak gebeurd dat visite een verassing op de wc vond. En ja die kat maakt veel gebruik van het toilet.



Hij krabt aan de deur als hij naar het toilet moet. Gaat de deur niet open dan doet hij zijn behoefte pal voor de deur.

Deur moet dus altijd openstaan. Tenzij je poep wil scheppen.



Iemand een idee hoe we hem kunnen leren op de kattenbak te gaan?

We hebben een kattenbak naar daar maakt hij dus (nog) geen gebruik van.
Alle reacties Link kopieren
Jullie hebben niet twee wc's in huis zeker?
Hoe erg het ook is, chocola helpt!
Ideaal zo'n kat. Ik snap het probleem niet, dat kun je toch uitleggen aan je gasten. En dus de deur niet sluiten. 👿
Alle reacties Link kopieren
Kan je geen automatische doorspoel nemen zoals op schiphol.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Mijn kat trekt door. Hij zit graag op de stortbak omdat hij van daaruit in het raamkozijntje kan springen. Het is best irritant want soms laat hij de knop scheef achter en dan blijft de wc doorlopen. Niet zo fijn als je daar pas achter komt als je thuis komt uit je werk. We moeten er dus echt op letten dat de wc-deur altijd goed dicht zit. Meneer heeft namelijk ook de onhebbelijke gewoonte om alle wc-rollen te versnipperen.
Haha! Geweldig! Niks meer aan doen joh!
Alle reacties Link kopieren
quote:streepjessokken schreef op 28 augustus 2015 @ 17:24:

[...]



Zoiets wilde ik ook voorstellen. Moest wel lachen om je probleem hoor.

Kun je visite niet waarschuwen dat er mogelijk poep in de wc ligt en dat de kat de schuldige is?

Er zijn ook automatische doorspoelsystemen, maar dat gaat misschien wat ver.Ik zou vervolgens bedanken en mn behoefte ophouden Of ben ik de enige die dat vies vindt?
Alle reacties Link kopieren
quote:bam1984 schreef op 28 augustus 2015 @ 17:53:

[...]





Ik zou vervolgens bedanken en mn behoefte ophouden Of ben ik de enige die dat vies vindt?



Ik zou er geen moeite mee hebben, ik ben echt geen kattenmens.



Niets aan veranderen ideaal zo`n kat , nooit kattenbak schoonmaken alleen even wc doorspoelen.
wie de toekomst als tegenwind ervaart, loopt in de verkeerde richting.
Ik zou het ideaal vinden. Beter even regelmatig doortrekken dan steeds de bak schoon moeten maken. En geen grit-afval.



Als visite zou ik er om moeten lachen. Ik snap niet dat je de kat uit logeren doet als er visite komt.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het geweldig!

Heel slim, én efficiënt!
Alles is mooi wanneer het echt is - Sara Kroos
Alle reacties Link kopieren
Geweldig toch? Geen stinkende kattenbak. Doortrekken zal wel niet lukken, ik heb ook weleens geprobeerd het mijn kat zaliger aan te leren maar dat lukte niet. Eén van de katten van een vriendin poepte ook op de WC.
verba volant, scripta manent.
Alle reacties Link kopieren
Doe mij zo'n kat, ik vind het fantastisch. Nooit meer die vieze bak schoonmaken.
You know how I know? Because I reeaally think so!
Geef mij zo'n kat!

Geen bruine dampen meer uit die schijtbak
Alle reacties Link kopieren
Geef mij zo'n kat!
Mijn kat deed dat ook altijd. Heb het hem nooit kunnen afleren. Helaas heeft hij ook nooit leren doortrekken.
Wat vind je precies het probleem? Maakt de kat er een smeerboel van ofzo? Niet doortrekken zou ik niet zo erg vinden, maar half ernaast poepen/pissen wel..
Alle reacties Link kopieren
Toen wij onze kat krijgen deed hij zijn behoefte in de gootsteen. Ik heb er toen een plank overheen gelegd en het problem was opgelost..
Wow ik vind het echt geniaal. Geen gerommel met een kattenbak, die je nergens kan plaatsen omdat het stinkt (net zo genant voor bezoek). Het lijkt mij ideaal. Maargoed daar heb je weinig aan. Ben je van plan om de bak in de wc te laten staan? Wellicht de klep dicht doen, dat ie dan geen keus heeft om de bak te gebruiken?
Alle reacties Link kopieren
Waarom trekt je kat eigenlijk niet Door? Heb je zo'n ouderwets trekding? Even naar de Gamma dan voor een nieuwe stortbak.
Heerlijk juist! Ik heb moeite noch tranen gespaard het mijn poezen aan te leren met als resultaat dat de oudste nu alles buiten doet (ja ja ja, wel in eigen tuin), en de jongste ging doodleuk op de bank zitten plassen. Nu doet ze het gelukkig weer netjes in de bak.

Maar het is me dus niet gelukt.
liever in de wc dan zo een vieze kattenbak
Alle reacties Link kopieren
Een van mijn katten plastte op de wc. Vond het best handig. Ik zou het ook zo laten en bij bezoek de toiletdeur goed dichthouden.
Poep, wie heeft jou gescheten?
Haha, er is niet veel begrip voor je 'probleem', TO.



Ik kan me trouwens wel voorstellen dat het er vooral smerig uitziet als je een wc met zo'n plateau hebt. Dan zie je het wel erg liggen. Maar in dat geval zou ik denk ik een plons-wc kopen.
Ik kon het mij niet voorstellen en heb net even op YouTube zitten kijken. Geweldig. Geef mij maar zo'n kat.
Duh, visite waarschuwen en kat lekker laten. Ik zou willen dat die van mij dat deden.
Alle reacties Link kopieren
Heb een kattenbak op de wc gezet.

Vriend vroeg nog wat ben je aan het doen? Die kat zindelijk maken...

Zoon kwam thuis. Had haast want hij moest plassen. Hij kwam al hardlopend binnen. Wie heeft hier godverdomme dat ding neer gezet!!



Poes moest poepen. Hoorde gegraaf en dacht dat het plan werkte. We hoorde wat geschuif.. En later hoorde we de miauw die hij ook altijd doet net voordat hij voor de deur van de wc gaat poepen.

Jep hij heeft voor de deur gepoept. En mij ook nog kwaad aankijken. Zo van waarom stond dat ding daar?

Net gooide hij de kattenbak van de wc af om te kunnen plassen.



Denk dat hij er niet vanaf komt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven