Kater ingeslapen, verdrietig.

05-10-2015 14:30 30 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vanmorgen onze 14 jarige kater in laten slapen. Vorige maand door een bloederig plasje naar de DA geweest en hij bleek blaaskanker te hebben. Hij kreeg pijnstillers maar genezen zou ie niet meer. Donderdag keek hij ons aan en wisten we genoeg, hij had pijn. Hij at nog prima, speelde nog wat en was sociaal. Maar hij liep opgefokt rond, ging elk kwartier naar de bak en sprong niet meer. Vanmorgen kwam de dierenarts en is hij op zn favoriete plek op de bank ingeslapen.



Nu ben ik een katten liefhebber maar ook erg nuchter. Hij heeft een fijn leven gehad en inslapen is een vredige manier van sterven. Ik had er dus wel vrede mee. Dacht ik.



Tegen mijn verwachting ben ik helemaal ondersteboven eigenlijk. Besef dat hij nooit meer random op schoot springt of ons wakker maakt met een stuk speelgoed in zn bek.



Bah, wat een verdriet.
Ach... dat is ook niet niks. Veel sterkte Koettie.
Alle reacties Link kopieren
He bah! Wat verdrietig. Ik ben zelf ook nuchter, maar was ook erg verdrietig toen we onze poes moesten laten inslapen. Je bent toch erg gehecht aan zo'n beestje en het maakt echt uit van je gezin.

Sterkte!
Find people who will make you better (M. Obama)
Alle reacties Link kopieren
Ahw wat zielig... het is ook best wel heel snel gegaan zo.

Dikke knuffel.
She needed a hero. So that's what she became.
Alle reacties Link kopieren
Het is zo verdrietig om je huisdier in te moeten laten slapen.

Je mist het beestje zo erg - dat gedrentel om je heen - zijn vaste plekje waar hij altijd zo lekker lag en nog zoveel andere dingen die aan hem herinneren.

Héél véél sterkte met het verlies.
klote is dat. ook 3x gehad.

zat toevallig net iets te zoeken van katten en kwam toen colonel meow tegen.

wat een gaaf beest.

colonel meow
Ach nee, wat verdrietig. En je mag ook best verdrietig zijn, lijkt me eigenlijk best logisch. Je hebt er toch veel tijd mee doorgebracht. En het doet zeer om ineens bepaalde dingen niet meer te hebben, zoals het schoot springen en wakker gemaakt worden.

Heel veel sterkte, TO.
Alle reacties Link kopieren
Sterkte!
Niet zo zeuren joh. Vogels, die hebben pas last van katers!
Sterkte.
Alle reacties Link kopieren
Thanks allemaal.



Ik duik even m'n bed in denk ik. Helemaal hoofdpijn van het huilen.

Ben benieuwd hoe de andere kat gaat reageren. Ze waren geen vrienden maar toch, ze kende hem al haar hele leven
Alle reacties Link kopieren
Logisch dat je verdrietig bent hoor , zo`n beestje hoort zó bij je leven...sterkte!
Alle reacties Link kopieren
Ohhhhh Koettie wat verdrietig maar wat krachtig dat je hem gegund hebt geen pijn meer te hebben. Dikke voor jullie en veel sterkte. xxx
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Alle reacties Link kopieren
Sterkte met het verlies

Mooie herinneringen blijven voor altijd.
Ja en?
Alle reacties Link kopieren
Sterkte
Snjókorn falla, á allt og alla
Heel veel sterkte.
Alle reacties Link kopieren
Sterkte met je verlies! Ik hoop dat je veel mooie herinneringen aan hem hebt.
Aah wat rottig :( gelukkig heeft hij een goed en redelijk lang leven gehad.. Heel veel sterkte koettie
Alle reacties Link kopieren
Heel veel sterkte!



En als ik jou was zou ik de tranen gewoon de vrije loop laten, met je verstand weet je dat je goed hebt gehandeld maar het gevoel zegt misschien iets anders. Je hebt gedaan wat je kon.
Alle reacties Link kopieren
Heel veel sterkte, een huisdier verliezen is zo vreselijk!



Ik heb mijn hondje eind augustus moeten laten inslapen, ben ook vreselijk verdrietig geweest, mis hem nog steeds heel erg. Gewoon het idee dat je hem niet meer kan knuffelen en vasthouden.
Sterkte!
Alle reacties Link kopieren
Wat verdrietig. Ik heb eind juni mijn poezenkind vrij onverwacht moeten laten inslapen. Ze was nog net geen 12 en bleek een hersentumor te hebben. Het ging heel snel. Toen ik voor de tweede keer bij de dierenarts kwam omdat de medicijnen niet aansloegen en de dierenarts mij adviseerde haar in te laten slapen was ik ook zo nuchter. Mijn gevoel compleet uitgeschakeld, heel rationeel. Daarna was ik nog druk met wat dingen maar och man, toen ik 's avonds thuis kwam stortte ik helemaal in. Huilen huilen en nog eens huilen. Het besef van nooit meer vast houden, nooit meer knuffelen, nooit meer haar naam roepen etc. etc.

Ik heb 3 weken lang de ogen uit mijn kop gejankt, Nu, 3 maanden verder, mis ik haar nog steeds verschrikkelijk en af en toe springen de tranen weer in mijn ogen.



Nou ja, niet echt een opbeurend verhaal hè

Maar goed, ik snap je verdriet heel goed en het mag er ook zijn. Lekker laten lopen die tranen hoor. Sterkte
...
Alle reacties Link kopieren
Niet opbeurend, wel herkenbaar denk ik. Toen de dierenarts er was heel nuchter, hij is ook mooi ingeslapen. Klap kwam pas later toen we hem naar de dierenarts gingen brengen. En nu ook, normaal ligt hij er altijd. Nu alleen nog zn dekentje..
Alle reacties Link kopieren
Bah, ik leef met je mee! Hier ook de eerste avond zonder poezenbeest. 13 jaar geworden (ongeveer) waarvan acht bij mij. Waardeloos dit
Alle reacties Link kopieren
Jij ook sterkte elein.
Ja en?


Hier is het inmiddels drie jaar geleden en is er een ander poezebeest aan komen lopen. Maar ik mis haar nog steeds

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven