Kattenbakvulling vraagje (Catsan)

09-12-2016 22:19 9 berichten
Ontzettend andijvie, maar toch even een vraag over kattenbakvulling. Had altijd klonterend grind. Nu heb ik witte Catsan hygiene vulling gekocht, wilde net gaan scheppen maar verrek, geen klonten? Heurt dit zo of heeft katerlief een andere wc gevonden? Iemand ervaring met dit spul?
Mijn catsan geeft inderdaad geen klonten....

Maar je hebt wel verschillenden typen van dat merk?

Het zijn echt wat grovere korrels
Alle reacties Link kopieren
http://www.zooplus.nl/sho ... nbakvulling/catsan/178051



Hier staat dat je de ontlasting moet verwijderen, dus ik neem aan dat de urine in die korrels trekt en je dus geen klonten hebt om uit te scheppen.
Difficulty is inevitable, drama is a choice.
quote:bibi72 schreef op 09 december 2016 @ 22:23:

Mijn catsan geeft inderdaad geen klonten....

Maar je hebt wel verschillenden typen van dat merk?

Het zijn echt wat grovere korrelsIk heb de grove korrels ook inderdaad. Dankje!
quote:MwTheelepel schreef op 09 december 2016 @ 22:23:

http://www.zooplus.nl/sho ... nbakvulling/catsan/178051



Hier staat dat je de ontlasting moet verwijderen, dus ik neem aan dat de urine in die korrels trekt en je dus geen klonten hebt om uit te scheppen.Dankjewel!
Alle reacties Link kopieren
De pies vind je later onder de korrels.



(In elk geval bij die ik ooit testte, gatver, dus ik hoop voor jou dat ze het spul inmiddels flink verbeterd hebben).
De tand des tijds kan een antieke kast nou juist nét dat karakter geven. Zonde om over te schilderen. Avena.
Alle reacties Link kopieren
Één keer Catsan gahad, niet zo tevreden over. Gebruik altijd houtkorrels, zitten geen chemische stoffen in voor poes en werkt wel goed (vind ik).
De witte catsan klontert niet, de grijze met wat fijnere korrels wel. Ik meng ze altijd
Alle reacties Link kopieren
quote:MRengine schreef op 10 december 2016 @ 01:50:

Één keer Catsan gahad, niet zo tevreden over. Gebruik altijd houtkorrels, zitten geen chemische stoffen in voor poes en werkt wel goed (vind ik).yup, die gebruik ik ook, houtkorrels met een krantje eronder. Knoeit niet zo en absorbeert de geurtjes prima. Elke dag de drolletjes eruit scheppen en om de vijf/zes dagen hele bak verschonen.
Sommige fouten zijn te leuk om maar een keer te maken...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven