Kerst 🎄🎄

10-11-2015 08:38 150 berichten
Ik ben gister de hele middag bezig geweest op zolder, kerst spullen uitzoeken lampjes uit elkaar halen dat is elk jaar weer een bezigheidje. Ik heb de kerst spullen beneden vandaag zet ik alles op. Zijn jullie ook al met kerst bezig? Kerst is mijn favoriete thema 🎄
Alle reacties Link kopieren
Nee, eerst sinterklaas, daarna pas de kerstboom. En we hebben net een pup dus het wordt een klein boompje op de kast vrees ik haha. Geniet ervan!
Alle reacties Link kopieren
Nope eerst man 1 met witte baard maar eens aan zien komen en gaan, en daarna pas de kerstspullen en man 2 met witte baard begroeten. O ja en dan op 31 december man 3 met witte baard.

Het worden wel echt de mannen met witte baarden tijden
Alle reacties Link kopieren
Mag hier pas vanaf 1 december :( je bent er vroeg bij, of woon je niet in nl?
Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat
quote:Monatala schreef op 10 november 2015 @ 08:41:

Mag hier pas vanaf 1 december :( je bent er vroeg bij, of woon je niet in nl?Ik woon in nederland maar ik kon niet wachten.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind de kerst tijd super! Kan niet wachten om de hele zooi weer neer te zetten. Toch wacht ik tot 7 december. Eerst Sinterklaas vieren, dat vind ik ook erg leuk!
quote:Monatala schreef op 10 november 2015 @ 08:41:

Mag hier pas vanaf 1 december :( je bent er vroeg bij, of woon je niet in nl?



Van wie mag dat pas vanaf 1 december?



Is er een kerstboomwet?
Eerst Sintmaarten, dan Sinterklaas en dan pas kerst. Overigens versier ik alleen maar de boel vanwege de kinderen. Ikzelf vind het vreselijk, met name het opruimen nadien.
Pas de week voor kerst en liever helemaal niet. Vind gedoe en lelijk als die prullen en zonde van het geld.

Maar man en kinderen vinden het wel leuk dus we hebben we hebben een kerstboom en wat versiersels voor in huis.
quote:WonderGirl2 schreef op 10 november 2015 @ 08:42:

Ik vind de kerst tijd super! Kan niet wachten om de hele zooi weer neer te zetten. Toch wacht ik tot 7 december. Eerst Sinterklaas vieren, dat vind ik ook erg leuk!Ik vind de kerst ook geweldig echt de sfeer de versieringen ik ga ook al out met kerst zelfs de tuin sla ik niet over met kerstversiering.
Ik ben benieuwd wat de trent dit jaar is met kerstballen vorig jaar waren het grote ballen ik had een zilver paarse boom dit jaar wordt het goud bruin.
quote:Goede-Fee schreef op 10 november 2015 @ 08:44:

Pas de week voor kerst en liever helemaal niet. Vind gedoe en lelijk als die prullen en zonde van het geld.

Maar man en kinderen vinden het wel leuk dus we hebben we hebben een kerstboom en wat versiersels voor in huis.En 3x raden wie die sh..t weer op mag ruimen?...
Koop je echt elk jaar nieuwe ballen enzo?
quote:ana_isabel schreef op 10 november 2015 @ 08:46:

[...]





En 3x raden wie die sh..t weer op mag ruimen?...



Precies

Al ben ik ondertussen al wel zo dat ik de lampjes in de boom laat zitten, de nepboom half in de doos terug duw en op zolder gooi.
Als je blieft niet, heb echt helemaal niets met kerst. Twijfel nog of ik de grote boom überhaupt op zet, want ben weg met kerst zelf, misschien haal ik een kleintje, die ik mee kan nemen. Het enige waar ik me nu al op verheug, is dat ik mijn playmobil kerststal weer op kan zetten.
quote:Goede-Fee schreef op 10 november 2015 @ 08:46:

Koop je echt elk jaar nieuwe ballen enzo?Nee, ik heb deze ballen al heel lang ik krijg ook veel door van tante en oma en dat combineer ik weer.
quote:renate73-nw schreef op 10 november 2015 @ 08:47:

Als je blieft niet, heb echt helemaal niets met kerst. Twijfel nog of ik de grote boom überhaupt op zet, want ben weg met kerst zelf, misschien haal ik een kleintje, die ik mee kan nemen. Het enige waar ik me nu al op verheug, is dat ik mijn playmobil kerststal weer op kan zetten.We hebben de stal van little people maar die staat het hele jaar al op de speelkast
quote:Goede-Fee schreef op 10 november 2015 @ 08:47:

[...]





Precies

Al ben ik ondertussen al wel zo dat ik de lampjes in de boom laat zitten, de nepboom half in de doos terug duw en op zolder gooi. hoe herkenbaar...! Ik vond het al genant dat ik zo lui was..
Ik moet wel eerlijk zeggen dat ik elk jaar een stukje ga rijden omdat er een dorp dichtbij is die in de tuinen en op de huizen helemaal losgaan. Dat vind ik wel erg leuk om te zien en roept kerst op bij mij.



Maar verder heb ik er niks mee al die spullen in mijn eigen huis.
quote:ana_isabel schreef op 10 november 2015 @ 08:51:

[...]





hoe herkenbaar...! Ik vond het al genant dat ik zo lui was..Ja in mijn omgeving hebben ze ook allemaal mooie opbergboxen voor de ballen enzo. Ik heb een ouwe bak met krantenreepjes en daar leg ik ze in..
Alle reacties Link kopieren
Morgen eerst Sint Maarten. Vanaf zaterdag Sinterklaas en dan vanaf 6 december mag de kerstversiering erin. Geen dag eerder. Dit was ook al zo toen we nog geen kinderen hadden. En dan gaat alles er weer uit de eerste week van januari.
Alle reacties Link kopieren
Na sint zet ik het normaal allemaal neer.

Nu ben ik alleen 11 december uitgerekend dus ik denk dat ons huis dan al aardig vol is. Met versiering etc. De box moet ook nog op de plaats komen waar ook de kerstboom normaal staat. Dus ik heb eigenlijk gewoon geen plek. Heeel jammer.
Vorige week ben ik nog zonder jas naar mijn werk geweest, ik ben mentaal nog niet toe aan kerst! Eerst maar eens in de Sinterklaasstemming zien te komen...
Alle reacties Link kopieren
quote:Goede-Fee schreef op 10 november 2015 @ 08:43:

[...]





Van wie mag dat pas vanaf 1 december?



Is er een kerstboomwet? Regionale verordering van manlief :(
Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat
Alle reacties Link kopieren
Ik heb echt een hekel aan kerst, de versieringen zijn wel leuk maar sinds het overlijden van mijn moeder is onze familie nogal verdeeld. Ik zit dus ook niet meer te wachten op al die verplichtingen en kijk er eigenlijk tegenop. Ben blij als die verplichtingen weer achter de rug zijn.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven