Kerstboom dillemma

16-11-2014 11:31 141 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wanneer kun je daadwerkelijk je kerstboom gaan opzetten? Ik zie bij sommige mensen dat ze hun kerstboom al hebben opgezet in de woonkamer. Ik weet dat dat hartstikke gezellig, maar is dat niet wat te vroeg? Sinterklaas is nog niet eens het land uit... Natuurlijk kan ik ook haast niet wachten om mijn kerstboom op te zetten, maar denk dat ik met veel moeite toch maar moeten wachten tot na 5 december..



Hebben jullie al je kerstboom opgezet? Of wanneer gaan jullie je kerstboom opzetten? En wat zijn de kleuren voor de kerstboom dit jaar? Of welke kleuren gebruiken jullie qua kersballen voor in de boom?



Ik zat er zelf aan te denken aan zilver en turqouise.. IK hou zelf niet van donkere gelukkig en aangezien ik vorige week een grote kerstboom heb gekocht... Vorig jaar had ik 2 kleine kerstbomen..
Alle reacties Link kopieren
Het is nooit te vroeg voor een kerstboom!!
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
Alle reacties Link kopieren
Doe normaal, het is 16 november!
Alle reacties Link kopieren
Ik zet geen kerstboom neer, maar als jij het gezellig vindt dan doe je dat toch? Poep aan wat 'anderen' vinden.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Wat een probleem, een luxe probleem weliswaar.

Maak je niet zo dik. Je zet de kerstboom op als jij dat wil. Er staat niet echt een datum voor



Wij zetten nooit de kerstboom op dus wat kleur betreft wil ik geen advies geven alleen dat het wel moet passen bij elkaar,



have fun
Ik zet hem half aug. op. Dat is ie nét voor de kerst kaal en heb ik de boel plat voordat de echte kerstdrukte aanbreekt.
Na 5 december. Ik hou niet van kerstboom en kerstmeuk, dus mijn dochter en mijn man doen dat altijd lekker samen. Kleuren dit jaar zijn (net als vorig jaar) zilver en rood.
Alle reacties Link kopieren
quote:ainne schreef op 16 november 2014 @ 11:32:

Doe normaal, het is 16 november!waar slaat dat op? dat maakt iedereen zelf uit of die het nu doet of 6dec of in aug al
Alle reacties Link kopieren
Sinterklaas is nog niet eens het land uit...



Hij is zelfs net 1 dag binnen



Ik zet mijn boom altijd rond 15 december en eerste week van januari gaat ie eruit.
quote:StoraHuntur schreef op 16 november 2014 @ 11:34:

Ik zet hem half aug. op. Dat is ie nét voor de kerst kaal en heb ik de boel plat voordat de echte kerstdrukte aanbreekt.Dat is ook een idee
Ik zet hem altijd op 6 december, een grote nepperd en toevallig ga ik voor het derde jaar ook voor Turqoise omdat dat mijn accentkleur is in mijn zwart/ witte woonkamer met antraciet tegelvloer.
Moet je zelf weten! Ik heb al wat winter/kerst versieringen in huis maar koop de boom over twee weken denk ik. Wij kopen een echte boom, als ik een neppe had dan zou ik hem misschien ook wel eerder neerzetten.

Als kleuren heb ik rood en goud en lichtroze in de boom. Ik koop niet elk jaar nieuwe ballen etc.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het raar om in november een kerstboom in je huis te zetten. Want waarom zou je hem wel in november neerzetten en niet in juli? Een kerstboom zet je neer met de kerst. Ik haal hem de week voor de kerst in huis en op 31 december gaat hij weer weg.
I'm a long long way from home
Alle reacties Link kopieren
Meestal het weekend na Sinterklaas. Kleuren zijn al jaren hetzelfde: passend bij de rest van mijn interieur.

Ergens na het nieuwe jaar gaat hij weer in de doos (kunstkerstboom hier).
I can explain it to you, but I can't understand it for you
Alle reacties Link kopieren
Heerlijk geen kerstboom. Verschrikkelijk dat op- en aftuigen. En nog jaren overal dennennaalden vinden.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Alle reacties Link kopieren
Ik denk dat ik geen kerstboom op kan zetten dit jaar
668, the neighbour of the Beast
Het liefst haal ik 6 december al een kerstboom in huis. Maar er wordt bij ons thuis 6 én 7 december nog Sinterklaas gevierd, dus het wordt daarna pas. Maar ik kan er al helemaal naar uitkijken! Echt gezellig
Alle reacties Link kopieren
Als ik hem nu al op zet dan zie ik hem niet meer staan tegen de tijd dat het kerst is. Maar als jij er nu al zin in hebt, gewoon doen toch? Je doet er niemand kwaad mee. Alleen als je een echte boom neemt is de kans wel groot dat ie kaal is met kerst.
Alle reacties Link kopieren
quote:Marels schreef op 16 november 2014 @ 11:42:

Ik denk dat ik geen kerstboom op kan zetten dit jaar Waarom niet?
I'm a long long way from home
Alle reacties Link kopieren
Een boom heb ik al jaren niet meer, die staat alleen maar in de weg. Zo rond de 15e versier ik de boel, niet overdreven maar wel "kerstig". Vóór driekoningen is de hele meuk weg.
verba volant, scripta manent.
Alle reacties Link kopieren
Hier komt op 6 december een schattig klein boompje. Kleur ballen: grijs, wit en de kleur van mijn nu nog niet, dan wel geboren kindje.

Eerste kerstboom in jaren
Alle reacties Link kopieren
Ik zeg ook niet dat ik de boom ga opzetten, maar dat mij opvalt dat de meeste mensen het al in huis hebben opgezet ;)

Ik wacht rustig tot na sinterklaas
Alle reacties Link kopieren
Ik hou heel erg van kerst maar nu de boom er al in is me iets te vroeg.

Zal ook aan het weer liggen. Bij kou en sneeuw ben ik sneller geneigd het ding op te zetten.



Ik probeer me altijd in te houden tot 6 dec. Meestal haal ik eind november.

Begin ik eerst met het kerstdorp en dan de boom.



We vieren geen Sint dus daar hoef ik geen rekening mee te houden.
All people have the right to stupidity. But some abuse the privilege.
Alle reacties Link kopieren
quote:netniet schreef op 16 november 2014 @ 11:37:

Ik zet hem altijd op 6 december, een grote nepperd en toevallig ga ik voor het derde jaar ook voor Turqoise omdat dat mijn accentkleur is in mijn zwart/ witte woonkamer met antraciet tegelvloer.Mooi. Ik wil dit jaar ook turqoise, en appelgroen. Ook onze accentkleuren bij zwart/witte kamer.
All people have the right to stupidity. But some abuse the privilege.
Werkelijk? Hebben mensen hem al staan? Persoonlijk vind ik dat te vroeg. Eerst lekker de sint.

Ik denk dat ik hem 7 december op ga zetten. Lekker na sinterklaas. Ik denk dat we 6 december lekker aan het spelen zijn met al het speelgoed verkregen op pakjesavond en dan kunnen we 7 december los met de boom.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven