Keuken op maat

25-11-2015 22:30 10 berichten
Hallo,



Heeft iemand ervaring/tips met een keuken op maat laten maken ? Wat kost het ongeveer ?



Alvast bedankt voor jullie reacties.
Alle reacties Link kopieren
Wat bedoel je met een keuken op maat maken? Ik heb vorig jaar een keuken gekocht bij Bruynzeel. Heel tevreden over en precies op maat ;).
Je kan bij elke keukenzaak (ikea is daar iets beperkter in met kastmaten) een keuken op maat laten maken. Gewoon binnenlopen, iets uit zoeken wat je mooi vindt en op maat laten tekenen met jouw wensen en ruimte.

Wat t kost ligt vaak aan je keuzes van materiaal, merken apparatuur en onderhandelingsvaardigheden...

Uiteraard kan je ook een timmerman aan t werk zetten
anoniem_263131 wijzigde dit bericht op 25-11-2015 22:57
Reden: Spelfout
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Ook gedaan. Het werd al met al veel duurder dan we gepland hadden. Bij zo'n keukenboer die de hele keuken met de hand maakt. En hij leverde ook de inbouwapparatuur. Hij spiegelde me voor hoe móói het zou worden en van hoge kwaliteit en blabla. Mooi blad van zwart graniet ( dat is nog steeds mooi) De kastjes van weet ik veel wat en dat begint nu na 5 jaar slijtage te vertonen. En guess what, we zouden uiteraard een follow up krijgen maar die keukenboer is failliet!

Ik heb dan best een mooie keuken maar ik had het elders veel goedkoper kunnen hebben denk ik.

In totaal was ik 22.500 kwijt, echt belachelijk als ik er nu over nadenk en een behoorlijk eng gat in het spaargeld.

Heb er spijt van.

Ikea was denk ik ook goed genoeg geweest voor 15.000 minder.
Alles komt goed, alleen de rest niet
Alle reacties Link kopieren
En wat het kost. .. Daar is toch meer info voor nodig.
Alle reacties Link kopieren
Mijn zus heeft haar keuken bij een lokale timmerman laten maken. Ze was bij de keukenboer geweest en wat ze wou, zou ongeveer 20.000 euro kosten. Datzelfde ontwerp heeft ze dan door een timmerman laten maken. Inclusief graniet blad en apparaten was ze nog niet eens de helft kwijt. Ze heeft de keuken nu bijna 2 jaar en ze is er heel tevreden over. Duurde alleen wel langer dan bij een keukenboer om ze te maken, schat ik zo. Ze heeft wel wat geduld moeten hebben.
Vergelijken vergelijken vergelijken... Nooit met de eerste in zee gaan, lees reviews op internet en je vooral niet onder druk laten zetten door keukenboeren. Bij ikea heb je daar geen last van, maar voor een miniem prijsverschil kan je vaak bij een keukenboer slagen met betere scharnieren en betere kwaliteit deuren, die zijn daar meestal dikker. Vraag gewoon eens brochures aan en kijk eens op internet, daar staan vaak prijzen bij keukens waarbij je kan zien wat je krijgt voor hoeveel geld.
Dank jullie wel.
Alle reacties Link kopieren
Heb mijn keuken laten ontwerpen en maken volgens mijn volledig eigen wensen bij Woodzo (www.woodzo.nl) - echter super 👍🏻

Je kunt het zo duur of goedkoop maken als jezelf wil - en ze denken echt mee. En dan is het echt uniek..
Als je een goede keuken wilt, voor een lage prijs, is Nobilia een goede optie. Die zijn bij verschillende bedrijven te krijgen. Nobilia is ook heel simpel zelf te plaatsen, doordat de kasten voorgemonteerd zijn. Neem even de maten op van de GEHELE ruimte. Inclusief ramen, deuren en plafondhoogte. Als je niet teveel wilt klussen, geef op je papiertie dan ook de hartmaat van de aansluitpunten aan, zodat de verkoper daar rekening mee kan houden. Neem ook niet de eerste beste prijs aan (spreekt een oud-keukenverkoopster).

Je mag me best even een pb sturen met de wensen en maten, dan weet ik wel een richtprijs.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven