klusjesmannen willen de klus niet

27-03-2017 12:24 29 berichten
Hoi,



Vannacht (rond de klok van 3) een onplezierige ontdekking gedaan. Het verlaagde plafond van mijn keuken is naar beneden gedonderd. En ja dat geeft best wel een lawaai/troep.



Nu ben ik vanmorgen al de halve ochtend aan het bellen op zoek naar een klusjesman die dit zou kunnen fixen. Na 7 klusjesmannen en 3 timmerlui die allemaal zeggen nee dat is ons vakgebied niet/hebben we geen tijd voor ben ik er een beetje klaar mee. Het is echt niet dat ik voor een dubbeltje op de eerste rang wil zitten, ik wil gewoon dat dit gefixt is.



Dus kortom ik ben op zoek naar een klusjesman die wel wilt klussen :P



Dus heb jij/ken jij een goede klusser die dat wel zou willen fixen. Wil je dan naam + telefoonnummer even in een privé berichtje sturen.



Dank je wel.



Owja, de klus staat niet op werkspot omdat ik daar nu 3x een hele slechte ervaring mee heb (1x klusser nooit op komen dagen na aanbetaling) (1x prutswerk wat opgelost werd met liters kit) (1x klusser die meer sloopte als hij zelf maken kon).
Owja, ik woon in Amsterdam
Alle reacties Link kopieren
Via de Praxis kun je ook een klus indienen
Je bent zelf een theepot
Ai, sterkte. Mijn ervaring is dat vinden van een klusjesman nog moeilijker is dan zelf klussen.
quote:SuzanneSuus schreef op 27 maart 2017 @ 12:28:

Via de Praxis kun je ook een klus indienenDank je wel voor de goede tip
Ze hebben t allemaal te druk. Je kan alleen een klus laten doen als je geen haast hebt.
Ik heb ooit via de klussenier iets ingediend; zelfde gedoe als werkspot, maar wie weet zit er in jouw regio wel iemand.
Alle reacties Link kopieren
https://www.klussenier.nl ... ry-broekman-hoofddorp.htm



Ik heb geen ervaring met hem maar via facebook (we hebben gezamenlijke vrienden) wel een en ander van hem voorbij zien komen wat er netjes uitzag.
Difficulty is inevitable, drama is a choice.
Alle reacties Link kopieren
En logisch.



Als ik kan kiezen uit een hele dag werk of een uurtje, kies ik ook voor een hele dag.



Ik wens je succes!
Aan het typen...............
quote:MwTheelepel schreef op 27 maart 2017 @ 12:32:

https://www.klussenier.nl ... ry-broekman-hoofddorp.htm



Ik heb geen ervaring met hem maar via facebook (we hebben gezamenlijke vrienden) wel een en ander van hem voorbij zien komen wat er netjes uitzag.Dank je wel, die ga ik eens benaderen
quote:beeertje schreef op 27 maart 2017 @ 12:33:

En logisch.



Als ik kan kiezen uit een hele dag werk of een uurtje, kies ik ook voor een hele dag.



Ik wens je succes!Tja, dat snap ik ook. Maar ik zou het toch gewoon wel fijn zijn als het gefixt word. Schrootjes met industrieel buizen waar ik nu tegen aan kijk is niet zo mijn ding :P
Alle reacties Link kopieren
quote:MwTheelepel schreef op 27 maart 2017 @ 12:32:

https://www.klussenier.nl ... ry-broekman-hoofddorp.htm



Ik heb geen ervaring met hem maar via facebook (we hebben gezamenlijke vrienden) wel een en ander van hem voorbij zien komen wat er netjes uitzag.

De aannemer die ik had aangenomen en er vandoor is met achterlating van enorme zooi heeft ook zo'n mooie site..

Ik zou daar echt niet meer van uit gaan.
Alle reacties Link kopieren
quote:Martje2801 schreef op 27 maart 2017 @ 12:35:

[...]





Tja, dat snap ik ook. Maar ik zou het toch gewoon wel fijn zijn als het gefixt word. Schrootjes met industrieel buizen waar ik nu tegen aan kijk is niet zo mijn ding :PEn zelf de handen uit de mouwen? Zo moeilijk is het nou ook weer niet.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb je net gemaild! :-)
quote:nina1966 schreef op 27 maart 2017 @ 12:36:

[...]



En zelf de handen uit de mouwen? Zo moeilijk is het nou ook weer niet.



Tja, met een plafond op 3,5 meter hoogte en gipsplaten van 1 bij 2 meter.

Dacht het niet.
Alle reacties Link kopieren
Het ziet er niet zo mooi uit, dat snap ik.

Maar hoeveel haast heeft het echt?

Je kunt toch beter 3 weken geduld hebben en het goed laten maken dan vandaag door een kliederaar?
Alle reacties Link kopieren
Ik ken ook een 'vaste' klusjesman met goede ervaringen/reviews/beoordelingen.

Je mag mij PB sturen voor meer info.



Goede werklui hebben het tegenwoordig rete druk.

Lopen goed in de opdrachten.



Een mooie website zegt nog niet alles.
Autopsies tonen onomstotelijk de injectieschade aan.
Alle reacties Link kopieren
Zijn er geen timmerbedrijven die dit doen? Dus geen beunhazen maar gewoon een erkend bedrijf dat wit werkt. Lijkt me wel toch? Zeker in Amsterdam.
Alle reacties Link kopieren
Het is alleen lelijk nu? Of is het echt spoed als in een gevaarlijke situatie, lekkage of zo?
Alle reacties Link kopieren
Ik woon ook in amsterdam en heb nu 3x iets gedaan via werkspot: alleen maar goede ervaringen. Dus misschien had je net pech?

Duidelijke afspraken maken en goed op de beoordelingen letten.
wij schapen hebben doorgaans een gans ander soort esprit
Alle reacties Link kopieren
Hier zelfde ervaring... tegelen van een vloertje en wc. Aantal klussites geprobeerd, zzp'ers gebeld die in de buurt wonen. Paar langs geweest voor een offerte, waarvan 80% nooit meer wat laat horen, en 20% een belachelijk hoge prijs afgeeft.
Tourlijk heeft de klus geen haast, maar ik vind het wel fijn een concrete afspraak te maken. En de klaslui die ik vanmorgen heb gesproken zeiden gewoon allemaal gelijk nee, daar beginnen we niet aan.



Ik ga er zelf niet aan beginnen. Ik ga niet op 3,5 meter hoogte gipsplaten tegen het plafond spijkeren in de hoop dat ze blijven zitten op het moment dat ik weer van de ladder afdaal.



Een aantal van jullie tips heb ik nu opgebeld, ik hoop dat daar een concrete afspraak uit komt.
quote:Martje2801 schreef op 27 maart 2017 @ 13:15:

Tourlijk heeft de klus geen haast, maar ik vind het wel fijn een concrete afspraak te maken. En de klaslui die ik vanmorgen heb gesproken zeiden gewoon allemaal gelijk nee, daar beginnen we niet aan.



Ik ga er zelf niet aan beginnen. Ik ga niet op 3,5 meter hoogte gipsplaten tegen het plafond spijkeren in de hoop dat ze blijven zitten op het moment dat ik weer van de ladder afdaal.



Een aantal van jullie tips heb ik nu opgebeld, ik hoop dat daar een concrete afspraak uit komt.Je hebt ze wel gevraagd of ze iemand kennen die het wel kan doen?


Staat hier niets in? In Groningen hebben ze stutten om de boel bij elkaar te houden.
Alle reacties Link kopieren
Geen klusjesman in de aanbieding, maar het is tegenwoordig ook een ramp om een loodgieter te vinden.

Lekkage vanuit de douche gehad, zie ook maar eens een loodgieter te vinden die dat wil maken.

We moeten onderhand een nieuwe badkamer bestellen: Gewoon de douchebak eruit halen, lekkage verhelpen, bak terug plaatsen en de boel weer afkitten is een te kleine klus.



Man en ik zijn er zelf niet handig genoeg voor, hebben geen handige vrienden en zijn nu maar op sportschool en overal en nergens aan het douchen, tot we die klusheld gevonden hebben.

We zullen de praxistip ook eens uitproberen.



Suc-6 met je plafond. En sorry voor mijn geklaag
Je reactie zegt meer over jou dan over mij....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven