knikarmscherm (zonwering)

15-04-2015 16:53 14 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,



Graag wil ik weer gebruikmaken van jullie ervaring!

Ik wil een knikarmscherm kopen in de kleur antraciet/zwart.

Nu twijfel ik over de kleur van het doek: geheel zwart of zwart met witte strepen.



Is iemand bekend met de voor- en nadelen van de kleur van het doek.

Andere tips zijn overigens ook welkom!



Bedankt!
Alle reacties Link kopieren
Heb je wel eens onder zwart doek gezeten in de zomer?

Nou, daarom niet dus



(en mijn persoonlijke mening: alleen doen als je een begrafenisonderneming runt)
Alle reacties Link kopieren
wat bootje zegt
En doooooor!
Alle reacties Link kopieren
Huur je of heb je een koophuis? Wij huren en moeten eerst toestemming van de woningstichting hebben voor het plaatsen van een zonnescherm. En zwart zou ik niet doen, veel te warm
Alle reacties Link kopieren
Wij hebben een effen zwart scherm. Onzin dat het te warm zou zijn, het is niet warmer dan een andere kleur. Wel chiquer, vind ik. Met strepen zou ik dan weer niet doen.
Beter spijt van wat je hebt gedaan, dan van wat je niet hebt gedaan
Ik zou voor een lichte kleur gaan die het zonlicht weerkaatst. Met een donkere kleur kan het onder je scherm rap warmer worden dan in de zon.
quote:redcap schreef op 15 april 2015 @ 17:24:

Wij hebben een effen zwart scherm. Onzin dat het te warm zou zijn, het is niet warmer dan een andere kleur. Wel chiquer, vind ik. Met strepen zou ik dan weer niet doen.Het maakt echt verschil hoor. Mijn buren hadden zwart en waren steeds verbaasd over dat het bij ons koeler wat.
Alle reacties Link kopieren
Geen zwart joh! Dat is te warm en te donker en zo heb je echt niks aan de zon.



Wij hebben donkergroen-wit. (Showmodel, dus 'moesten het doen' met hoe hij in de showroom hing.) Prima combi blijkt, lekker licht en koel.
Les temps sont durs pour les rêveurs...
Alle reacties Link kopieren
Oke en zwart wit gestreept (zoiets als donkergroen met wit gestreept) dat is dan koeler dan geheel 1 vlak zwart?
Alle reacties Link kopieren
quote:MMP schreef op 15 april 2015 @ 18:09:

Oke en zwart wit gestreept (zoiets als donkergroen met wit gestreept) dat is dan koeler dan geheel 1 vlak zwart?Ja, want het zwarte vlak wordt gehalveerd.
Alle reacties Link kopieren
Wij hadden oranje-geel-wit, het rijtje appartementen moest allemaal dezelfde kleurstelling hebben en onze buren hadden al gekozen. Als het scherm uit was, zag het er binnen ook warmer uit qua kleuren. Ik vond het erg mooi, ook al was ik zelf niet op deze kleuren gekomen. Zwart zou ik zelf nooit nemen.
ik denk dat zwart snel lelijk verkleurd
Alle reacties Link kopieren
Wij hebben een 'tweedehansje' dus waren al lang blij dat we een fatsoenlijke hadden gebonden in de goede maat voor een betaalbare prijs. Hij is donker- en lichtbeige gestreept en ik ben er nog iedere zonnige dag heel blij mee!
Alle reacties Link kopieren
Buren hebben zwart wit. Kijk wel of ik naast crematorium woon.. Zo donker .. En gister was het enorm warm bij hen onder scherm. Ik heb een rode .. Vee koeler ..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven