Koud altijd koud

07-01-2017 18:54 63 berichten
Alle reacties Link kopieren
Geen idee waar dit onder valt.

Maar pfoe wat heb ik het toch altijd koud.. woon in een wat ouder appartementje, begane grond en het is zo koud. Verwarming op 22 graden , koud. Dunne sokken pluusjedikke warme sokken erover. Thwrmolegging, gewone legging wollen jurkje. Vest wol. En fleecevest. Deken erover en nog koud. Dit heb ik altijd al gehad.



En ik lust geen thee geen chocomel en geen koffie. brrrr. Wie ook zulke koukleumen
Alle reacties Link kopieren
Schildklier laten testen.
Let’s go Brandon!
Alle reacties Link kopieren
Ik leef met je mee! Sommige dagen zijn erger dan andere, maar als ik echt zo'n 'koude dag' heb word ik gewoon niet meer warm. Ook al is het gewoon warm in huis en draag ik al een extra vest en extra sokken. Vaak ga ik dan even bewegen om het weer warm te krijgen (boodschappen doen, sporten of soms gewoon even een rondje wandelen) maar zodra ik dan weer even ga zitten heb ik het direct weer koud. Hopen dat het snel weer voorjaar (of nog beter: zomer!) wordt!!
Ik heb er alleen last van als ik moe ben. Paar goede nachten doen dan wonderen.
Alle reacties Link kopieren
Ja ik ook hoor.

Ik draag de hele winter thermoleggings en thuis zit ik met een dikke trui en sokken aan onder de dekens.

Ik kom een eind met kersenpitkussentjes, die doe je in de magnetron en kun je daarna bij je houden. Heb er meestal een bij mijn voeten of in mijn rug.



En zorgen dat je niet alleen maar stil zit. ik ga afentoe even dansen in de kamer
Alle reacties Link kopieren
Hier! Ik lig in de zomer nog onder een winterdekbed. Heb reuma, dus bij mij komt het daardoor.
Carpe Diem!
Alle reacties Link kopieren
Verwarming graadje hoger zetten?
Alle reacties Link kopieren
Schapenwollen sloffen (echte) helpen mij heel veel.
Ozo.
Alle reacties Link kopieren
quote:havermout1 schreef op 07 januari 2017 @ 18:57:

Schildklier laten testen.Is in orde.
Alle reacties Link kopieren
quote:Pinda-Kaas schreef op 07 januari 2017 @ 19:01:

Ja ik ook hoor.

Ik draag de hele winter thermoleggings en thuis zit ik met een dikke trui en sokken aan onder de dekens.

Ik kom een eind met kersenpitkussentjes, die doe je in de magnetron en kun je daarna bij je houden. Heb er meestal een bij mijn voeten of in mijn rug.



En zorgen dat je niet alleen maar stil zit. ik ga afentoe even dansen in de kamer Ik loop veel maar of het nou binnen of buiten is ik blijf het warm hebben. Ik heb nu even geen magnetron meer oude kapot. Ik had er eentje inderdaad heerlijk zijn ze!
Alle reacties Link kopieren
Electrische deken doet bij mij wonderen!
Zonder oorzaak geen gevolg
Alle reacties Link kopieren
Warme kruik bij je voeten.

Meestal is het zo dat als ik koude voeten heb niet meer warm wordt. Hier dus al speciale warme bedsokken en een kruik.
Alle reacties Link kopieren
Dit is de tweede winter dat ik opvliegers heb, dat scheelt enorm in de stookkosten, maar mijn voeten blijven koud.
It is no measure of health to be well-adjusted to a sick society.
Krishnamurti
Alle reacties Link kopieren
Misschien een passief karakter? Waardoor je gaat zitten wachten tot de temperatuur zich aan jou aanpast in plaats van zelf actief worden waardoor je vanzelf warm wordt?
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
Eet lekker pittig, krijg je het ook warm van.

Bij mij brak het zweet net in elk geval uit



En sloffen aan.
Alle reacties Link kopieren
quote:retrostar schreef op 07 januari 2017 @ 19:18:

Misschien een passief karakter? Waardoor je gaat zitten wachten tot de temperatuur zich aan jou aanpast in plaats van zelf actief worden waardoor je vanzelf warm wordt?Ja maar actief zijn zorgt er niet voor dat ik het dan warm heb. Ook tijdens huishouden of wandelen heb ik het koud.
Alle reacties Link kopieren
Ow akelig is dat inderdaad! Af en toe een sauna bezoekje werkt bij mij heel goed. Alsof mijn lichaam eraan went om zich aan temperaturen aan te passen. Dan wel echt een goed sauna rondje in de 90 graden sauna en het dompelbad doen!
Alle reacties Link kopieren
quote:zwitsal_nijntje schreef op 07 januari 2017 @ 19:32:

[...]



Ja maar actief zijn zorgt er niet voor dat ik het dan warm heb. Ook tijdens huishouden of wandelen heb ik het koud.Dat is wel raar hoor
Alle reacties Link kopieren
quote:dolfje schreef op 07 januari 2017 @ 19:29:

Eet lekker pittig, krijg je het ook warm van.

Bij mij brak het zweet net in elk geval uit



En sloffen aan.Ik hou van pittig eten m'n hoofd krijgt het warm gelukkig want heb ook altijd koude neus. Maar de rest blijft koud hahaha
Alle reacties Link kopieren
Als je heel s ook ank bent zorgen dat je wt aankomt. Wat dikkere mensen hebben het ook warmer.
Alle reacties Link kopieren
Ik zou toch eens bij de huisarts aankaarten, altijd koud is raar.
Alle reacties Link kopieren
Hier ook zo'n koukleum. Een paar weken terug heb ik toevallig een electrische kruik gekocht, echt een aanrader! Ik gebruik hem echt iedere dag. Even 10 minuten in de oplader en hij blijft wel iets van 4 uur warm ofzo. Echt heerlijk;)
Hoe kan je het nou koud hebben als de verwarming op 22 staat? Waar gaat de warmte dan naar toe? Is de thermostaat niet kapot of zijn de radiatoren niet berekend op de ruimte?
Heb je boterhamzakjes al geprobeerd?
Alle reacties Link kopieren
Hier ook altijd koude handen.

Ik heb ook echt niks met de winter.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven