Koud altijd koud

07-01-2017 18:54 63 berichten
Alle reacties Link kopieren
Geen idee waar dit onder valt.

Maar pfoe wat heb ik het toch altijd koud.. woon in een wat ouder appartementje, begane grond en het is zo koud. Verwarming op 22 graden , koud. Dunne sokken pluusjedikke warme sokken erover. Thwrmolegging, gewone legging wollen jurkje. Vest wol. En fleecevest. Deken erover en nog koud. Dit heb ik altijd al gehad.



En ik lust geen thee geen chocomel en geen koffie. brrrr. Wie ook zulke koukleumen
quote:sugarmiss schreef op 07 januari 2017 @ 19:40:

Als je heel s ook ank bent zorgen dat je wt aankomt. Wat dikkere mensen hebben het ook warmer.Dat klopt voor geen meter.
Alle reacties Link kopieren
Herkenbaar! Heb hetzelfde aan EN een kruik aan m'n voeten. En als ik op sta altijd sloffen aan. En om te hobby'en doe ik handschoenen zonder vingertoppen aan. Is misschien geen zicht maar het helpt iig iets!
Doe niet bij een ander wat je zelf niet wil!
quote:safrat schreef op 07 januari 2017 @ 19:47:

Heb je boterhamzakjes al geprobeerd?Die moet om je oren knopen ofzo?
Alle reacties Link kopieren
quote:sugarmiss schreef op 07 januari 2017 @ 19:40:

Als je heel s ook ank bent zorgen dat je wt aankomt. Wat dikkere mensen hebben het ook warmer.Klopt dus niet. Heb 25 kilo teveel spek aan mijn lijf en heb het toch vaak koud.
Alle reacties Link kopieren
Ooh ja hier nog een. Kouwe neus, handen, voeten en vaak tot op bot verkleumd. Dan helpt warme kleding niet. Vorige winter was ik zwanger, beste remedie ooit! Maar nu zit ik weer standaard in fleecepak onder wollen plaid met kersenpitsloffen, ideaal

T liefst slaap ik ook met verwarming aan maar mag niet van vriend. Ik haat dat gevoel van een warm lijf onder de dekens en een koude neus daarboven omdat er zon ijzige lucht hangt. Bah
Alle reacties Link kopieren
quote:safrat schreef op 07 januari 2017 @ 19:47:

Heb je boterhamzakjes al geprobeerd??
Doe niet bij een ander wat je zelf niet wil!
Alle reacties Link kopieren
Sporten en sauna
quote:Yakatani schreef op 07 januari 2017 @ 20:08:

[...]





Die moet om je oren knopen ofzo?Om je voeten doen.
Soep eten! Dat werkt beter dan thee etc. Het heeft geloof ik met het zoutgehalte te maken.
Alle reacties Link kopieren
Heb je het in de zomer ook koud?
Alle reacties Link kopieren
quote:Kralenketting83 schreef op 07 januari 2017 @ 20:17:

Sporten en sauna



Dit! Al doe ik dan het liefst zonder sporten

Zo akelig het gevoel dat je koud bent tot op het bot! Ik warm dan alleen op in een warm bad of in de sauna. Heb dan ook altijd het gevoel dat ik mijn botten warm voel worden en m'n hele lijf ontspant ineens
Is je lijf ook paars/blauw? Je nagels bijvoorbeeld?
Alle reacties Link kopieren
Ja een warm bad ja! Ik woon in de winter bijna in de badkamer. Heerlijk zo 2 uur liggen weken, dan snel pyama en naar bed.

Oh ja flanellen pyama en flanellen dekbedovertrek en lakens is ook warm!!
Alle reacties Link kopieren
Nadat ik anderhalf jaar geleden bijna 10 kg was afgevallen heb ik het ook die hele zomer en winter koud gehad. Echt tot op het bot koud, bah. Mijn 'interne thermostaat' heeft zich ondertussen gelukkig aangepast aan mijn veranderde lijf. Wel merk ik dat ik het bij honger en vermoeidheid ook weer snel zo in en in koud heb.

Ik zorg ervoor dat ik warme sokken aanheb en een fleecedeken over me heen als ik op de bank zit.
Alle reacties Link kopieren
Komt het niet gewoon door de lage luchtvochtigheid in huis? In het appartementencomplex waar ik woon zit het momenteel rond de 30%. Dat is veel te laag en voelt ook koud. Ik krijg er ook jeuk van. Vandaar dat ik een luchtbevochtiger heb.
Alle reacties Link kopieren
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
quote:Nouschi schreef op 07 januari 2017 @ 20:48:

[img]http://products.kijkshop.nl/producten/4 ... 6689-1.png[/img]Jaaa! Die had mijn opa vroeger! Koude voeten, familiekwaaltje.
Ik heb het ook altijd koud!

Letterlijk tot op het bot

De kou doet me overal pijn en ik verkrampt



Verwarming staat ook standaard op 22-23 en iedereen verklaard me voor gek maar ik ga kapot anders



Ook met tig lagen kleding



En buiten nu is helemaal kak. Het liefste ga ik met skipak en moonboots de straat op



Ik hou van de zomer! Oh wat hou ik van de zomer!
Alle reacties Link kopieren
Koud douchen en flink sporten zodat je bloedsomloop goed is gedurende de dag.
Alle reacties Link kopieren
Heet douchen en elektische deken aan.
Ik ook, vreselijk. Mijn man zegt altijd dat je je kunt kleden op de kou maar bij mij helpt het niet. Ik heb het altijd kiud, met spieren verstijven, ik tril. Echt niet grappig
Alle reacties Link kopieren
Ik ben ook altijd een enorme koukleum geweest. Bijna altijd koude voeten, tenzij het buiten minstens 25 graden is. Al sinds mijn 14e heb ik een elektrische deken. Die ligt er toch wel een half jaar op en ik laat hem altijd nog een tijd aanstaan. Anders heb ik er geen plezier van. Als die voeten warm zijn komt de rest vanzelf wel. Ik kom oorspronkelijk uit Azië en ondanks dat ik bijna heel mijn leven al in NL woon went mijn lichaam niet aan kou. Nu heb ik weer kapotte handen, kan blijven smeren.

Van temperaturen onder de 15 graden in combinatie met een flinke wind krijg ik al snel hoofdpijn en oorpijn. Kou verpest mijn humeur.
Alle reacties Link kopieren
Oh ik ken het. Koude neus en koude voeten. En als ik dan ga zitten wordt de rest ook koud. Maar ik krijg het dan gelukkig ( ) wel warm van stofzuigen of nog erger, strijken. Dekentje en als ik naar bed ga een warme kruik.
The owls are not what they seem
Alle reacties Link kopieren
Zijn er ook mensen die het overdag snel koud hebben, maar 's nachts altijd warm? Ik lig nu nog onder het zomerdekbed (weliswaar met een pyjama aan) en dat is warm zat. Overdag echter niet warm te krijgen! Toen ik vorig winter zwanger was, was zelfs het voorste deel van m'n buik koud, alle uitstekende delen zijn altijd koud bij mij.
Alle reacties Link kopieren
quote:Aragog schreef op 07 januari 2017 @ 19:46:

Hier ook zo'n koukleum. Een paar weken terug heb ik toevallig een electrische kruik gekocht, echt een aanrader! Ik gebruik hem echt iedere dag. Even 10 minuten in de oplader en hij blijft wel iets van 4 uur warm ofzo. Echt heerlijk;)Een elektrische kruik klinkt super! Welke heb je?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven