Koude voetjes en een vloerkleed.

04-12-2014 17:45 116 berichten
Hallo allemaal,



Vorige week is er iemand bezig geweest met een hogedrukspuit op de balkons en heeft niet van te voren laten weten dat dit ging gebeuren. Mijn vloerkleed stond nog buiten en ik was van plan om het afgelopen weekend binnen te leggen, vanwege het komende koude weer, maar helaas, het kleed is verknald door het vele water dat het heeft opgenomen.

Ik heb daar een klacht over ingediend en het verantwoordelijke bedrijf vergoed het kleed, maar nu zit ik in twijfel wat te doen. Ik kom talloze kleden tegen op het net, maar kan niet kiezen. Nu heb ik er twee uitgezocht en nog zit ik in zak en as, dus wat dacht ik, ik vraag het de Vivavrouwen, die weten vast wel wat ik het beste kan doen. Dus bij deze:



Welk van de twee zouden jullie kiezen? Of hebben jullie nog andere ideeën?









Alle reacties Link kopieren
Ik zou persoonlijk voor die lichte kiezen, echt heel leuk!!!
If you can dream it, you can do it.
Ligt er een beetje aan wat voor kleuren je verder in je huis hebt. Wat zijn de kleuren op de muur, wat zijn de kleuren van de meubels, wat zijn de kleuren van je accessoires?
Alle reacties Link kopieren
Ik vind de lichte echt niet mooi, dus ik zou voor de tweede gaan.



Die eerste ziet er mij ook helemaal niet zo zacht uit, natuurlijk moeilijk in te schatten vanop foto.
quote:mel.nl schreef op 04 december 2014 @ 17:48:

Ik zou persoonlijk voor die lichte kiezen, echt heel leuk!!!Ja, hij is leuk hè, maar mijn probleem? Ik ben een knoeipoes.
quote:prada schreef op 04 december 2014 @ 17:49:

Ligt er een beetje aan wat voor kleuren je verder in je huis hebt. Wat zijn de kleuren op de muur, wat zijn de kleuren van de meubels, wat zijn de kleuren van je accessoires?Ze doen het beiden goed in mijn huis.
Alle reacties Link kopieren
die tweede lijkt mij lekkerder aan de voeten doordat het een geheel is. En ik vind hem rustiger ogen.
quote:nephthys schreef op 04 december 2014 @ 17:50:

Ik vind de lichte echt niet mooi, dus ik zou voor de tweede gaan.



Die eerste ziet er mij ook helemaal niet zo zacht uit, natuurlijk moeilijk in te schatten vanop foto.Die lichte is van gladgeweven katoen, de donkere is van velours.
quote:ambra schreef op 04 december 2014 @ 17:52:

die tweede lijkt mij lekkerder aan de voeten doordat het een geheel is. En ik vind hem rustiger ogen.Rustiger? Hmm. Ik zal erover nadenken.
Alle reacties Link kopieren
Ik persoonlijk zou ze allebei niet nemen, ik zou zelf voor wat wolliger gaan.

Zoiets als dit, http://www.carpetright.nl/vloeren/vloerkleden. (Moet nog steeds plaatjesrechten aanvragen)



Maar als ik dan zou moeten kiezen wat jij liever hebt, zou ik de eerste doen.
Ik vind de 2e mooier en lijkt me fijner, omdat er geen ribbels in zitten. Velours is ook lekker aan je voeten, lekker warm en echt winters! En je ziet het minder snel als hij wat smoezelig is.
quote:oldwood schreef op 04 december 2014 @ 17:55:

Ik persoonlijk zou ze allebei niet nemen, ik zou zelf voor wat wolliger gaan.

Zoiets als dit, http://www.carpetright.nl/vloeren/vloerkleden (Moet nog steeds plaatjesrechten aanvragen)



Maar als ik dan zou moeten kiezen wat jij liever hebt, zou ik de eerste doen.Jouw pagina bestaat niet.
quote:Desperate_Housewive schreef op 04 december 2014 @ 17:56:

Ik vind de 2e mooier en lijkt me fijner, omdat er geen ribbels in zitten. Velours is ook lekker aan je voeten, lekker warm en echt winters! En je ziet het minder snel als hij wat smoezelig is.Ja, ik kan er zeker meer op knoeien.
Alle reacties Link kopieren
De 2e.



De bovenste doet me te veel denken aan de lappen dekens die mijn vervelende oma maakte, al deed zij het meestal in foeilelijke en vloekende kleuren.
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.
Alle reacties Link kopieren
Het is niet mijn bedoeling om reclame te maken, maar ik heb een tijdje geleden kleden gekocht bij Xcarpets. Prachtige kelims voor een mooie prijs. Ook prima service trouwens.



Terugsturen gaat zonder kosten voor jou.
Alle reacties Link kopieren
IK zou geen van beide nemen, Vindt ze allebei niet mooi
Alle reacties Link kopieren
Het ligt eraan wat de kleur van je vloer is en die van je meubelen. Ik zou voor iets vrolijkers kiezen maar niet te druk.
verba volant, scripta manent.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind die tweede heel mooi! Zou 'm zelf ook wel willen
quote:dubbeltje4 schreef op 04 december 2014 @ 18:04:

Het is niet mijn bedoeling om reclame te maken, maar ik heb een tijdje geleden kleden gekocht bij Xcarpets. Prachtige kelims voor een mooie prijs. Ook prima service trouwens.



Terugsturen gaat zonder kosten voor jou.Ik ga daar eens kijken. Dankjewel!
Alle reacties Link kopieren
Koop een Pers, onverslijtbaar, kan tegen een stootje. Je wil niet weten wat er bij mij allemaal al overheen gegaan is, wijn, koffie, kots van de hond en van een kleinkind, kaarsvet, soep, spaghetti, plasje van een logeerhondje, cola, je ziet er niets van.
verba volant, scripta manent.
Alle reacties Link kopieren
Ik zou voor de eerste kiezen, op lichte gemêleerde kleden zie je veel minder dan op donkere kleden. Heb nu een bijna wit wollen kleed liggen. Je ziet er niets op en omdat het wol is stoot het vuil af. Ik zou overwegen om uit te kijken naar een echt wollen karpet.
leef, geniet en eet!
Alle reacties Link kopieren
quote:Cateautje schreef op 04 december 2014 @ 17:59:

Jouw pagina bestaat niet.

Dat komt omdat er een punt achterstaat die er niet bij hoort.

Als ik uit deze twee zou moeten kiezen zou ik voor de tweede gaan, omdat die me warmer lijkt, en lekkerder om op te lopen/zitten/liggen.
quote:MarianneDavids schreef op 04 december 2014 @ 18:15:

Koop een Pers, onverslijtbaar, kan tegen een stootje. Je wil niet weten wat er bij mij allemaal al overheen gegaan is, wijn, koffie, kots van de hond en van een kleinkind, kaarsvet, soep, spaghetti, plasje van een logeerhondje, cola, je ziet er niets van.Ik vind een pers te sfeerbepalend en dat is niet sfeer die ik wil.
Ik zou geen van beide kiezen, omdat ik ze echt niet mooi vind.

Ik zou voor een effen kleed gaan. Zonder motief en tierlantijntjes.
Alle reacties Link kopieren
quote:Cateautje schreef op 04 december 2014 @ 17:59:

[...]



Jouw pagina bestaat niet. Wat gek, ik bedoel iig hoogpolig tapijt, ook lekker warm aan je voeten

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven