Kunststof krukje met afneembare poten

27-11-2015 14:38 9 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik zoek een kunststof (vierkant) krukje waar je de poten er zo vanaf kunt klikken zeg maar. Beetje á la Hartman kunststof tuinmeubelen.

We hebben er een, maar willen er eentje bij. Maar het ding is al zo oud, dat ik geen idee meer heb waar het vandaan komt.

We gebruiken het soms als laag tafeltje, even een kopje koffie erop, maar vooral als voetenbankje op vakanties. Het is zo'n handig ding omdat het dus lichtgewicht is en je het uit elkaar kunt halen.



Iemand een idee? Heb al veel gezocht, maar kan het nergens vinden...
Alle reacties Link kopieren
Is het niet een voetenbankje van zo'n tuinmeubelserie? Zo klinkt het mij in de oren namelijk.
Alle reacties Link kopieren
Niet wat je vraagt, maar misschien wel handig (ze bestaan in meerdere maten): http://www.bol.com/nl/p/p ... r-grijs/9200000002944928/
Anarchie is leuk, maar je blijft van mijn kaas af
Alle reacties Link kopieren
Denk ik ook, wij hebben zo een bij onze set. Ik zou bij een tuinmeubelbedrijf informeren. Ik weet er wel een die ook in de winter open is.



Zoiets zou ook nog kunnen, deze kun je inklappen:

https://www.gamma.nl/assortiment/voeten ... /p/B461376
Is een opvouwbaar krukje niet iets? Ze zijn er in verschillende kleuren zelfs hout kleur.



Alle reacties Link kopieren
quote:mwcactus schreef op 27 november 2015 @ 14:54:

Is een opvouwbaar krukje niet iets? Ze zijn er in verschillende kleuren zelfs hout kleur.



[afbeelding]Seggik.
Anarchie is leuk, maar je blijft van mijn kaas af
quote:handigmetgeld schreef op 27 november 2015 @ 14:55:

[...]



Seggik. Ik ben te traag, kun je me vergeven?
Alle reacties Link kopieren
Anarchie is leuk, maar je blijft van mijn kaas af
Alle reacties Link kopieren
Nee, die zijn het inderdaad niet. Maar zou eventueel als alternatief kunnen dienen.

Wij hebben nu een wit (nou ja....inmiddels niet meer zo wit...) krukje/bijzettafeltje/voetenbankje geval. En oh, zo handig.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven