Laat je laatste aankoop voor je huis zien!

16-09-2010 13:16 75 berichten
Alle reacties Link kopieren
Gewoon omdat het leuk is

Ik was al een tijdje op zoek naar nieuwe eetkamerstoelen en deze Ingolf stoelen van IKEA zijn het geworden. Ben er helemaal blij mee !!



Ikea matraswig.

(nu even op zolder kijken of we nog een tweepersoonshoeslaken hebben, anders moet ik daar nog achteraan)



Alle reacties Link kopieren
Amerikaanse koelkast van LG, ben er zo blij mee.
Alle reacties Link kopieren
Dit behang voor de nieuwe babykamer

Alle reacties Link kopieren
Mooi plaatje zo Hebbes! Mooie vloer ook!!!
Alle reacties Link kopieren
Super Marielle! Ik ga deze voor mijn dochter kopen

PIP
Alle reacties Link kopieren
Weet ik toch! Heb net je oude Pip topic alweer omhoog gehaald! Moest natuurlijk mijn nieuwe Pip-behang even showen!
Alle reacties Link kopieren
quote:Hebbes schreef op 16 september 2010 @ 13:16:

Gewoon omdat het leuk is

Ik was al een tijdje op zoek naar nieuwe eetkamerstoelen en deze Ingolf stoelen van IKEA zijn het geworden. Ben er helemaal blij mee !!



[afbeelding]Mooi! En wat een mooie tafel heb je!
Alle reacties Link kopieren
Het plaatje van jouw keukentafel met stoelen en vloer en vaasje met rozen en kast is mijn ideale keukentafelplaatje... Maar mijn man wil geen witte tafel. En ook niet van die boerenstoelen. Maar ik vind ze zo mooi, denk dat ik maar eens moet drammen!
Alle reacties Link kopieren
Ik neem trouwens aan dat de keukentafel vroeger een teaktafel was, maar dat je hem zelf wit geschilderd hebt??
Wow, Marielle, wat een superbehang !!!!



Wij hadden simpel wit met ieniemienie rood-geel-blauw-groene verfspatjes.
Alle reacties Link kopieren
mijn laatste aankoop voor het huis is een nieuwe keuken!

word binnenkort geplaatst, dus helaas nog geen foto's

(neem voor gemak maar even aan dat dingen als inbouwstopcontacten etc. niet meetellen....)
Alle reacties Link kopieren
Mijn laatste aankoop was een nieuwe CV ketel. Hij is niet erg fotogeniek en hij kleurt niet echt goed bij mijn oude wasrek dus een plaatje laat ik maar even achterwege...
Alle reacties Link kopieren
@Marielle Oww ja duh nu weet ik het weer. Jij had zo'n mooie slaapkamer laten zien met rood toch?

Het zijn denk de ex zwangerschapshormonen. haha



Die tafel is gemaakt van oud wagonhout en dus gewoon houtkleur maar in de winkel waar we m gekocht hadden konden we m ook wit laten verven en dat hebben we toen gedaan. Eigenlijk is hij te groot een beetje maar ik wil m niet missen.



Thanks voor het compliment. Mijn vriend moet er ook nog een beetje aan wennen maar met drammen is het wel gelukt. hihi.

We zijn nu onze zolder aan het verbouwen (we hebben een jaren 30 huis) en die gaan we ook helemaal wit maken met een houten vloer er in. Ik kan niet wachten tot ik kan decoreren :-)
Alle reacties Link kopieren
quote:tiaraatje schreef op 16 september 2010 @ 13:29:

[...]





Mooi! En wat een mooie tafel heb je!Thanks
Alle reacties Link kopieren
een keuken, een vloer, sanitair, tegels..
Alle reacties Link kopieren
I love jaren '30 huizen!



Wij hebben vorig jaar de keuze gemaakt voor een laminaatvloer... Maar ik heb daar zo'n spijt van. Echt hout ademt zoveel meer sfeer uit. Ook meer onderhoud dat weet ik, maar het is eigenlijk ook zoveel mooier.... Volgende keer beter!



Je bedoelde deze rode slaapkamer



Alle reacties Link kopieren
Kan je ook ergens kabouters kopen die het huishouden voor je doen? Dan wil ik die graag kopen. Das ook een inkoop voor het huis hoor!
Alle reacties Link kopieren
Komt ie hoor







Cum non tum age
Alle reacties Link kopieren
Heb net vorige week mijn teakhouten tafel hoogglans wit geverfd en heb er geweldige witte stoelen bij gekocht. Vond de Ikea stoelen niet strak genoeg.

Heb een soort imitatie Gispen stoelen.

Fijn hoor!



Man houdt ook niet van wit maar die heeft pech
Alle reacties Link kopieren
quote:Marielle1410 schreef op 16 september 2010 @ 13:41:

Kan je ook ergens kabouters kopen die het huishouden voor je doen? Dan wil ik die graag kopen. Das ook een inkoop voor het huis hoor! nou, als dat zou kunnen, die wil ik ook!!
Alle reacties Link kopieren
@ Marielle : Ja die bedoel ik ja ! Zo leuk



Deze vloer lag er in toen we het huis kochten dus dat wel makkelijk. Hij was alleen niet in beste staat dus we hebben m eerst laten schuren en olieen en toen was hij weer als nieuw.

Maar het is wel een boel onderhoud dus daar mag je met een laminiaat vloer weer blij mee zijn.



Ik ben ook gek op jaren 30 woningen. Ik viel vooral voor deze woning omdat er glas en lood in de badkamer zit. Dat vond ik zo geweldig. haha.



Die kabouters wil ik ook wel.

Ik zou nu eigenlijk het huishouden kunnen doen omdat de kinderen op bed liggen maar viva forummen is ook belangrijk
Alle reacties Link kopieren
quote:Neele01 schreef op 16 september 2010 @ 13:43:

Heb net vorige week mijn teakhouten tafel hoogglans wit geverfd en heb er geweldige witte stoelen bij gekocht. Vond de Ikea stoelen niet strak genoeg.

Heb een soort imitatie Gispen stoelen.

Fijn hoor!



Man houdt ook niet van wit maar die heeft pech



Oeh! Ben nu bijna geneigd om onze teakhouten tafel die we al eens bruin geschilderd hebben, NU wit te schilderen....

Mmm, kind op komst, echtscheiding niet handig, hou je in!
Alle reacties Link kopieren
quote:Hebbes schreef op 16 september 2010 @ 13:45:

@ Marielle : Ja die bedoel ik ja ! Zo leuk



Deze vloer lag er in toen we het huis kochten dus dat wel makkelijk. Hij was alleen niet in beste staat dus we hebben m eerst laten schuren en olieen en toen was hij weer als nieuw.

Maar het is wel een boel onderhoud dus daar mag je met een laminiaat vloer weer blij mee zijn.



Ik ben ook gek op jaren 30 woningen. Ik viel vooral voor deze woning omdat er glas en lood in de badkamer zit. Dat vond ik zo geweldig. haha.



Die kabouters wil ik ook wel.

Ik zou nu eigenlijk het huishouden kunnen doen omdat de kinderen op bed liggen maar viva forummen is ook belangrijk Ben jij mij??????? Ach, dan zometeen maar vlug even met de franse slag!
Alle reacties Link kopieren
Is jouw man een gadget man Marielle?

Vriendlief heeft nl onlangs een iPad gekocht en ik heb beloofd dat hij de mooiste tv voor op zolder mag uitkiezen en dat biedt voor mij weer (witte) perspectieven!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven