Laminaat

09-12-2016 13:09 44 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo dames,Ik heb sinds juli dit jaar nieuwe laminaat laten neerleggen.Nu is er iemand langs geweest voor mijn verwarming te maken deze meneer heeft een sleutel laten vallen op mijn laminaat.Nu zit er een deuk in! Ik heb bij het bedrijf een klacht ingediend nog niks gehoord.Ook mijn eigen verzekering gebeld met de schade en mag een Offerte laten opmaken om het te repareren.Dit heb ik gedaan bij het bedrijf dat de vloer heeft neergelegd en ik kreeg een offerte van 221 euro.Voorrij kosten €50 verwijderen en afvoeren €65 herstelwerkzaamheden €75 ik vind dit best veel voor 1 plank.Of bekijk ik het verkeerd? Iemand een idee? Groetjes
Ik zou in eerste instantie dat bedrijf nog eens benaderen vanwege je klacht. Hoe lang is het geleden dat je die klacht neer hebt gelegd? Mijn ervaring is dat je overal zelf achteraan moet met dit soort gevallen. Misschien dat ze het zo wel met je willen regelen. dan zou je zelf de vloer weer los kunnen maken en er een andere plank neerleggen. Maar als het bedrijf van de verwarming aansprakelijk is moeten die natuurlijk de offertje van 221 euro betalen, dus dan hoef jij je daar niet druk over te maken. Ik zou dus gewoon even contact opnemen met het verwarmingsbedrijf.
Erg vervelend allemaal,vraag het aan een handige buurman of kennis/vriend die zijn goud waard in dit geval.

Ikzelf word ook misbruikt door mijn buren haha.
Alle reacties Link kopieren
quote:yamahafzr600r schreef op 09 december 2016 @ 13:21:

Erg vervelend allemaal,vraag het aan een handige buurman of kennis/vriend die zijn goud waard in dit geval.

Ikzelf word ook misbruikt door mijn buren haha.Hihi bedankt voor je reactie! Ik henb helaas niet iemand die dit wil doen.Ze zijn nog met de klacht bezig maar ik vind het voor 1 plank een groot bedrag! €221
Alle reacties Link kopieren
Duur plankje hout, je hebt voor de rest geen reserve pak over? Er is hier aangeraden om sowieso 1 pak laminaat extra te bewaren voor het geval het nodig is, en dan moest het ook recht op bewaard worden.

Zo moeilijk is dat niet een plank vervangen.
Alle reacties Link kopieren
Kan het wel zelf gaan doen maar hoe zit dat dan met de schade?
Ik zou het bedrijf eens vragen hoe ze die plank willen gaan vervangen? Ze hebben er misschien meer werk aan dan jij denkt.
Alle reacties Link kopieren
Ik zelf zou die plank ( indien mogelijk en geen patroon er in zit) verhuizen naar bijvoorbeeld onder de bank, ergens waar het niet zichtbaar is.
Alle reacties Link kopieren
Belangrijkste vraag: waar zit de plank? Als het midden in de kamer is mag de halve kamer qua laminaat er uit. Voordeel is wel dat er niet meer gezaagd hoeft te worden dus de planken gaan gelijk weer terug. Maar laminaat klik je in elkaar en je kan niet in het midden ff een plankje loshalen.
Alle reacties Link kopieren
Oei! In ieder geval aanhouden bij je klacht.. Als ze het niet willen vervangen, op z'n minst vergoeden.. Een handige klusjesman kan die plank vast wel vervangen voor minder geld, of verwisselen met een plank die niet zichtbaar is. Succes!
say what?
Alle reacties Link kopieren
Maar als ik het zelf maak nieuw pak kopen of iets dan krijg ik misschien geen vergoeding? En de plank is in de keuken.Laminaat is 4 maanden oud!
Alle reacties Link kopieren
quote:Mama800 schreef op 09 december 2016 @ 13:49:

Maar als ik het zelf maak nieuw pak kopen of iets dan krijg ik misschien geen vergoeding? En de plank is in de keuken.Laminaat is 4 maanden oud!Het gaatn iet om de locatie in 't huis maar de locatie van de plank ten opzichte van de ruimte. als het de eerste plank is die gelegd is zal letterlijk alles er uit moeten.
Alle reacties Link kopieren
Oh, en je kreeg het toch vergoed van de verzekering? Dus ik zou niet malen om dat geld eigenlijk.
quote:Mama800 schreef op 09 december 2016 @ 13:49:

Maar als ik het zelf maak nieuw pak kopen of iets dan krijg ik misschien geen vergoeding? En de plank is in de keuken.Laminaat is 4 maanden oud!



Die kans is groot dat je dan geen vergoeding krijgt. Overigens is een nieuw pak kopen misschien ook niet slim, omdat dat weer een ander kleurnummer zal hebben.

Ik zou het verhalen op het bedrijf dat de schade heeft veroorzaakt.
Alle reacties Link kopieren
quote:mary57 schreef op 09 december 2016 @ 13:55:

[...]





Die kans is groot dat je dan geen vergoeding krijgt. Overigens is een nieuw pak kopen misschien ook niet slim, omdat dat weer een ander kleurnummer zal hebben.

Ik zou het verhalen op het bedrijf dat de schade heeft veroorzaakt.

Daarom adviseren ze ook een nieuw pak laminaat apart te houden.

Van welk bedrijf was dit en hoe waren de kwaliteitsnormen van dit laminaat ? Eerlijk gezegd, als er een sleutel op het laminaat valt en er zit meteen een gat in, vraag ik mij af of je wel goed kwaliteit laminaat voor in huis heb.
Alle reacties Link kopieren
quote:7102 schreef op 09 december 2016 @ 13:57:

[...]



Daarom adviseren ze ook een nieuw pak laminaat apart te houden.

Van welk bedrijf was dit en hoe waren de kwaliteitsnormen van dit laminaat ? Eerlijk gezegd, als er een sleutel op het laminaat valt en er zit meteen een gat in, vraag ik mij af of je wel goed kwaliteit laminaat voor in huis heb.ja dat vraag ik me ook af! ze hebben verder niks geadviseerd.
Alle reacties Link kopieren
quote:wild-r0se schreef op 09 december 2016 @ 13:53:

Oh, en je kreeg het toch vergoed van de verzekering? Dus ik zou niet malen om dat geld eigenlijk.Ik krijg het idd wel vergoed maar vraag me af of 221 euro niet wat veel is voor 1 plank? Een pak van dit laminaat is 14,95.
Alle reacties Link kopieren
Maar heb ik geen garantie meer dan? Weten jullie dit?
Alle reacties Link kopieren
quote:Mama800 schreef op 09 december 2016 @ 15:18:

Maar heb ik geen garantie meer dan? Weten jullie dit?Garantie op wat?
"De cursus rietdekken is afgelast".

"Riet is ziek"
quote:Mama800 schreef op 09 december 2016 @ 14:59:

[...]



Ik krijg het idd wel vergoed maar vraag me af of 221 euro niet wat veel is voor 1 plank? Een pak van dit laminaat is 14,95.



Krijg een beetje de kreibels van je. Zal vast aan mij liggen maar je hebt een offerte gehad met uitleg van deze kosten.



Ook die vraag mbt garantie. Hoezo zou een beschadiging die ontstaat onder garantie vallen?



Ooit wel eens gehoord dat als je een glas koopt en deze na afrekenen buiten stuk gooit dat de winkel heb dan gratis gaat vervangen?
quote:Mama800 schreef op 09 december 2016 @ 14:59:

[...]



Ik krijg het idd wel vergoed maar vraag me af of 221 euro niet wat veel is voor 1 plank? Een pak van dit laminaat is 14,95.Als de winkel waarbij je dit laminaat gekocht hebt, opgeeft dat vervanging 221 euro kost, zal het niet om 1 plank gaan. Bij zulk goedkoop laminaat breken er vaak stukjes vanaf als je er 1 plank uit wilt halen. Waarschijnlijk voorziet de winkel dat al en rekent daarom meer dan die ene plank.
Alle reacties Link kopieren
quote:Tickel schreef op 09 december 2016 @ 16:21:

[...]



Garantie op wat?Op laminaat... staat bij 25 jaar garantie.
Alle reacties Link kopieren
quote:Fee-de-Goede schreef op 09 december 2016 @ 16:25:

[...]





Krijg een beetje de kreibels van je. Zal vast aan mij liggen maar je hebt een offerte gehad met uitleg van deze kosten.



Ook die vraag mbt garantie. Hoezo zou een beschadiging die ontstaat onder garantie vallen?



Ooit wel eens gehoord dat als je een glas koopt en deze na afrekenen buiten stuk gooit dat de winkel heb dan gratis gaat vervangen?Krijg idd ook jeuk van jou!!! Krab krab.....
quote:wild-r0se schreef op 09 december 2016 @ 13:53:

[...]



Het gaatn iet om de locatie in 't huis maar de locatie van de plank ten opzichte van de ruimte. als het de eerste plank is die gelegd is zal letterlijk alles er uit moeten.Precies Dit! Manuren zijn duurder dan het laminaat. Wij hebben hetzelfde gehad.... alleen was er een kast omgekieperd. Kregen ook honderden euro's vergoed.
Ik zie het probleem niet. Je krijgt het vergoed. Laten maken dus. Zal jou worst wezen wat het kost

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven