Leenbakker bank

02-05-2016 21:12 43 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,



Ik ben student en ga volgende maand uit huis en op mezelf wonen in een mooie studio. Nu ben ik op zoek naar een bank, en kwam ik deze tegen van de Leenbakker voor 200 euro. Ik vroeg me af of iemand ervaring heeft met deze bank of met Leenbakker banken, en of dit een goede deal is voor een student? Of kennen jullie andere plekken waar ik een goedkope, fijne bank kan scoren?

Alvast bedankt voor het meedenken!



http://www.leenbakker.nl/banken-en-stoe ... oCGinw_wcB
Hoelang moet je ongeveer met een bank doen? Leen bakker banken staan nou niet echt goed bekend als je er langer als een jaar mee doet.
Alle reacties Link kopieren
Haal een bank van 100,- euro van marktplaats en ga van de resterende 100,- euro bier drinken. Ben/word je nou student of niet?



Dat je trouwens plaats hebt voor een bank in je studentenkamertje...
Alle reacties Link kopieren
Voor dat geld kun je er best een paar jaar plezier van hebben denk ik. En ik heb de recensies gelezen en die zijn goed.
Sommige fouten zijn te leuk om maar een keer te maken...
Alle reacties Link kopieren
Hoe groot is je kamer wel niet dat je deze bank kwijt kan?



Ik ben begonnen met kringloop meubels, een stuk goedkoper en vaak goede kwaliteit. Of een afdankertje van de familie
I can't control the wind but I can adjust the sail
explore, dream & discover
Voor 200,- mag je blij zijn wanneer je er 2 jaar mee vooruit kunt. Lelijke poten, die zou ik vervangen voor wat anders.
Alle reacties Link kopieren
Ik zou ook voor marktplaats gaan, daar doen mensen vaak hele dure banken voor bijna niks van de hand. Die kwaliteit is vaak veel beter en ze zien er ook gewoon nog netjes uit.
Alle reacties Link kopieren
Misschien is een slaapbank ook een idee? Handig voor als er mensen blijven logeren misschien?

Verder zou ik even gaan proef zitten.
Alle reacties Link kopieren
quote:hiltje schreef op 02 mei 2016 @ 21:17: