Leenbakker bank

02-05-2016 21:12 43 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,



Ik ben student en ga volgende maand uit huis en op mezelf wonen in een mooie studio. Nu ben ik op zoek naar een bank, en kwam ik deze tegen van de Leenbakker voor 200 euro. Ik vroeg me af of iemand ervaring heeft met deze bank of met Leenbakker banken, en of dit een goede deal is voor een student? Of kennen jullie andere plekken waar ik een goedkope, fijne bank kan scoren?

Alvast bedankt voor het meedenken!



http://www.leenbakker.nl/banken-en-stoe ... oCGinw_wcB
Hoelang moet je ongeveer met een bank doen? Leen bakker banken staan nou niet echt goed bekend als je er langer als een jaar mee doet.
Alle reacties Link kopieren
Haal een bank van 100,- euro van marktplaats en ga van de resterende 100,- euro bier drinken. Ben/word je nou student of niet?



Dat je trouwens plaats hebt voor een bank in je studentenkamertje...
Alle reacties Link kopieren
Voor dat geld kun je er best een paar jaar plezier van hebben denk ik. En ik heb de recensies gelezen en die zijn goed.
Sommige fouten zijn te leuk om maar een keer te maken...
Alle reacties Link kopieren
Hoe groot is je kamer wel niet dat je deze bank kwijt kan?



Ik ben begonnen met kringloop meubels, een stuk goedkoper en vaak goede kwaliteit. Of een afdankertje van de familie
I can't control the wind but I can adjust the sail
explore, dream & discover
Voor 200,- mag je blij zijn wanneer je er 2 jaar mee vooruit kunt. Lelijke poten, die zou ik vervangen voor wat anders.
Alle reacties Link kopieren
Ik zou ook voor marktplaats gaan, daar doen mensen vaak hele dure banken voor bijna niks van de hand. Die kwaliteit is vaak veel beter en ze zien er ook gewoon nog netjes uit.
Alle reacties Link kopieren
Misschien is een slaapbank ook een idee? Handig voor als er mensen blijven logeren misschien?

Verder zou ik even gaan proef zitten.
Alle reacties Link kopieren
quote:hiltje schreef op 02 mei 2016 @ 21:17:

Haal een bank van 100,- euro van marktplaats en ga van de resterende 100,- euro bier drinken. Ben/word je nou student of niet?



Dat je trouwens plaats hebt voor een bank in je studentenkamertje...



Voor € 200 heb ik liever een nieuwe, die vlekken maak ik er zelf wel in . En dan moet dat kreng nog drie trappen af en een busje huren en vrienden overhalen om mee te helpen sjouwen, gedoe pffff.

Dat bier is ook zo op...
Sommige fouten zijn te leuk om maar een keer te maken...
Alle reacties Link kopieren
quote:hiltje schreef op 02 mei 2016 @ 21:17:

Haal een bank van 100,- euro van marktplaats en ga van de resterende 100,- euro bier drinken. Ben/word je nou student of niet?



Dat je trouwens plaats hebt voor een bank in je studentenkamertje...Hoezo 100 euro? Marktplaats staat vol met gratis af te halen banken! Hou je 200 euro over om op te zuipen! Inderdaad, je kunt je hele leven nog nieuwe spullen kopen!
Alle reacties Link kopieren
Die bank van de Leen lijkt mij overigens een prima deal! Lees de recensies! Schijnt lekker te zitten. En hij gaat heus wel vier jaar mee.
Alle reacties Link kopieren
Op marktplaats staan er veel gratis banken te 'koop'. Mocht je ooit van kamer willen wisselen, dan is een grote bank niet handig. Kans is groot dat hij niet meer past.
Alle reacties Link kopieren
quote:positivodo schreef op 02 mei 2016 @ 21:19:

Voor 200,- mag je blij zijn wanneer je er 2 jaar mee vooruit kunt. Lelijke poten, die zou ik vervangen voor wat anders.Ik heb de poten van mijn bank helemaal weggelaten. Hoef ik niet onder de bank te stofzuigen en bejaarde poes kan nu weer zelf op de bank klimmen... win win
Sommige fouten zijn te leuk om maar een keer te maken...
Alle reacties Link kopieren
Ik vind 't een hartstikke leuke bank voor dat geld.
Misschien klopt het niet allemaal, maar het is wel waar
Alle reacties Link kopieren
Wow, bedankt voor de snelle reacties! Ik ga niet in een studentenkamer wonen maar in een kleine studio, dus daar ik zeker ruimte voor! En ik wil het ook wel een beetje mooi inrichten

Ik maakte me zorgen dat ik met troep zou eindigen via marktplaats, maar dat valt dus mee? En ik heb geen vervoer (ouders hebben een hele kleine auto)...
quote:Lovely1987 schreef op 02 mei 2016 @ 21:15:

Hoelang moet je ongeveer met een bank doen? Leen bakker banken staan nou niet echt goed bekend als je er langer als een jaar mee doet.

Mwoah. De vorige heeft het hier bijna 9 jaar gered. Tenminste, hij was al een paar jaar oud en toen kregen wij hem. En nu weer een Leen Bakker bank, want ik ben er altijd dik tevreden over.

Wel een stuk duurder dan deze, maar toch.



Voor een studentenstudio vind ik dit een meer dan prima bank. En dat je er dan geen 10 jaar mee doet is prima toch?
Overigens vind ik Marktplaats doorgaans bagger. Heel veel oude meuk die afgeleefd is, of spullen die nog mooi zijn maar zo duur dat ik ze liever nieuw koopt. Wil je de koopjes eruit filteren dan zit je uren en uren achter je pc.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb de slaapbank aberdeen van 550 euro en heb er onwijs veel spijt van....



Die van ikea friheten zit veel fijner en ligt heerlijk. Deze is kut sommige delen zijn knoeihard en zit je op t hout ofzo
Alle reacties Link kopieren
Ik kan niet zeggen hoe die in gebruik is. Ik heb hem wel gezien en de stof is echt heel dun en raar. Leek mij niet echt een stof die mooi blijft. Geloof dat je er ook een andere stof omheen kan doen, maar dan wordt hij wel duurder. Ik heb toen via marktplaats voor 40 euro een Klippan bank van Ikea opgehaald en er voor (volgens mij) 30 euro een nieuwe hoes omheen gekocht.
Alle reacties Link kopieren
Hier leven bakker bank (Aberdeen of zoiets) en echt perfect, gebruiken hem al twee jaar, was 200 euro en zit lekker en blijft stevig en niet doorgezakt. Hij is zelfs beter als onze dure vorige bank dus zou er voor gaan.
Alle reacties Link kopieren
Zit de Klippan bank van Ikea lekker? De rest van de Ikea banken is namelijk een stuk duurder.
Alle reacties Link kopieren
Treurig zeg, student, voor t eerst op kamers en dan godbetere een bank van de Leenbakker. Je zou t uit principe al niet moeten doen.



Je bent toch geen moeder van 2 in een tussenwoning in een jaren 80 wijk van een middelgrote stad, modaal inkomen en miss Etam outfit?
quote:permis schreef op 02 mei 2016 @ 21:36:

Treurig zeg, student, voor t eerst op kamers en dan godbetere een bank van de Leenbakker. Je zou t uit principe al niet moeten doen.



Je bent toch geen moeder van 2 in een tussenwoning in een jaren 80 wijk van een middelgrote stad, modaal inkomen en miss Etam outfit?

Het zijn maar meubels he? Je krijgt er geen leven bij.

Daarbij zijn leenbakker meubels heel handig als je op kamers gaat. Juist .
Alle reacties Link kopieren
quote:Studente__ schreef op 02 mei 2016 @ 21:34:

Zit de Klippan bank van Ikea lekker? De rest van de Ikea banken is namelijk een stuk duurder.Neh, niet echt haha. Ik zat er niet heel vaak op, dus was het prima. Maar nu ik een duurdere bank heb merk ik wel echt verschil.
quote:permis schreef op 02 mei 2016 @ 21:36:

Treurig zeg, student, voor t eerst op kamers en dan godbetere een bank van de Leenbakker. Je zou t uit principe al niet moeten doen.



Je bent toch geen moeder van 2 in een tussenwoning in een jaren 80 wijk van een middelgrote stad, modaal inkomen en miss Etam outfit?



1, huis na 2000, geen tussenwoning, bovenmodaal.



Hij begint hier wat minder lekker te zitten na 3 jaar (voel hout aan de rand). Maar we doen er alles op. Rugleuning blijft stevig.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven