Leuke woonaccessoires gezocht

27-10-2016 11:21 25 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hi :-)



Ik ben net verhuisd van mijn studentenkamer naar een echt huisje!! Eindelijk mijn eigen plekje! Love it!!!



Nou is mijn inrichting nogal kaal en dus ben ik op zoek naar hippe en leuke (en het liefst goedkope ) woonaccessoires. Ik ben een beetje op zoek naar unieke items die niet iedereen al in huis heeft.



Hebben jullie nog tips voor me?



xxx Sanne
Enjoy the little Things
Alle reacties Link kopieren
Uniek EN betaalbaar, lastige combinatie

heb je al kringloopwinkels geprobeerd? Marktplaats kan ook. Etsy

Kunstacademie bij jou in de buurt??
Kringloopwinkel en zelf opknappen. Je krijgt er de leukste inrichtingen van. De mijne is zo tot stand gekomen. Pinterest is daarvoor een enorme inspiratiebron.
Alle reacties Link kopieren
Goede tips, bedankt. Ik ga zeker even bij de kringloopwinkel kijken hier in de stad.
Enjoy the little Things
Alle reacties Link kopieren
Kwantum! Die hebben tegenwoordig zulke leuke (betaalbare) dingen. Bijna hetzelfde als de spullen van Woonexpress maar dan goedkoper
Alle reacties Link kopieren
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 10-11-2016 16:01
Reden: spam
% gewijzigd
Geen perzik te zien is een steen voor vier
Kwantum heeft veel leuks inderdaad! En bij goed zoeken de Leenbakker.



En hier een topic wat je alvast niet hoeft te kopen.

Sandra1905 in 'Vreemde decoratievoorwerpen'
Als je toch op pinterest zit: ga eens kijken naar Ikea-hacks. Herken je die 13-in-een-dozijn meubels van Ikea opeens niet meer terug!



Wat bij mij thuis ook werkt: combinaties uit verschillende winkels. Kaarsenplateau van Xenos, Ikea-kaarsen erop, waxinelichthoudertjes van de Hema... Dat idee.



Wat ik trouwens indertijd heb gedaan: met de seizoenen mee wat kopen. Wat kaarsen en een plateautje in de herfst, lampjes en versiering met kerst, in het nieuwe jaar wat planten en een paar nieuwe kaarsen/waxinelichthoudertjes...



Laatste optie is om op pinterest te zoeken naar DIY projectjes voor oud glas/lege potjes/flesjes. Ik heb bijvoorbeeld ook een poos lege flesjes in m'n vensterbank gehad, waar ik dan regelmatig verse bloemen in zette. (Wel met water natuurlijk)
O, en Aliexpress! Zowel voor muurstickers oid als voor DIY spullen.
Alle reacties Link kopieren
quote:Ik ben een beetje op zoek naar unieke items die niet iedereen al in huis heeft....en dan lees ik hier Kwantum. Ik denk dat je het juist moet hebben van de kleinere winkeltjes. Wat is je smaak? Modern/landelijk/klassiek/minimalistisch?
Alle reacties Link kopieren
Je kan eens op Westwing kijken, maar de prijzen lopen daar wel heel erg uiteen.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb veel dingen bij mijn oma vandaan. BV een grote, tinnen plantenpot die mijn opa vroeger op school heeft gemaakt met een mooie plant erin. Ik heb maar 1 plant in de woonkamer maar dat is wel een eyecatcher. Ook een kristallen karaf met glaasjes erom heen. En een mooi schilderij met een nog mooiere lijst die ook altijd bij mijn opa en oma hing. Zie j nergens anders.
Alle reacties Link kopieren
Bedankt voor al jullie tips! Ik ben wel groot fan van een landelijke stijl. En ik hou er ook wel van om wat natuurlijke materialen te gebruiken. Ik heb bijvoorbeeld een mooie lichte eiken houten vloer...
Enjoy the little Things
H&M en Zara hebben ook een leuke home lijn, en Sissyboy heeft leuke dingen. Ik mix het inderdaad ook met kringloopspul zoals hierboven gezegd wordt!
Alle reacties Link kopieren
quote:Sanne-1986 schreef op 27 oktober 2016 @ 11:59:

Bedankt voor al jullie tips! Ik ben wel groot fan van een landelijke stijl. En ik hou er ook wel van om wat natuurlijke materialen te gebruiken. Ik heb bijvoorbeeld een mooie lichte eiken houten vloer...Dan vind je Huis en Haard misschien wel leuk. Is niet echt goedkoop, maar er zitten wel hele leuke, unieke spullen tussen.
Als je naar een kringloop gaat zou ik naar een kringloop gaan in een boerendorp ofzo en niet in een grote stad. In de boerendorpjes gooien oude mensen mooi, antiek en vintage spul gewoon weg. Groot verschil of je de kringloop in een stad bezoekt of in een boerendorp
Gewoon Marktplaats. Heerlijk foto's kijken. Inspiratie via Pinterest. Leuk hoor!
tvp
Alle reacties Link kopieren
Zelf maken. Hip, uniek en betaalbaar.
Alle reacties Link kopieren
quote:Mevrouw75 schreef op 27 oktober 2016 @ 13:33:

Zelf maken. Hip, uniek en betaalbaar.als ik dat zou doen, was het inderdaad Hip, Uniek, Betaalbaar en... foeilelijk en binnen 2 dagen stuk
Alle reacties Link kopieren
Kringloopwinkel inderdaad, zoals al genoemd is. En rommelmarktjes.

En Action, daar hebben ze vaak goedkope, leuke frutsels.



Nu, in de herfst, liggen er trouwens buiten gratis decoratiedingetjes voor het oprapen :-)
Alle reacties Link kopieren
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 10-11-2016 16:02
Reden: spam
% gewijzigd
Enjoy the little Things
Alle reacties Link kopieren
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 10-11-2016 16:02
Reden: spam
% gewijzigd
Geen perzik te zien is een steen voor vier
Alle reacties Link kopieren
Juniqe.nl ik heb ze op facebook en ik zie vaak leuke dingen voorbij komen.
Alle reacties Link kopieren
Zag laatst een leuke een actie op fb van deze site www.style4home.nl. Sommige merken goedkoper dan op andere sites. :sun:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven