Leuke woonaccessoires gezocht

27-10-2016 11:21 25 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hi :-)



Ik ben net verhuisd van mijn studentenkamer naar een echt huisje!! Eindelijk mijn eigen plekje! Love it!!!



Nou is mijn inrichting nogal kaal en dus ben ik op zoek naar hippe en leuke (en het liefst goedkope ) woonaccessoires. Ik ben een beetje op zoek naar unieke items die niet iedereen al in huis heeft.



Hebben jullie nog tips voor me?



xxx Sanne
Enjoy the little Things
Alle reacties Link kopieren
Uniek EN betaalbaar, lastige combinatie

heb je al kringloopwinkels geprobeerd? Marktplaats kan ook. Etsy

Kunstacademie bij jou in de buurt??
Kringloopwinkel en zelf opknappen. Je krijgt er de leukste inrichtingen van. De mijne is zo tot stand gekomen. Pinterest is daarvoor een enorme inspiratiebron.
Alle reacties Link kopieren
Goede tips, bedankt. Ik ga zeker even bij de kringloopwinkel kijken hier in de stad.
Enjoy the little Things
Alle reacties Link kopieren
Kwantum! Die hebben tegenwoordig zulke leuke (betaalbare) dingen. Bijna hetzelfde als de spullen van Woonexpress maar dan goedkoper
Alle reacties Link kopieren
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 10-11-2016 16:01
Reden: spam
% gewijzigd
Geen perzik te zien is een steen voor vier
Kwantum heeft veel leuks inderdaad! En bij goed zoeken de Leenbakker.



En hier een topic wat je alvast niet hoeft te kopen.

Sandra1905 in 'Vreemde decoratievoorwerpen'
Als je toch op pinterest zit: ga eens kijken naar Ikea-hacks. Herken je die 13-in-een-dozijn meubels van Ikea opeens niet meer terug!



Wat bij mij thuis ook werkt: combinaties uit verschillende winkels. Kaarsenplateau van Xenos, Ikea-kaarsen erop, waxinelichthoudertjes van de Hema... Dat idee.



Wat ik trouwens indertijd heb gedaan: met de seizoenen mee wat kopen. Wat kaarsen en een plateautje in de herfst, lampjes en versiering met kerst, in het nieuwe jaar wat planten en een paar nieuwe kaarsen/waxinelichthoudertjes...