lightinthebox betrouwbaar?

01-11-2012 00:22 14 berichten
Alle reacties Link kopieren
Heeft iemand ervaring met bestellen bij de webshop lightinthebox?



(Dit is geen spam, ik overweeg wat te bestellen maar ik had nog niet eerder van deze site gehoord en weet niet of ze betrouwbaar zijn)



Alvast bedankt!
Alle reacties Link kopieren
Ik stond laatst ook op het punt om iets te bestellen, maar omdat de goederen van ver moeten komen en ze dus via de douane moeten heb ik er vanaf gezien. Als je pech hebt komen er heel veel kosten bij en die zijn vooraf niet bekend...



Als het minder dan 21euro kost zijn er geloof ik geen bijkomende kosten.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb bij deze site iets besteld onder de 21.- euro, duurde even maar is binnengekomen. Het moet nl. uit China komen. Netjes verpakt en juiste artikelen.
Ik heb onlangs iets besteld rond de 40 euro. Geen douanekosten gezien en het was binnen twee dagen in huis. Volgens mij hebben ze nl ook magazijnen in Europa en Nederland.
Ik heb gisteren wat besteld. Ben benieuwd wanneer het aankOmt.
Alle reacties Link kopieren
Laatst ook wat besteld,

Netjes aangekomen...
Alle reacties Link kopieren
Hier ging het ook prima. Kreeg inderdaad wel later nog een brief van de douane dat ik invoerrechten moest betalen. Maar ging maar om een paar euro.
Heb trouwbedankjes besteld, die gegraveerd moesten worden, had ze binnen 5 dagen in huis. Die dingen kostten 48 euro, verzendkosten waren 25 euro, en een maand later kreeg ik nog een FedEx nota (invoerrechten en BTW) van 12 euro.

(Dat had ik al verwacht). Ben erg tevreden, het ziet er geweldig mooi uit, en niet duur.
Ik ben er ook erg tevreden over. Vorig jaar aardig wat besteld want er zaten echt leuke dingen bij om kado te geven voor de kerst en sint!
Alle reacties Link kopieren
Ik heb pas (als test) een receptieboek + pen en een sieradenset besteld. Het kwam binnen 2 weken aan en was precies zoals verwacht. Heel mooi en niet duur. Ik heb nu de stap gewaagd om mijn trouwjurk daar te bestellen met bolero. Verder ook nog doosjes voor bedankjes besteld. Ben benieuwd wanneer het binnenkomt. De rekening van de douane was iets van ¤7,-
Als ik mijn trouwjurk niet al min of meer uitgezocht zou hebben (maar bstel pas in maart/april 2013, dus misschien hebben ze hem dan niet meer...) dan zou ik ook voor LITB gaan. Mooie jurken hebben ze daar. En op FB posten klanten vaak foto's hoe de jurken er dus in het echt uitzien, dat valt me niks tegen!
Alle reacties Link kopieren
Bedankt voor jullie reacties! Ik kon via google wel een aantal reacties vinden van mensen die niet op de hoogte waren van de extra kosten voor invoerrechten, maar dat weet ik en daar hou ik nu dus rekening mee. Ik wil een jurk bestellen, omdat ik een afwijkende maat heb en standaard jurken jammer genoeg vaak niet passen. Denk dat ik het toch maar ga proberen. Ik hou jullie op de hoogte!
Alle reacties Link kopieren
-
moderatorviva wijzigde dit bericht op 08-05-2014 12:02
Reden: Verwijderd ivm spam
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Hey!



Ben van plan ook te bestellen bij lightinthebox maar de slechte reactie's schrikken me altijd af :s maar ben verliefd op een paar schoenen die je hier nooit zou vinden. Ik zou ze graag eens als test bestellen dan, ze zijn niet al te duur. Maar heb een vraagje: hoe betalen jullie? Wat is de beste manier?



Dankje alvast ^^

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven