Maandag na 12 uur: hoe lang wachten?

06-07-2015 13:01 7 berichten
Ik had een oproepje op Werkspot geplaatst omdat we de verwarming willen laten vervangen. Kreeg ik een reactie van een werkmannetje die maandag na 12 uur kon komen kijken. Ben ik mee akkoord gegaan. En ik kan me opzich ook wel voorstellen dat je het niet 100% accuraat kunt inplannen, maar ik zit nu dus een uur te wachten en sla mezelf nu voor mijn kop dat ik geen specifieke tijd heb afgesproken.



Hoe lang zouden jullie wachten als iemand tegen je zegt dat ie na 12 uur zal komen? Ja, ik had het beter moeten afspreken, weer een leerpuntje voor de volgende keer.
Na 12 uur. Dus dat is in de middag ergens. Ik denk tussen 12 en 17 ongeveer.
Alle reacties Link kopieren
Na 12 uur is een breed begrip, dat kan dus zomaar tot 5 uur vanmiddag duren
Never look down on anybody, unless you're helping them Up.
Alle reacties Link kopieren
Tegenwoordig is dat bijna overal zo, ook bij erkende bedrijven i.p.v. klussers. Tussen 08.00 en 12.00 of tussen 12.00 en 18.00 is geen uitzondering. Tot nu toe ben ik wel altijd gebeld, of ge-SMS'st door de monteur als hij onderweg was. Toevallig dit jaar al een paar keer meegemaakt, monteur van Bosch, iemand van Eneco die een slimme meter kwam aanleggen en iemand van Evides die de watermeter kwam verplaatsen, van alle drie vooraf berichtje gekregen.
verba volant, scripta manent.
Dat is wel netjes dan



Ik ben het niet zo gewend van Werkspot, tot nu toe geven ze gewoon een tijd aan, eigenlijk. Maar dan wacht ik het maar gewoon nog even af. Ga ik ondertussen wel opruimen ofzo
Alle reacties Link kopieren
Ik zit ook al te wachten, gordijnenmeter komt hier ook 'na 12 uur'' . Durf niet eens meer te stofzuigen in dit soort gevallen want dan hoor ik de bel niet. Dan maar forummen, vervelend
Alle reacties Link kopieren
Dat soort lui maken toch nooit een afspraak op de minuut altijd minimaal een tijdspanne van 2 uur.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven