Mannetje in huis

28-08-2015 12:31 58 berichten
Alle reacties Link kopieren
As we speak is er een mannetje bezig een nieuwe cv-ketel te installeren. Hij is al vanaf 8 uur bezig. Heb het deel van het huis al gepoetst waar hij niet bezig is, maar weet nu echt niet meer wat te doen, verveel me dood. Ik kan de deur niet uit omdat de deur wagenwijd openstaat omdat hij steeds in en uit loopt om dingen te halen...dan maar op de ipad een beetje wilfen, maar dat gaat ook zo vervelen. Alle kranten heb ik al uit...kennen jullie dat landerige "Er is een mannetje in huis-gevoel"?
't Is al met al een heel gedoe
Alle reacties Link kopieren
Heb je hem al koffie aangeboden?
Alle reacties Link kopieren
Ja, twee keer, maar hij hoeft niet!
't Is al met al een heel gedoe
Is het een blauw mannetje? Salsaparilla zoeken en aanbieden!
Alle reacties Link kopieren
Hij wilde ook niks anders drinken trouwens.
't Is al met al een heel gedoe
Alle reacties Link kopieren
Ja en ga een praatje maken misschien steek je er nog wat van op!
Ik geloof niet in kabouters.
quote:Pingu schreef op 28 augustus 2015 @ 12:33:

Hij wilde ook niks anders drinken trouwens.Salsaparilla eet je
Als hij kleiner dan 1.05 is, kan je er gewoon overheen stappen hoor.
Mannetje...... als hij zo klein is kan hij er wel bij dan?. Of bedoel je gewoon een monteur?.
Alle reacties Link kopieren
Vreselijk vind ik dat.

Ik kan dan niet rustig op m'n kont zitten, maar moet dan ook echt bezig zijn totdat de klussers weggaan.

Als hij nog lang werk heeft een broodje voor hem maken met een snack ofzo?



Succes, ik ben altijd blij als ze klaar zijn, hoe gezellig ze ook mogen zijn
De was doen, ramen lappen, strijken, de afwas, plantjes water geven, genoeg leuke dingen te bedenken. Veel plezier!
Alle reacties Link kopieren
Mannetje is toch het gangbare woord voor monteur? :-) ja, ik zal ook blij zijn als ie klaar is. Ik moet de badkamer nog doen, maar daar is hij juist bezig. Ik voel me echt heel nutteloos nu. Niet dat mijn leven uit poetsen bestaat hoor, ik heb een baan, maar ben vandaag vrij...
't Is al met al een heel gedoe
Alle reacties Link kopieren
Niets aanbieden tot je de rekening hebt, koffiepauze wordt gewoon doorberekend in arbeidsuren.
verba volant, scripta manent.
Alle reacties Link kopieren
Praatje maken is lastig, het is een Pool, gewoon in dienst bij het installatiebedrijf hoor, dus niks zwarts...
't Is al met al een heel gedoe
Alle reacties Link kopieren
Vreselijk inderdaad. Geen tips verder. Ik zit altijd gewoon tv te kijken, lezen of op de ipad. Je kunt weinig anders.
Alle reacties Link kopieren
Forummen, spelletje op je computer/ipad, even snel een boodschap doen, ongegeneerd de tv aanzetten, ik doe het allemaal hoor, als ik een mannetje heb. Die mannetjes zijn wel wat gewend volgens mij.
...
Alle reacties Link kopieren
Ik zie het probleem niet. Ik doe de dingen die ik wil doen in huis en vervolgens ga ik rustig een boek zitten lezen, TV kijken, iets op de computer doen of wat dan ook als er een monteur in huis is. Laat hem dan altijd even weten dat ik in de huiskamer zit en dat hij zich kan melden als hij vragen heeft of klaar is. En verder ga ik gewoon mijn eigen gang.
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!
quote:Pingu schreef op 28 augustus 2015 @ 12:47:

Praatje maken is lastig, het is een Pool, gewoon in dienst bij het installatiebedrijf hoor, dus niks zwarts...Probeer het eens in smurfs
Forummen...zoals je nu doet.
Trouwens Pingu, even heeeeeelemaal offtopic. Hoe is het met de cavia/cavia's gegaan?



Edit; ik heb al op jouw andere topic gereageerd.
Alle reacties Link kopieren
quote:Pingu schreef op 28 augustus 2015 @ 12:47:

Praatje maken is lastig, het is een Pool, gewoon in dienst bij het installatiebedrijf hoor, dus niks zwarts...Slecht van zo'n installatiebedrijf dat ze iemand naar klanten sturen die nauwelijks Nederlands spreekt. Die kan dan toch niet behoorlijk met de klanten communiceren?
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!
Alle reacties Link kopieren
Ga je het eten voor vanavond alvast maken, hoef je het alleen op te warmen.



Of als je een gezin hebt, een lekkere taart/cake/koekjes of wat dan ook maken voor het weekend.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Alle reacties Link kopieren
Wat MV zegt zou ik ook doen denk ik. En verder zou ik met boek,tablet etc me wel kunnen vermaken.
Zie het positieve ervan in. Je huis heeft nog nooit zo geblonken als vandaag.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven