Metallic muurverf

24-03-2015 12:37 9 berichten
Alle reacties Link kopieren
We hebben laatst metallic muurverf gekocht. Nu heb ik begrepen dat dat best wel lastig is om aan te brengen. Als je dit niet op de juiste manier doet, ga je heel duidelijk zien hoe je hebt geverfd :S Wie o wie heeft tips voor het aanbrengen van deze verf?



Als je metallic muurverf op de muren hebt, wil je dan alsjeblieft een foto posten en aangeven of je dit weer wel/niet zou doen. Heel veel dank alvast!
Alle reacties Link kopieren
wij hebben het op de slaapkamers, de gang, de keuken en de woonkamer. Geen problemen met verven gehad hoor.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb één goud metallic muur. Als de muur niet perfect (maar dan ook Helemaal Perfect) glad gestuuct is moet je er niet aan beginnen. Je ziet élke oneffenheid of veeg in het stucwerk, hoe klein en oppervlakkig ook. Ik zou het niet snel nog een keer doen. Het is in de slaapkamer en er staat een hele grote (witte hoogglans) kast voor die muur, dus je ziet uiteindelijk maar een klein stukje. En toch erger ik me aan die plekjes. Het was trouwens nieuw stucwerk, waar de verf op ging.

Voor het verven zelf hebben we op internet tips gezocht, die hadden te maken met verticaal/horizontaal werken maar ik weet dat niet meer precies. De verf zit er op zich strak op, je ziet geen vegen van het verven. Alleen van de oneffenheden.
.
Alle reacties Link kopieren
Hier een zilveren, gestucte muur. Erg gaaf en na 7 jaar nog steeds blij mee.

Verven was niet lastig, 2 laagjes en dat was het.
"Laat varen alle hoop, gij die hier binnentreedt"
Alle reacties Link kopieren
Foto's zijn welkom! Als je deze niet viva openbaar wil posten (vanwege privacy bijvoorbeeld), wil je dan een private message met een foto naar me toezenden? Ik zou er erg mee geholpen zijn! Ik twijfel nu namelijk enorm of ik het wel/niet moet verven ...
Alle reacties Link kopieren
Volgens mij kun je geen fotos meesturen met een pm?

Ik ga ze hier niet neerzetten, niet zozeer vanwege privacy (zoveel mensen kennen mijn slaapkamer niet) maar ik vind het teveel werk om ze eerst ergens te moeten uploaden. Als je een anoniem mailadres hebt dat je hier neer kan zetten wil ik wel kijken of ik je direct een foto kan mailen.
.
Alle reacties Link kopieren
Volgens mij is het een crime om daar weer overheen te verven als je het zat bent.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
quote:Nouschi schreef op 24 maart 2015 @ 13:25:

Volgens mij is het een crime om daar weer overheen te verven als je het zat bent.Lijkt me geen probleem. Gewoon een goed dekkende verf gebruiken, zoals altijd als je over een gekleurde muur heen gaat. De muur voelt niet anders dan dan bij gewone verf.
.
Alle reacties Link kopieren
quote:impala schreef op 24 maart 2015 @ 13:38:

[...]



Lijkt me geen probleem. Gewoon een goed dekkende verf gebruiken, zoals altijd als je over een gekleurde muur heen gaat. De muur voelt niet anders dan dan bij gewone verf.Ah oké, valt mee dus. Lees op internet goed met ammoniak schoonmaken en dispersieverf opbrengen.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven