Meurende Hondeneigenaars

30-04-2016 18:18 207 berichten
Alle reacties Link kopieren
Alle honden stinken als de baasjes er niets tegen doen, ook hondeneigenaren weten dit.

Altijd al een hekel gehad aan mensen die zeggen: nee hoor, mijn hond stinkt niet.

Vervolgens kom je op bezoek en zodra je binnen bent ruikt je dat beest. En dan nog maar hopen dat hij in elk geval niet op je schoot gaat zitten, je handen likt, je kruis ruikt, zijn kwijl niet aan je broek afgeeft, etc.

U begrijpt, ik ben geen liefhebber.

Mensen met honden thuis meuren ook vaak.

Totaal aantal stemmen: 124

Eens (47%)
Oneens (53%)
Oudgediende
Alle reacties Link kopieren
Uhm ja en?



Mijden als de pest dan maar raad ik je aan



Overigens ben ik van mening dat als je met die instelling gaat altijd wel wat ruikt. Ooit wel eens in een varkensstal geweest lol?
Alle reacties Link kopieren
Mijn hond stinkt vaak ook. Ik ruik dat en vind dat heel vervelend. Ze is oud en heeft een huidziekte. Pobeer het met geurkaarsjes enzo te maskeren.

Maar verder is ze erg lief, springt gelukkig niet op je schoot en ligt lekker de hele dag in haar mand te meuren.

En nee, ik stink niet. Dat vind ik dan ook echt een idiote aanname.
There is no footprint too small to leave an imprint on this world!
Alle reacties Link kopieren
En nu?
Shit. Ik dacht dat het Willem was.
quote:Star schreef op 30 april 2016 @ 18:23:

Shit. Ik dacht dat het Willem was.Die is bezig met zijn dagelijkse stofzuig beurt.
Goh. Poging tot reltopic?
Stinkende honden vind ik geen probleem, hondeigenaren die naar hond stinken vind ik erg vervelend. Meestal ga ik ze uit de weg, jammer, want meestal zijn het wel heel leuke mensen. Maar die stank, bah.
Alle reacties Link kopieren
Mijn hond ruikt heerlijk, een warme hondenlucht. Misschien dat anderen vinden dat hij stinkt maar ik vind het een fijne geur.
Alle reacties Link kopieren
Oké, bedankt voor de info.



Ik heb 2 honden, meestal ruik ik ze zelf niet. Mensen die zich eraan storen mogen wegblijven.
Alle reacties Link kopieren
Mensen die meuren, meuren overal.
You can breathe, you can blink, you can cry. Hell, you’re all gonna be doing that.
mijn hond ruikt juist heel lekker



vind ik dan............ misschien dat anderen vinden dat hij stinkt haha
Alle reacties Link kopieren
Waarvan akte. Fijn voor je dat je zo'n genuanceerde mening hebt over honden en hun eigenaren
quote:Star schreef op 30 april 2016 @ 18:23:

Shit. Ik dacht dat het Willem was.Haha. Ik dacht dat ook.
Alle reacties Link kopieren
Mijn hond ruikt naar versgebakken broodjes



Mensen die niet van honden en dieren houden, dáár komt pas een vieze walm van af. Dat soort types moet je echt vermijden als de pest!
Alle reacties Link kopieren
Ik vind mijn hond ideaal om mensen zoals jij buiten de deur te houden.



Maar goed, aangezien dit ongeveer je enige forumactiviteit ooit is, neem ik aan dat je hoopte op een relletje. Je kan ook een leven nemen?
Alle reacties Link kopieren
Ja nou en? Katten stinken vaak ook vind ik, maar ik heb geen katten. Fretten meuren ook.

Je zult honden best ruiken, maar ik ruik ze vaak niet. Komt waarschijnlijk omdat ik honden gewend ben.
Alle reacties Link kopieren
Wereldnieuws dus, iemand die niet van honden houd.
Kattebakken stinken katten toch niet?
Heerlijk die meur van mijn hond. Vanmiddag gezwommen, gelopen in het bos en hij ligt nu lekker naast me op de bank te stinken. Af en toe krijg ik een lief lachje of een poging tot een ferme lik. Blij dat ik me niet druk hoef te maken over dit soort onbelangrijke dingen.
Beetje een onduidelijke OP wel. In de titel stinken de eigenaars, en in de bijbehorende post stinkt hun huis. Wat wil je nou eigenlijk.
Alle reacties Link kopieren
Gisteren een vriendin op bezoek die thuis een meurende oude hond heeft, nou zij stonk dus echt onwijs naar dat beest. Niet echt prettig.
quote:miekemv schreef op 30 april 2016 @ 18:31:

[...]





Haha. Ik dacht dat ook.En ik.
Mijn honden gaan tenminste eens per maand in bad en ik was hun dekentjes iedere week.

Ik vind het in huizen met honden ook vaak nogal honds ruiken en wil dat bij mij thuis niet.



Maar ik zit verder niet met andermans hondenlucht hoor.
Alle reacties Link kopieren
En mijn ex-schoonmoeder heeft ook z'on exemplaar. Dat heeft niets met niet van dieren houden te maken, als mijn man meurt vind ik dat ook niet prettig.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven