Mijn onderbuurman schreeuwt als een aap

19-05-2015 20:28 28 berichten
Alle reacties Link kopieren
Even mijn ergenis kwijt.

Onderbuurman zit sinds half februari al werkloos thuis.Het is hier supergehorig, zelfs niezen hoor je goed

Op zich niet erg, maar heb met hem al een jarenlange discussie over zijn geschreeuw tot 3 uur 'nachts.

Hij leeft al jaren als een kluizenaar verder

Uiteindelijk melding gemaakt bij woningbouw en toen werd het stiller.

Nu hoor ik hem alweer 2 uur schreeuwen, het is net alsof ik boven een apekooi woon
Alle reacties Link kopieren
Ga een tros bananen langs brengen.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Tegen wie of wat schreeuwt hij dan?
Nou apengeschreeuw is ook wel erg vervelend. Als het nou geloei als een koe was of gebrul als een leeuw, dat zou nog te verteren zijn. Maar geschreeuw als een aap. Bah.
Als het te erg wordt politie bellen
Alle reacties Link kopieren
Ligt je buurman niet onderaan de trap met een gebroken pols ofzo?
Alle reacties Link kopieren
quote:vitamined schreef op 19 mei 2015 @ 20:33:

Tegen wie of wat schreeuwt hij dan?tegen zijn computer
Alle reacties Link kopieren
quote:nessemeisje schreef op 19 mei 2015 @ 20:36:

Ligt je buurman niet onderaan de trap met een gebroken pols ofzo?Nee, zoveel lawaai maakt hij zo vaak.
Alle reacties Link kopieren
Helaas herkenbaar... Bij ons hebben alle acties uiteindelijk niets opgeleverd en wij zijn mede daarom verhuisd! Als ik het over zou doen, zou ik niet te lang afwachtend doen, maar veel eerder harde actie (lees woningbouw stalken en politie bellen) ondernomen hebben. Heel veel succes!
Alle reacties Link kopieren
Bel je toch de politie?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Is het een uiting van frustratie om een bijvoorbeeld verloren spelletje, of denk je dat hij psychisch niet helemaal in orde is? Maak melding bij de woningbouw en ook bij hem zelf, dat als hij na 22 uur schreeuwt, je de politie belt.
Alle reacties Link kopieren
quote:brownie84 schreef op 19 mei 2015 @ 20:46:

Helaas herkenbaar... Bij ons hebben alle acties uiteindelijk niets opgeleverd en wij zijn mede daarom verhuisd! Als ik het over zou doen, zou ik niet te lang afwachtend doen, maar veel eerder harde actie (lees woningbouw stalken en politie bellen) ondernomen hebben. Heel veel succes!



Als de politie eraan komt is hij natuurlijk weer rustig.

Woningbouw staat op het zeer comfortabele standpunt, dat zolang andere bewoners niet klagen, ze geen bewijs hebben van overlast.Maar als je erboven woont heb je natuurlijk verreweg het meeste last!En ik ben de enige die erboven woont:(
Alle reacties Link kopieren
Hier ook herkenbaar. Mijn buurman zette regelmatig het hele portiek op stelten, schreeuwen, tegen de kachel schoppen, gooien met spullen. Aantal keer naar hem toe gestapt, evenals de andere buren en bij de woningstichting gemeld, politie ingeschakeld. Later bleek dat hij psychisch ziek was. Na z'n opname gaat het gelukkig beter.
Ik lees dat je er melding van hebt gemaakt. Maar heb je wel eens met hem gepraat?
Mijn bovenbuurman doet dit ook. Hij is psychisch niet in orde en heeft een leger hulpverleners. Momenteel brult hij niet maar doet hij iets met de kachel. Ofzo. Ik probeer het niet te horen en dat lukt best aardig. Sterkte!
Alle reacties Link kopieren
quote:MonteCara schreef op 19 mei 2015 @ 20:56:

Ik lees dat je er melding van hebt gemaakt. Maar heb je wel eens met hem gepraat?Al zo vaak helaas....maar hij snapt met zijn domme kop niet dat het hier hartstikke gehorig is.Hij vind dat zijn lawaai best meevalt
quote:miedo schreef op 19 mei 2015 @ 21:02:

[...]





Al zo vaak helaas....maar hij snapt met zijn domme kop niet dat het hier hartstikke gehorig is.Hij vind dat zijn lawaai best meevalt



Oke, ja ik las het nu in je OP, sorry.

Dan de politie bellen of je woningbouwvereniging.



Vervelend hoor!
Alle reacties Link kopieren
Het was ook onze onderbuurman en wij waren ook degene die er het meeste last van hadden. Kan je het niet opnemen met je telefoon? Dat heb ik wel eens gedaan en die naar de woningbouw sturen/bespreken. Dan kunnen ze niet meer ontkennen.
quote:brownie84 schreef op 19 mei 2015 @ 21:09:

Het was ook onze onderbuurman en wij waren ook degene die er het meeste last van hadden. Kan je het niet opnemen met je telefoon? Dat heb ik wel eens gedaan en die naar de woningbouw sturen/bespreken. Dan kunnen ze niet meer ontkennen.Dat wilde ik ook adviseren: opnemen/filmen en elk filmpje direct sturen. 1 telefonische klacht kunnen ze snel afdoen met 'valt wel mee', maar als keer op keer bewijs mailt dan moeten ze er wel iets mee.
Alle reacties Link kopieren
Als hij niet lekker is kan hij er ook niks aan doen........klinkt alsof een gedwongen opname de beste oplossing is...
Moi
Aap..... sporter?

Computer..... webcam?



quote:LittleLilly schreef op 19 mei 2015 @ 21:52:

Als hij niet lekker is kan hij er ook niks aan doen........klinkt alsof een gedwongen opname de beste oplossing is... Wow .
Alle reacties Link kopieren
quote:Feeksje1977 schreef op 20 mei 2015 @ 20:31:

[...]





Wow .Nee hoor, meneer heeft gewoon geen zin om rekening met mij te houden.Het is een idioot, maar niet zo erg dat hij in een instelling thuishoort.Maar hij is op te halen hoor, iemand nog interesse in een onderbuurman die avonds de boel bij elkaar schreeuwt?*sarc*
Alle reacties Link kopieren
1 keer is genoeg
quote:Feeksje1977 schreef op 20 mei 2015 @ 20:31:

[...]





Wow .

Ah ja joh. Dat regel je ook zo toch?



Even melden dat je buurman schreeuwt tegen de computer en de mannen in witte jassen staan in rijen van 3 voor de deur om hem af te voeren.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven