Moederdag, wat geef jij?

02-05-2016 19:11 70 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wat geef jij aan je moeder op moederdag?



To trapt af, heb vandaag bij de action van gils bodylotion en deo gekocht. Wellicht doe ik er nog een bloemetje of een vlaai bij namens de kinderen.
•°: Don't be the same, be better!
Een kleine compacte rugzak, had ze het vorige week ineens over, dus pfff gelukkig inspiratie nu.
Saunabon mijn moeder, bloemetje schoonmoeder
Moederdag is voor mij zelf gemaakte cadeaus als de kinderen klein zijn. Zo denkt mijn moeder er gelukkig ook over.

Ik wardeer mijn moeder heel erg en doe dan ook regelmatig iets liefs voor haar. Dat is voor ons veel meer waard dan een opgelegde moederdag.
Kind fluistert al weken in papa's oor. Ik mag dingen niet horen. En papa praat dan snel luid en hard over andere dingen.

Vorig jaar zond kind al 2 weken voor Moederdag een geleerd versje in liedvorm. En lachen en giechelen.

Zo schattig.



Schoonmoedertje krijgt een bon voor haar favo kledingwinkel.

Moeder krijgt een bon voor een nachtje weg incl ontbijt.
Moederdag is hier pas 15 augustus.

Nog 3 maanden om een cadeau te bedenken .



Wat meestal op een boekenbon of een etentje of beiden uitdraait.



Mijn schoonmoeder doet dan weer niet aan Moederdag.

Ze ziet ons liever de overige 364 dagen per jaar zonder iets komen ipv 1 dag met een cadeau.

Bespaart me een cadeau te zoeken (want bij haar zou het wel volgende week zijn).
Alle reacties Link kopieren
Niks, mijn moeder wordt 10 mei 50, en dan krijgt ze al een duur genoeg cadeautje van me
Alle reacties Link kopieren
Niks ik heb geen moeder meer.Schoonmoeder doet er niet aan.Dus ik hoop zelf verwend te worden.
Bedenk niet wat je wilt hebben, maar geniet van wat je hebt
Alle reacties Link kopieren
Vrijdag is er ook al een moederdag topic geopend: Moederdag..
Doppler fles met persoonlijke bedrukking oma naam, en een plaatje van voetjes. Ze wordt voor het eerst oma van mijn kindje.. Mijn moeder drinkt veel water hahaha...
een zelfgekleide asbak
Alle reacties Link kopieren
Een high tea !
Echte mannen eten geen honing, die kauwen op bijen - Loesje
Ik heb echt geen idee. Mijn moeder is heel erg van de woonaccessoires maar aangezien ze binnenkort naar een tehuis gaat is dat niet zo handig om te geven. Douchegel etc wordt in de wasmachine gestopt net als parfum. Ik weet het dus echt nog niet. Misschien een mooie ingelijste foto van ons allemaal in betere tijden.
quote:Lovely1987 schreef op 02 mei 2016 @ 19:31:

Ik heb echt geen idee. Mijn moeder is heel erg van de woonaccessoires maar aangezien ze binnenkort naar een tehuis gaat is dat niet zo handig om te geven. Douchegel etc wordt in de wasmachine gestopt net als parfum. Ik weet het dus echt nog niet. Misschien een mooie ingelijste foto van ons allemaal in betere tijden.



Iets leuk voor in haar nieuwe kamer / appartement?

Eén of andere mooie sprei voor op haar bed ofzo? Of wat leuke foto's voor aan de muur (waaronder een familiefoto)?
Alle reacties Link kopieren
Mijn ouders en vriend waren afgelopen week jarig en nu is mijn inspiratie ver te zoeken haha.



Afspraak is dat we sochtends op de koffie bij schoonmoeder gaan en daar heb ik (nog) niks voor gehaald.



Of mijn eigen moeder thuis zal zijn weet ik eigenlijk niet. Moet nog even informeren. Plan is om haar een dienblad cadeau te geven die ik zelf gekleurd/beschilderd heb. Moet alleen nog even ermee aan de gang gaan. En dan wat kaarsjes erop.
Alle reacties Link kopieren
Mijn moeder vind moederdag een beetje onzin, maar ik neem (als ik er aan denk) nog wel eens zelfgebakken koekjes of zoiets mee.
Alle reacties Link kopieren
Een gegraveerd theeglas met naam gevuld met haar fafo thee en een bloemetje
Alle reacties Link kopieren
Mijn moeder krijgt altijd mooie planten voor de tuin en we gaan uit eten
Alle reacties Link kopieren
Jeej wat geven sommige grote cadeaus zeg!



Hier krijgt mijn moeder en schoonmoeder een bloemetje. En eten we een taartje, thats it



Geen overdreven gedoe.
Alle reacties Link kopieren
quote:poldervrouw schreef op 02 mei 2016 @ 19:43:

Mijn moeder krijgt altijd mooie planten voor de tuin en we gaan uit etenLeuk! Deden we ook altijd voor oma. Iedereen nam een bak vol tuinplantjes mee (zomergoed) en dan maakten we op moederdag de tuin mooi voor de zomer. Oma zorgde dan voor veel lekkers en we hadden een geweldige zondag!
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!
Ik geef aandacht cadeau. De zoveelste douchegel of cadeaubon geven vind ik een beetje gênant.
Alle reacties Link kopieren
quote:watdachtjehiervan schreef op 02 mei 2016 @ 19:16:

Moederdag is voor mij zelf gemaakte cadeaus als de kinderen klein zijn. Zo denkt mijn moeder er gelukkig ook over.

Ik wardeer mijn moeder heel erg en doe dan ook regelmatig iets liefs voor haar. Dat is voor ons veel meer waard dan een opgelegde moederdag.

Helemaal mee eens.

Ik heb ook veel meer aan een spontaan opgeruimde kamer of een knuffel als het eten lekker was dan aan een verplicht cadeautje omdat het nu eenmaal moederdag is.

Woorden en daden hebben voor mij meer waarde dan het duurste cadeau.
Wilde me er van af maken bij eigen moeder met een verpakking doucheschuim, echter man wil dat niet.



Voor zijn moeder heb ik het bedrag dat hij stelde verdubbeld.





Dus............we werken wel goed samen.
Ik nodig mijn moeder (76j) uit om bij ons te komen eten.

Mijn vader is overleden

We maken er een leuke dag van, mijn 3 kinderen + de kleinkinderen zetten mijn lieve moeder in de bloemetjes met gedichtjes, tekeningen....het is ieder jaar echt gezellig! Natuurlijk horen er lekkere hapjes bij, en taart.

Mijn schoonmoeder is sedert bijna 7 jaar overleden.
Niks

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven