Moederdag, wat geef jij?

02-05-2016 19:11 70 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wat geef jij aan je moeder op moederdag?



To trapt af, heb vandaag bij de action van gils bodylotion en deo gekocht. Wellicht doe ik er nog een bloemetje of een vlaai bij namens de kinderen.
•°: Don't be the same, be better!
Alle reacties Link kopieren
Mijn moeder krijgt een set white musk van the bodyshop en schoonmoeder krijgt een bon van het tuincentrum. Zelf hoop ik ook verwend te worden met iets leuks ?
quote:watdachtjehiervan schreef op 02 mei 2016 @ 19:16:

Moederdag is voor mij zelf gemaakte cadeaus als de kinderen klein zijn. Zo denkt mijn moeder er gelukkig ook over.

Ik wardeer mijn moeder heel erg en doe dan ook regelmatig iets liefs voor haar. Dat is voor ons veel meer waard dan een opgelegde moederdag.Eens. Ik ben zelf moeder, nu is het mijn tijd qua zelfgemaakte cadeau's en een koffie op bed. En ik ga ook niet op bezoek.
Alle reacties Link kopieren
quote:Goede-Fee schreef op 02 mei 2016 @ 19:59:

[...]





Eens. Ik ben zelf moeder, nu is het mijn tijd qua zelfgemaakte cadeau's en een koffie op bed. En ik ga ook niet op bezoek.

De tijd van zelfgemaakte cadeaus ligt hier al ver in het verleden.

Voor stiefmoeder zijn ze verplicht wat te maken/geven maar vraag me toch af wat de waarde is van een verplicht cadeautje.

Niet alleen wat betreft stiefmoeder maar in het algemeen.

Spontane dingen hebben toch veel meer waarde.

Zondag zal Facebook wel weer overlopen van de moederdag cadeaus.
quote:Goede-Fee schreef op 02 mei 2016 @ 19:59:

[...]





Eens. Ik ben zelf moeder, nu is het mijn tijd qua zelfgemaakte cadeau's en een koffie op bed. En ik ga ook niet op bezoek.Precies! En ik mag ook kiezen wat we gaan eten! (Ze hebben niet door dat ik dat bijna altijd doe )
quote:watdachtjehiervan schreef op 02 mei 2016 @ 19:16:

Moederdag is voor mij zelf gemaakte cadeaus als de kinderen klein zijn. Zo denkt mijn moeder er gelukkig ook over.

Ik wardeer mijn moeder heel erg en doe dan ook regelmatig iets liefs voor haar. Dat is voor ons veel meer waard dan een opgelegde moederdag.





Dit.

Toen ik nog thuis woonde maakte ik wel altijd ontbijt voor haar.
Alle reacties Link kopieren
Wij koken als kinderen op een moment naar keuze bij haar thuis een uitgebreid diner (incl schone keuken )
M'n moeder krijgt elk jaar een prijzige parfum. Dit jaar had ik een discussie met m'n man dat een cadeautje ook wel leuk is maar m'n man vind dat er op Moederdag alleen zelfgemaakte cadeaus gegeven dienen te worden. En m'n moeder was het er volledig mee eens. Dus ik heb een schilderijtje voor d'r gemaakt
Alle reacties Link kopieren
quote:watdachtjehiervan schreef op 02 mei 2016 @ 20:04:

[...]





Precies! En ik mag ook kiezen wat we gaan eten! (Ze hebben niet door dat ik dat bijna altijd doe )

Haha geweldig

Wordt er wel voor je gekookt of zijn ze zo lief dat je dat ook nog MAG doen?
Alle reacties Link kopieren
quote:lipglossenluiers schreef op 02 mei 2016 @ 20:10:

M'n moeder krijgt elk jaar een prijzige parfum. Dit jaar had ik een discussie met m'n man dat een cadeautje ook wel leuk is maar m'n man vind dat er op Moederdag alleen zelfgemaakte cadeaus gegeven dienen te worden. En m'n moeder was het er volledig mee eens. Dus ik heb een schilderijtje voor d'r gemaakt Ik weet zeker dat haar dat veel dierbaarder is dan dat dure parfum
Schoonmoeder krijgt een fuchsia op stam. Ze is net jarig geweest dus heeft het huis nog vol bloemen staan.
quote:granny71 schreef op 02 mei 2016 @ 20:10:

[...]



Haha geweldig

Wordt er wel voor je gekookt of zijn ze zo lief dat je dat ook nog MAG doen?Dat doet papa voor ze. Ze helpen dan wel mee met tafeldekken enz. Dat maakt zo'n dag toch speciaal!
Ik heb niet meer aan moederdag gedaan sinds de knutsels van de lagere school. Zodra mijn kinderen niet meer op school iets knutselen verwacht ik ook niks meer.



Mijn man doet ook niet aan moederdag. (Voor zijn moeder dan. Hij helpt wel de kinderen hier.)
Alle reacties Link kopieren
quote:friezinnetje2014 schreef op 02 mei 2016 @ 19:28:

een zelfgekleide asbakSerieus? Maken ze dat nog op school tegenwoordig?
quote:lipglossenluiers schreef op 02 mei 2016 @ 20:10:

M'n moeder krijgt elk jaar een prijzige parfum. Dit jaar had ik een discussie met m'n man dat een cadeautje ook wel leuk is maar m'n man vind dat er op Moederdag alleen zelfgemaakte cadeaus gegeven dienen te worden. En m'n moeder was het er volledig mee eens. Dus ik heb een schilderijtje voor d'r gemaakt
quote:Kate2000 schreef op 02 mei 2016 @ 20:28:

[...]





Serieus? Maken ze dat nog op school tegenwoordig?Nou het is een bakje en lijkt op een asbak maar volgens kind was het een sieradenbakje.
Alle reacties Link kopieren
quote:Goede-Fee schreef op 02 mei 2016 @ 20:30:

[...]





Nou het is een bakje en lijkt op een asbak maar volgens kind was het een sieradenbakje.

Het is maar net wat je erin stopt toch?

Paperclips, ringen, kleingeld of as.
Alle reacties Link kopieren
Douchegel en kaarsen.
quote:Lovely1987 schreef op 02 mei 2016 @ 19:31:

Ik heb echt geen idee. Mijn moeder is heel erg van de woonaccessoires maar aangezien ze binnenkort naar een tehuis gaat is dat niet zo handig om te geven. Douchegel etc wordt in de wasmachine gestopt net als parfum. Ik weet het dus echt nog niet. Misschien een mooie ingelijste foto van ons allemaal in betere tijden.

Een geurkaars van yankee candle? Die ruiken heerlijk en ruik je ook subtiel, maar wel goed (itt kaarsen van bv Ikea).



Ik krijg voor Moederdag dus een yankee candle, zelf uitgezocht dan weet ik zeker dat de geur goed is haha! Mijn moeder krijgt eigenlijk nooit iets, want we zijn daar nooit met Moederdag. Schoonmoeder krijgt een plantje denk ik ofzo.
quote:granny71 schreef op 02 mei 2016 @ 20:37:

[...]



Het is maar net wat je erin stopt toch?

Paperclips, ringen, kleingeld of as.Precies.
Alle reacties Link kopieren
moeder dood, kind dood, dus ook dit jaar wordt Moederdag weer gewoon overgeslagen.



Ik heb trouwens nooit wat gehad met Moederdag. Je waardeert iemand gewoon altijd, daar heb ik geen speciale commerciële dag voor nodig.
I can't control the wind but I can adjust the sail
explore, dream & discover
Alle reacties Link kopieren
quote:hamerhaai schreef op 02 mei 2016 @ 20:45:

moeder dood, kind dood, dus ook dit jaar wordt Moederdag weer gewoon overgeslagen.

.
Alle reacties Link kopieren
Een trolley,

Mijn moeder gaat de laatste tijd vaak te voet boodschappen doen en neemt dan altijd een onhandige rugzak mee.
een dag niet gelachen is een dag niet geleefd
Niks, mijn moeder vindt het onzin.



Mijn schoonmoeder is helaas overleden.



Dus geen verplichtingen voor ons. Onze dochter heeft twee weken geleden al een zelf gemaakt cadeautje verstopt. Ze vindt het hartstikke spannend
Alle reacties Link kopieren
quote:pejeka schreef op 02 mei 2016 @ 19:46:

[...]





Leuk! Deden we ook altijd voor oma. Iedereen nam een bak vol tuinplantjes mee (zomergoed) en dan maakten we op moederdag de tuin mooi voor de zomer. Oma zorgde dan voor veel lekkers en we hadden een geweldige zondag!





Gezellig he . Mijn moeder geniet daar ook zo van kleinzoons helpen dan met spitten etc. En uit eten dit jaar extra omdat ze mij dit haar extra geholpen heeft toen het ff

Niet ging. Normaal eten we gewoon thuis
Alle reacties Link kopieren
Ik neem mijn moeder mee naar de bioscoop, heel toepasselijk naar Mothers day

Heb haar al gevraagd zaterdagavond vrij te houden en dan pik ik haar op, gezellig samen op stap.



Door mijn eigen drie kinderen word hier heel wat afgesmoesd onderling en de jongste vraagt iedere morgen of hij zijn moederdagcadeautje mag geven . De oudste ging vanmiddag van zijn eigen geld een cadeautje kopen, heb gezegd dat dat niet hoefde omdat hij ook al iets op school,had gemaakt, maar hij wou het graag, de lieverd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven