Mooie stad voor een starter

22-07-2016 13:28 11 berichten
topic verwijderd
anoniem_227417 wijzigde dit bericht op 13-07-2017 18:02
84.00% gewijzigd
Rotterdam



Vanuit daar is ook Den Haag goed te bereiken dus regio met grote werkgelegenheid.
Alle reacties Link kopieren
Qua banen zou ik zeggen Utrecht, of in elk geval in de Randstad, veel werkgelegenheid en je bent binnen het uur in heel veel andere steden.



Qua voorkeuren lijkt Rotterdam me beter bij je passen, lekker veel nieuwbouw!



Verder heb je weinig aan mij, ik ben met geen stok uit Utrecht weg te slaan en vind een huis pas mooi als het minstens 80 jaar oud is
Alle reacties Link kopieren
Rotterdam.
You can breathe, you can blink, you can cry. Hell, you’re all gonna be doing that.
Alle reacties Link kopieren
Ergens in de Randstad? Zuid-Holland?
Alle reacties Link kopieren
Rotterdam idd.



In tegenstelling tot Amsterdam kun je er nog een woning voor gewoon geld krijgen. Voor 150.000 heb je een appartement van 80 vierkante meter in een leuke wijk, of een benedenwoning van 50 vierkante meter met leuke tuin.



Verder is de stad de afgelopen 5 jaar enorm vooruit gegaan. Prachtige architectuur, Markthal, CS, de Rotterdam, Fenix Foodfactory en kun je er echt heel leuk eten en uitgaan.



Vanuit Rotterdam reis je voor een baan prima naar Amsterdam (40 minuten met snelle trein), Den Haag en Utrecht en alles daar in de buurt.
Alle reacties Link kopieren
Aan de titel te zien wilde in Utrecht of Den Bosch zeggen.

Maar als zoiets niet is wat je zoekt dan zou ik voor Rotterdam gaan.
Ik zou ook Rotterdam zeggen. Lekker strak en karakterloos.

Je bent neem ik aan van plan om particulier te gaan huren ivm wachtlijsten? Want die zijn in Rotterdam ook fors.
Almere is ook 1 grote Vinexwijk.
Wat vind je niet leuk aan utrecht dan? Daar heb je ook nieuwbouw. Nieuwbouw heb je ovrral.
Rotterdam! Duh..



Ik heb hier 5 jaar geleden ook mijn eerste huisje gekocht, leuke benedenwoning met tuintje in een leuke wijk, 5 minuten van het centrum. En het was betaalbaar.

Ik werk buiten rotterdam, 20 minuutjes met de auto.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven