Naam kitten

17-08-2014 20:02 128 berichten
Hallo allemaal



Wij hebben een ontzettend lief kitten, een katertje, waar we nog een naam voor moeten vinden. Onze andere katten hebben Disney namen, maar we kunnen geen andere naam meer bedenken.... Heb heel internet al afgezocht maar vind de perfecte naam maar niet. Nu wil ik graag een foto van hem erbij zetten maar ik weet helaas niet hoe dit moet.



Hebben jullie leuke ideeen? Of wordt dit het zoveelste topic over kattennamen waar jullie niet zoveel zin meer in hebben (begrijpelijk). Dan ga ik gewoon zelf nog maar ff nadenken
Alle reacties Link kopieren
quote:Nouschi schreef op 17 augustus 2014 @ 20:17:

Figaro





Ja Figaro past leuk bij hem.



Ga ook nog even denken voor een Disneynaam.



Vagebond? Alleen meer een hond-idee erachter.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Alle reacties Link kopieren
Wat een snoeppie



Ik ga voor Figaro!
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Alle reacties Link kopieren
Snowy
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Ohhhh

Een echte Morris dondersteen!

(is dat ook een Disney figuur eigenlijk?)
Alle reacties Link kopieren
Mouse? Van Mickey Mouse
Bi sonraki hayatimda gel.
Figaro klinkt idd erg ondeugend hihi.

Moet er alleen rekening mee houden dat ik m ook moet roepen soms. Dat is met Simba en Balou niet zo erg, maar Oliver is wel een tikkeltje genant. ( ook omdat dat een uit de kluiten gewassen half Noorse Boskat is haha.... )
Alle reacties Link kopieren
Knut
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Quishanteleesha?
Owwww jullie zijn goed!

Mouse en Morris zijn ook leuk!
Hoe oud is dat kitten? Veel te jong om uit het nest gehaald te zijn zo te zien.
Die van ons heet Mika
Rustig maar, dit was toen ie nog in t nest zat.... zijn inmiddels wat weekjes verder
Alle reacties Link kopieren
@to, wij hebben een soortgelijke kater rondlopen die heet toevallig Mouse vandaar de suggestie. Hij doet zijn naam eer aan hij vangt muizen! Geniet van dat pluizenbeestje!
Bi sonraki hayatimda gel.
dan is het goed. Hij ziet er uit als



Henk
Alle reacties Link kopieren
Iets kleiner maar net zo schattig



Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Alle reacties Link kopieren
Je zou het ook nog zo kunnen schrijven : Mousse, maar dat krijg je n beetje asociatie met chocomousse
Bi sonraki hayatimda gel.
Alle reacties Link kopieren
Geen Disney naam, maar wel een tv serie. Dexter!
Iedereen wil oud worden, maar niemand wil het zijn.
Ja hij is echt een moppie hoor met zn pluizige vachtje. Supercute!
Alle reacties Link kopieren
Mijn andere poezenkind heet trouwens Wilbert.
Bi sonraki hayatimda gel.
Alle reacties Link kopieren
quote:roosv1989 schreef op 17 augustus 2014 @ 20:27:

Figaro klinkt idd erg ondeugend hihi.

Moet er alleen rekening mee houden dat ik m ook moet roepen soms. Dat is met Simba en Balou niet zo erg, maar Oliver is wel een tikkeltje genant. ( ook omdat dat een uit de kluiten gewassen half Noorse Boskat is haha.... )Mijn vriendin had een Figaro en echt, het is geen naam om je voor te schamen. Lekker ontdeugende naam.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Alle reacties Link kopieren
Ik vind't n Mouse, zn mooie ronde koppie en zn oortjes écht n mooierd!!
Bi sonraki hayatimda gel.
Alle reacties Link kopieren
Als ik nog iets voor je moet posten dan mail je mij maar hoor.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Alle reacties Link kopieren
Brave!
Ik begin Figaro steeds leuker te vinden!

Mouse is ook super, en toevallig gaan we nu met oudste dochter Frozen kijken dus wellicht is Kai ook nog een goeie optie!

En Morris klinkt ook echt ondeugend! Ik wist eerst niks en nu moet ik straks nog gaan kiezen haha. Super!!
quote:Mylene_Valerie schreef op 17 augustus 2014 @ 20:32:

Iets kleiner maar net zo schattig



[afbeelding]

Mylene hij lijkt op jou

Noem die kat MV (Martin Vrijland)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven