Naam kitten

17-08-2014 20:02 128 berichten
Hallo allemaal



Wij hebben een ontzettend lief kitten, een katertje, waar we nog een naam voor moeten vinden. Onze andere katten hebben Disney namen, maar we kunnen geen andere naam meer bedenken.... Heb heel internet al afgezocht maar vind de perfecte naam maar niet. Nu wil ik graag een foto van hem erbij zetten maar ik weet helaas niet hoe dit moet.



Hebben jullie leuke ideeen? Of wordt dit het zoveelste topic over kattennamen waar jullie niet zoveel zin meer in hebben (begrijpelijk). Dan ga ik gewoon zelf nog maar ff nadenken
Alle reacties Link kopieren
Lion (king)

Donald (duck)
Bi sonraki hayatimda gel.
Dank je wel MyleneValerie, voor de moeite! Echt fijn
Alle reacties Link kopieren
Wij hebben sinds 3 maanden een kitten, wij hebben hem Poekie genoemd.
Alle reacties Link kopieren
Figaro vind ik gaaf



Kovu vind ik ook leuke Disney naam (Lion King 2).



Spruit vind ik ook leuke naam (niet-Disney).
If we don't get lost, we'll never find a new route
Alle reacties Link kopieren
Bliksem of dusty ( en wat een schatje)
Alle reacties Link kopieren
Een katertje van een vriendin heet ook Nocy, vind ik ook wel bij jouw kitten passen.



(alles wat ik nu aandraag vind ik minder dan Figaro hoor )
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Alle reacties Link kopieren
Figaro is leuk! Of Teigertje?!
Alle reacties Link kopieren
Wat een heerlijk ding! Ik noem dat vale rood altijd verkeerd gewassen Ik heb altijd gezegd, als ik ooit een rode kater krijg, noem ik 'm Willem. Morris vind ik ook erg leuk. Maar ja, dat zijn geen Disneynamen.
I am surrounded by morons
Ook van Disney:



Milton

Mio

Ivan

Julius

Thomas
Alle reacties Link kopieren
Ik dacht ook gelijk aan Figaro. Voor mij de bekendste Disney kat.
O o o wat lastig zeg!

Ik draag nu figaro aan thuis, maar dochterlief vind het nog maar niks. Wellicht helpt zeuren
Alle reacties Link kopieren
Heb een zwerfpoesje in huis genomen en aangezien mijn kinderen erg into Disney namen zijn is na mijn bastaard teckel "Pumba" de toen magere poes "Zira" genoemd, (lion king 2) als alternatief voor een jonge hadden we kofou. Maar eigenlijk alle mannelijke namen van de lion kng zijn geweldig voor mini leeuwtjes.
Alle reacties Link kopieren
De mijne is overigens ook vaalrood.
Alle reacties Link kopieren
quote:roosv1989 schreef op 17 augustus 2014 @ 21:42:

O o o wat lastig zeg!

Ik draag nu figaro aan thuis, maar dochterlief vind het nog maar niks. Wellicht helpt zeuren



Helpt *wie betaalt, die bepaalt* ?







Mijn katten hebben ook leuke namen maar helaas geen Disneynamen.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Alle reacties Link kopieren
Napoleon!
Frankly my dear, I don"t give a damn
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het een Muppet!
Alle reacties Link kopieren
Onze katten heten Storm & Jack!
Maar t hoeft niet perse disney te zijn. Lijkt ons alleen leuk...

Gelukkig is t de laatste haha dus hoeven we de hele heisa hierna niet meer aan te gaan...

Sjors had hem ook goed gestaan denk ik, maar dat is helaas een zoekgeraakte kat van mn.moeder waar nog erg veel verdriet van is...

Hoe heten jouw katten dan mylene?
Mijn kat heet Chef!
Onze lapjespoes heet Puck, in het verleden katten gehad met de namen : Mimi, Gizmo en Loeki
Alle reacties Link kopieren
Ik zou één van mijn katten nu willen omdopen tot Lucifer (assepoester) ondeugend ding...!



Figaro en Bagheera zijn leuk!
Waarom noem je hem niet gewoon "Disney" ?
Alle reacties Link kopieren
Wat blijven het toch schatjes, die kittens. Die van mij is helaas al weer een stuk ouder, alweer 16. Maar het blijft een schat!
Alle reacties Link kopieren
Roodkapje xD
.
Alle reacties Link kopieren
By the way, mijn kat heeft chronische niesziekte, hij kwam uit een asiel. Heeft mij veel geld gekost. Ik zou zeker overwegen hem te verzekeren. Was bij mij helaas geen optie meer. En meteen ook ontwormen en vaccineren om problemen te voorkomen!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven