Naam voor nieuwe cavia

19-10-2016 10:08 75 berichten
Afgelopen maandagnacht is mijn lieve lieve caviavriendje overleden.

En nu zit ik met een eenzaam beertje. Nu komt er vandaag een nieuw piep jong caviavriendje voor mijn lieve Nelson. Ik vind het zelf nog een beetje moeilijk om nu al een nieuwe cavia te nemen, maar het is hartverscheurend om hem zo eenzaam te zien. Dus hoe sneller een nieuw maatje, hoe beter het voor hem is.



En natuurlijk brengt een nieuw caafje ook veel vreugde met zich mee en kijk ik stiekem ook naar vanmiddag uit.



Maar nu heb ik een leuke naam nodig. Iets wat ook leuk bij Nelson past. Geen Punky, Vlekje, Blacky, Snuffie etc. achtige namen.



Iemand zin om mee te denken? En uiteraard post ik vanmiddag foto's van onze nieuwe aanwinst.
Martin (van de simpsons)



en ik ben heel benieuwd naar de foto
Pippie natuurlijk
Alle reacties Link kopieren
Fiep
quote:Martje2801 schreef op 19 oktober 2016 @ 10:11:

Martin (van de simpsons)



en ik ben heel benieuwd naar de foto Mijn man heet Martin. Maar thanks voor het meedenken!
Alle reacties Link kopieren
Winnie? (Mandela)
quote:ZombieQueen schreef op 19 oktober 2016 @ 10:12:

[...]





Mijn man heet Martin. Maar thanks voor het meedenken!Juist leuk
quote:alysha00 schreef op 19 oktober 2016 @ 10:13:

Winnie? (Mandela)Ja leuk! Die gaat op het lijstje. Nelson is vernoemt naar Nelson Mandela. Want hij is zwart en is bij ons komen wonen op de sterfdag van Nelson Mandela.
quote:ZombieQueen schreef op 19 oktober 2016 @ 10:15:

[...]





Ja leuk! Die gaat op het lijstje. Nelson is vernoemt naar Nelson Mandela. Want hij is zwart en is bij ons komen wonen op de sterfdag van Nelson Mandela.

Ah, mijn associatie was met een heel ander niveau Nelson (aap van Pippie Langkous)



Edit: dat klopt ook niet eens.....
quote:ZombieQueen schreef op 19 oktober 2016 @ 10:12:

[...]





Mijn man heet Martin. Maar thanks voor het meedenken! Dan denk ik nog even verder
Alle reacties Link kopieren
Trump?
quote:Splinter_ schreef op 19 oktober 2016 @ 10:17:

[...]



Ah, mijn associatie was met een heel ander niveau Nelson (aap van Pippie Langkous)



Edit: dat klopt ook niet eens.....







Meneer Nilson was dat toch?
quote:yette schreef op 19 oktober 2016 @ 10:19:

Trump?





Nee, ik vind hem een kokhals.
Alle reacties Link kopieren
Héél ver gezocht maar wellicht leuk; heb even Wiki doorgebladerd, (gebaseerd op) namen van echtgenotes, vrienden etc:



Mase

Zamo

Oliver
Alle reacties Link kopieren
quote:yette schreef op 19 oktober 2016 @ 10:19:

Trump?Ivana? Lekker over de top
quote:alysha00 schreef op 19 oktober 2016 @ 10:23:

[...]



Ivana? Lekker over de top Het is een mannetje.
Alle reacties Link kopieren
Winnie Mandela was niet zo'n fijne vrouw. Heeft een jochie laten ombrengen.



Om de associatie met Mandela te behouden, zou je de nieuwe caaf Madiba kunnen noemen. De stamnaam van Nelson Mandela.
quote:ZombieQueen schreef op 19 oktober 2016 @ 10:20:

[...]









Meneer Nilson was dat toch?ja, precies
Oliver gaat ook op het lijstje. Daar kan ik Nellie en Ollie van maken als koosnaampjes.
Alle reacties Link kopieren
Walker.
Of Barack



Nelson was de eerste zwarte leider van zuid afrika, en Obama was de eerste zwarte president van de verenigde staten (moet het wel weer een zwarte zijn)
Alle reacties Link kopieren
Willie



Willie Nelson



Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Oh Willie is ook leuk!
Waarom stiekem naar uit kijken? Is toch altijd leuk? Je doet je overleden cavia niet tekort door een nieuwe nemen hoor.



Ik heb geen inspiratie qua namen. Dat is zo persoonlijk. Kijk naar je cavia een beslis dan...
Desmond

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven